ugotabanana Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Håper egentlig United kvitter seg med Ronaldo etter denne sesongen, da han står for omtrent det jeg misliker med dagens fotball - filming. Igrunn litt synd at han er så pokkers god.. 7470433[/snapback] Ta en titt på Arsenal & Chelsea, Lehmann og Droba var jo deltagere for en statist rolle i en og annen dårlig b-film. Ronaldo detter lett, men selge han av den grunn blir for dumt. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Der tok Man United 2p denne helgen på Chelsea!! Endret 11. desember 2006 av brutti Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Håper egentlig United kvitter seg med Ronaldo etter denne sesongen, da han står for omtrent det jeg misliker med dagens fotball - filming. Igrunn litt synd at han er så pokkers god.. 7470433[/snapback] Ta en titt på Arsenal & Chelsea, Lehmann og Droba var jo deltagere for en statist rolle i en og annen dårlig b-film. Ronaldo detter lett, men selge han av den grunn blir for dumt. 7470515[/snapback] Er enig i at han er en ekstremt talentfull spiller, men jeg spår uansett at han kommer til å bli solgt til en av de store iløpet av en eller to sesonger. Og etter min mening så synes jeg det er veldig atypisk for en United-spiller å holde på sånn som han har gjort de siste kampene. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Håper egentlig United kvitter seg med Ronaldo etter denne sesongen, da han står for omtrent det jeg misliker med dagens fotball - filming. Igrunn litt synd at han er så pokkers god.. 7470433[/snapback] Ta en titt på Arsenal & Chelsea, Lehmann og Droba var jo deltagere for en statist rolle i en og annen dårlig b-film. Ronaldo detter lett, men selge han av den grunn blir for dumt. 7470515[/snapback] Er enig i at han er en ekstremt talentfull spiller, men jeg spår uansett at han kommer til å bli solgt til en av de store iløpet av en eller to sesonger. Og etter min mening så synes jeg det er veldig atypisk for en United-spiller å holde på sånn som han har gjort de siste kampene. 7470531[/snapback] Du tror Ronaldo forsvinner? Jøss. Kommer aldri til å skje, Ronaldo blir ut karrieren. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Er enig i at han er en ekstremt talentfull spiller, men jeg spår uansett at han kommer til å bli solgt til en av de store iløpet av en eller to sesonger. 7470531[/snapback] Han er hos en av de store som du kaller det... Er jo bare flaks at vi tok to poeng fra chelski, de hadde noen kjempekjanger på slutten. Også er det vel bare flaks at Essien ikke klarte å putte fra en meter når han scoret fra 25 meter 10 minutter før :!: Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Håper egentlig United kvitter seg med Ronaldo etter denne sesongen, da han står for omtrent det jeg misliker med dagens fotball - filming. Igrunn litt synd at han er så pokkers god.. 7470433[/snapback] Hørt noe så dumt? Han er viktig for Man U, så hva så om han kanskje legger seg ned noen ganger? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Han filmer mye mindre nå enn før... Om ikke lenge er han forhåpentligvis kurrert mot filming... Det er en vanlig sykdom hos portugisiske spillere (les: menu-benfica i CL i fjor..) Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Håper egentlig United kvitter seg med Ronaldo etter denne sesongen, da han står for omtrent det jeg misliker med dagens fotball - filming. Igrunn litt synd at han er så pokkers god.. 7470433[/snapback] Han er viktig for Man U, så hva så om han kanskje legger seg ned noen ganger? 7470614[/snapback] Filming ødelegger sporten. Hadde jeg hatt innflytelse på området hadde jeg innført 3 kampers karantene for filming. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Håper egentlig United kvitter seg med Ronaldo etter denne sesongen, da han står for omtrent det jeg misliker med dagens fotball - filming. Igrunn litt synd at han er så pokkers god.. 7470433[/snapback] Han er viktig for Man U, så hva så om han kanskje legger seg ned noen ganger? 7470614[/snapback] Filming ødelegger sporten. Hadde jeg hatt innflytelse på området hadde jeg innført 3 kampers karantene for filming. 7471065[/snapback] Si det til Drogba og Chelsea, så kanskje det gir noen mening. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Når man først er inne på filming, hvorfor nevnes ikke Drogba og Lehmann i denne sammenhengen da? Ingen som så hva som skjedde i dagens kamp? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Haehaehaehahe for noen fantastiske skuespillere det var på banen idag. Det snakkes om Ronaldo her, men dagens kamp viste det jeg har sagt så mange ganger før, Drogba spesielt, og Lehman er gode skuespillere de og. Jeg fikk meg hvertfall en god latter. Synd Arsenal ikke tok tre poeng, men fy faen for et mål av essien. Er bare å ta av seg hatten for den altså. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Haehaehaehahe for noen fantastiske skuespillere det var på banen idag. Det snakkes om Ronaldo her, men dagens kamp viste det jeg har sagt så mange ganger før, Drogba spesielt, og Lehman er gode skuespillere de og. Jeg fikk meg hvertfall en god latter. Synd Arsenal ikke tok tre poeng, men fy faen for et mål av essien. Er bare å ta av seg hatten for den altså. 7471241[/snapback] Jeg vet.. stakkar liten faller som en liten unge han Drogba. Tror ikke det hele var meninga.. Tror at Lehmann ga en liten "kompis opp og løp" dytt til Drogba. Men dessverre er det jo sånn at Drogba har skrudd på "falle-ved-berøring" knappen og kaster seg ned. Drogba skal ha rødt kort når han løper i Lehmann. Selvom da Lehmann også kaster seg, så ville han allikevel falt. Drogba søt når han faller Endret 10. desember 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Drogba er en skam for fotballen, hadde jeg hatt en fyr som han i stallen hadde jeg vært flau. Men dette er jo Chelsea vant med så. For en whineklubb, de klager på alt, ALT. Jmfr. kampen idag. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Drogba er en skam for fotballen, hadde jeg hatt en fyr som han i stallen hadde jeg vært flau. Men dette er jo Chelsea vant med så. For en whineklubb, de klager på alt, ALT. Jmfr. kampen idag. 7472141[/snapback] Haha. Lampard er så tulling. Han takla og holdt og dytta nesten samtlige Arsenal-spillere, også er det HAN som klikker i hver situasjon. Herregud, ble så irritert på han. Også Drogba da, i hver jævla situasjon hvor det blir kort eller tilsnakk løper han over halve banen for å krangle med dommeren. Akkurat det samme som med Lampard, bare at han ikke trengte å løpe så langt, fordi det var gjerne han som lagde krangelen... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Fikk ikke sett Chelsea-kampen nå, men har sett Drogba før. Ronaldo blir bare småtteri i sammenligning. Skjønner ikke at han klarer å få dommerne med seg så ofte. En liten duell, og han går over ende som om han skulle dø! Men straks han har fått frisparket sitt, så er han friskere enn noen gang. Jeg HATER mannen! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Fikk ikke sett Chelsea-kampen nå, men har sett Drogba før. Ronaldo blir bare småtteri i sammenligning. Skjønner ikke at han klarer å få dommerne med seg så ofte. En liten duell, og han går over ende som om han skulle dø! Men straks han har fått frisparket sitt, så er han friskere enn noen gang. Jeg HATER mannen! 7473189[/snapback] Drogba hadde vel bare tre filminger idag, situasjonen med Lehmann var jo ekstrem. Tyskern var såvidt borti han, han faller som han hadde blitt drept, han skjønner at han ikke får straffe, fri whatever, og løper borti tyskern og han faller som en potetsekk han og. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 http://www.mediafire.com/?1z5muoyqlyg For dem som ønsker å se situasjonen hvor Drogba driter seg ut. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 And the Emmy for the best performance on the field goes too... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Drogba eller Lehmann? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Meanwhile, Jose Mourinho claims Arsenal are “co-operating” with Manchester United to stop Chelsea winning the title. The Blues are eight points behind United after being held by the Gunners at Stamford Bridge yesterday. And boss Mourinho bizarrely insisted in The Sun: “It is strange that Arsenal came here not to win and almost like there is co-operation. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå