AnewZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Irriterer meg ekstra meg over kommentatorene i kveld. Klarer faen meg ikke å uttale et eneste navn og kommer med 90% BS ellers. To lag som angriper? Arsenal angriper og Liverpool kontrer... hehe, har bare lagt merke med to uttalelser sålangt, Gerard & Benetez hehe. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 To lag som angriper? Arsenal angriper og Liverpool kontrer... Hadde du forventet deg noe annet? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nei, såklart ikke. Dere spiller som alle bortelag gjør mot god motstand. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Poenget var mer det at de eminente kommentatorene mente at begge lag angrep. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 De er ihvertfall bedre å høre på enn japsene jeg sitter å hører på Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fenerbache - Chelsea: Hjemmelaget leder 2-1! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Resultatspoiler. HERLIG, BAHCE! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 IKKE SPOILE RESULTATET. 1 innlegg som ikke hadde spoiler er fjernet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Husker at undertegnede skrev at enten Fenerbache eller Schalke kom til å gå videre og det står jeg på. Tror faktisk at begge lagene har én reel mulighet for å avansere faktisk. Barca er ikke umulig å slå på NC. De hadde også griseflaks i gelsenkirchen som vant 0-1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 IKKE SPOILE RESULTATET. 1 innlegg som ikke hadde spoiler er fjernet. Hvorfor skal vi ikke si hva vi mener om den kampen som alle andre? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Du kan da si det, men putte det skjul-tags som alle andre? Fram til tv3 har vist sammendrag feks? Endret 2. april 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Joda, men f.eks i vanlig PL så sitter vi jo og skriker ut når Pool vinner evt taper. Eller noe nytt vi har begynt med? Noen som leser tråden som ikke vil vite resultatet før de kan se målene? The Game@ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tviler på at noen av lagene taper med mindre enn to mål, visst det skulle være så måtte det vært et helt tannløst Barca Endret 2. april 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/04/02/531335.html Hva tror folket ? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ville det ikke vært lettere å skrive noen spoiler-tags enn å kverulere uten grunn? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Siste nytt: Arsenal - Liverpool 1-1 Fenerbahce - Chelsea 2-1 Hvem tror dere kommer til semifinalen? Jeg tipper, United, liverpool, barcelona, chelsea Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 United, Liverpool, Barcelona, Fenerbahce Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Holder med Gunners i kampen om 1ste semi på den sida og Chelsea i andre.' Jo fleire viktige kamper de har jo større sjanser for å tabbe seg ut i serien. Tenk visst United skal ha 2xsemi og finale i CL + serien, mens arsenal og chelsea skal ha kun serie å tenke på. Kan bli hard match då.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 De er ihvertfall bedre å høre på enn japsene jeg sitter å hører på Normalt sett skulle jeg vært enig, men når de kommenterer Liverpool er det et eller annet som skjer med de av en eller annen mystisk grunn Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Spoiler gabriel.. Manu, Barca, Arsenal, Fenerbache Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå