Geir M Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 I tillegg kom den kjente "jeg satt i en Taxi på vei til hotellet i går, og sjåføren kunne fortelle.. bla bla". Kom de virkelig med denne frasen i dag også? Utrolig hva disse taxi-sjåførene vet. Pinlig. BTW, jeg fikk ikke sett kampen, men den endte akkurat som forventet. Gratulerer. Jeg liker å høre hva sjåføren kunne fortelle jeg! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vedtykker at det er litt morsomt selv Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 jeg er så glad at jeg ikke får sove bare tenker på utd - barca kampen, oh my gaawd! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ronaldos stang skudd, Ronaldos tverligger skudd er begge sjanser som er større enn alle Romas sjanser, ergo, det var nærmere 0-3 enn 1-2. Carricks skudd utenfor og Carricks heading på corner. Samt flere brudd på slutten som ble slurvet med grunnet at man følte nok at man var videre. Uansett, satser på 4+ i returmøtet Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Den vollyen til "Ronnie boi" skulle bare gått inn, fy faen; for et trøkk og herlig treff. Han skulle bare kommet seg litt over ballen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Deilig med borteseier i dag! Sterkt med 2 bortemål. Mulig jeg sier noe dumt nå, men hva gjør dere på diskusjon.no under kampen? Rundt 10 sider under dagens kamp. Det er for meg uforståelig. Men vi er alle forskjellige... Laptop + Sofa & har oppe nytt innlegg knappen .. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Deilig med borteseier i dag! Sterkt med 2 bortemål. Mulig jeg sier noe dumt nå, men hva gjør dere på diskusjon.no under kampen? Rundt 10 sider under dagens kamp. Det er for meg uforståelig. Men vi er alle forskjellige... Laptop + Sofa & har oppe nytt innlegg knappen .. +1 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Deilig med borteseier i dag! Sterkt med 2 bortemål. Mulig jeg sier noe dumt nå, men hva gjør dere på diskusjon.no under kampen? Rundt 10 sider under dagens kamp. Det er for meg uforståelig. Men vi er alle forskjellige... Laptop + Sofa & har oppe nytt innlegg knappen .. +1 +2 gett. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Herlig seier i går ja, men hvordan går det med Vidic? Så ikke bra ut, og jeg er redd han blir ute lenge Håper jeg tar feil da... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Forferdelig å se kampen i går. Håpet om serie gull evt. vinne CL minsket en del av å se dere spille igår. Artig å se at koreaneren deres var aktiv og, finfin den headingen tilbake til Rooney. Allikevel en veldig artig kamp. Blir ikke Ronaldo valgt til verdens beste spiller i år, så skal det være en jævlig god kar der ute i Europa jeg ikke har fått med meg enda. Endret 2. april 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ingenting er avgjort enda. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Herlig seier i går ja, men hvordan går det med Vidic? Så ikke bra ut, og jeg er redd han blir ute lenge Håper jeg tar feil da... Han skal Scannes i dag, så vi får vel vite i løpe av dagen hvor alvorlig skaden er. *Krysse fingre og tær* Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Synd at ikke Evra pådro seg et gult kort i slutten av kampen i går. Vi trenger han mer mot Barcelona, enn i returoppgjøret mot Roma. Håper virkelig Vidic bare fikk en liten vridning, men det så litt ut som at korsbåndet røk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Intervju med Ronaldo fra gårsdagens kamp Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Han blir bare bedre og bedre, og når sier han ikke "confidence" i hver setning, heller. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Syntes han har blitt bedre i engelsk siden sist jeg så et intervju med han Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Mye bedre engelsk en før. Jeg liker også stilen hans. Tar seg tid til å kommentere, og er ikke overlegen og sier "ingen kommentar" etc. Men han har lov til å være overlegen, ettersom han er det! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Som gutta på United-forumet sier, så hadde ikke Vidic villet fortsette om han hadde røket korsbåndet. Han hadde heller ikke reist seg opp og satt seg i bilen. Tipper maks to uker ute. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bare det at han gikk noen, riktignok haltende, skritt på sidelinja ser jeg på som et tegn på at han snart er tilbake. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Som gutta på United-forumet sier, så hadde ikke Vidic villet fortsette om han hadde røket korsbåndet. Han hadde heller ikke reist seg opp og satt seg i bilen. Tipper maks to uker ute. Hva vet du om at han ikke hadde reist seg opp og satt seg i bilen? Alle reagerer ikke på samme måte når korsbåndet ryker. Da jeg selv røk korsbåndet, bantes jeg som bare pokker, mens en kamerat av meg prøvde å spille videre. Han kjente bare et lite klikk i kneet. Så det er fullt mulig å reise seg opp og stå etter at korsbåndet er gått. Men uansett, la oss bare håpe at det ikke var korsbåndet med Vidic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå