Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Maks 2 uker ja... Det er lov til å håpe Men har sett så mange tilsvarende skader i løpet av mine år som både fotballspiller og fotballsupporter at jeg kjente det røska i kneet når jeg så reprisen i går. Dersom Vidic ikke har leddbåndskade (sans korbånd) så blir jeg litt overrasket. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Maks 2 uker ja... Det er lov til å håpe Men har sett så mange tilsvarende skader i løpet av mine år som både fotballspiller og fotballsupporter at jeg kjente det røska i kneet når jeg så reprisen i går. Dersom Vidic ikke har leddbåndskade (sans korbånd) så blir jeg litt overrasket. Jeg blir også litt overrasket, men han kjente jo at det skjedde noe med en gang han landet. En ser jo på bildet at han tydelig kjenner smerte: Men smerten varte tydeligvis ikke så lenge. Kanskje han bare ble redd.. hvem vet. Endret 2. april 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ser mer ut som han presser ut en mega cuba Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 "Cock goes WHERE!?!" Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 "Cock goes WHERE!?!" k9z Veni, vedi, vidic Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 AUDA!! Vidic injured Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 AUDA!! Vidic injured Jeg trodde du faktisk kom med en NYhet. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 AUDA!! Vidic injured Jeg trodde du faktisk kom med en NYhet. scuse me, har ikke sett noen link til denne her. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hei, Leste en av de nyeste artiklene på United.no. http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...d_cl_favoritter På BetSafe skrev US at de hadde 3.86 i odds for at United skal vinne CL. Hvor finner jeg dette "veddemålet" på siden dems? Har lett og lett.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen som har fått Unitedsupporteren i det siste? Venter og venter. Trodde det skulle komme i forrige uke . Goscinny Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 AUDA!! Vidic injured Jeg trodde du faktisk kom med en NYhet. scuse me, har ikke sett noen link til denne her. Nei, men vi så kanskje alle kampen igår. Eller? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 AUDA!! Vidic injured Jeg trodde du faktisk kom med en NYhet. scuse me, har ikke sett noen link til denne her. Nei, men vi så kanskje alle kampen igår. Eller? Jepp :D Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen som har fått Unitedsupporteren i det siste? Venter og venter. Trodde det skulle komme i forrige uke . Goscinny Fikk US i forrige uke tror jeg, husker ikke, kanskje ditt har blitt borte i posten? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Fikk det også i forrige uke eller forrige uke der igjen. Endret 2. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvem "heier" vi på av gunners og pool i kveld? Deilig å sjå en match hvor utfallet ikke spiller noen særlig rolle for oss, men må erkjenne at jeg heier litt på arsenal. Mest pga at liverpool fansen er så forbanna eplekjekke... På den andre siden så kan det gi gunners selvtillit i kampen om seriegullet ? Hva med dokk? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) 1-0 gitt. Fantastisk bra av Adebayor. Rett og slett rundlurer forsvaret til pool. Endret 2. april 2008 av Alastor Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 1-1 Like god om ikke bedre prestasjon av Gerrard som Adebayor sitt mål. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Irriterer meg ekstra meg over kommentatorene i kveld. Klarer faen meg ikke å uttale et eneste navn og kommer med 90% BS ellers. To lag som angriper? Arsenal angriper og Liverpool kontrer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå