Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig bra utgangspunkt, men jeg erger meg litt over at det ikke ble 3.

 

Men vi er vel så og si videre. Ikke faen om vi slipper inn 3 mål på OT og ikke scorer selv. Tenker det blir plankekjøring hjemme i Manchester jeg.

Jepp. At Roma skal vinne 3-0 eller bedre på OT er utrolig usansynlig. Steike som vi eier for tiden.

Lenke til kommentar
Veldig bra utgangspunkt, men jeg erger meg litt over at det ikke ble 3.

 

Men vi er vel så og si videre. Ikke faen om vi slipper inn 3 mål på OT og ikke scorer selv. Tenker det blir plankekjøring hjemme i Manchester jeg.

 

slipper vi inn 3 og scorer selv, (1-3) så er vi ute, så håper verste som skjer er 1-2 :) men skjer ikke da.. tipper vi vinner 2-1 :)

Lenke til kommentar
Det her var nærmere 0-5 enn 2-2. Genialt :D

Etter 2-0 målet ja. Før det var det bare Roma. Ellers reddet Van der Saar dere ganske godt. Men jeg er ikke så skuffet. Roma spilte nydelig fotball til tider og in the end of the day så har manu et sterkere lag.

Ganske ofte? Nåja. Bare Roma? Ja kanskje de første 10 av andre omgang.

 

United spiller slik jeg forventer de skal på bortebane, perfekt gjennomført kamp. Roma spilte som du sier flott fotball til tider, men var i mine øyne dårlige foran mål. Satser på at United satser offensivt mot Roma på OT, slik at det blir kamp hvertfall. Litt skuffet over å se at Roma gir seg så totalt etter 2-0, tross alt en kamp til å spille.

Lenke til kommentar
Helt enorm klasseforskjell i angrepene, men Roma slipper til mye, og det skal de ha for. Forsvaret vårt er pottetett og VDS er en vegg.

 

VDS var Banens Beste i dag. Hva sier dere?

 

hehe ikke for meg.. rio ferdinand var utrolig, bare UTROLIG i dag.. har ikke sett han spille bedre.. bare fantastisk.. etter redningen til VDS f.eks, så var han der å klarere, klar.. helt sykt! rio ferdinand, kaptein i dag, kapteinen av england i fremtiden.. RIOOOO

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
ronaldo i tverleggeren! scort et mål, truffet stolpen og tverleggeren! wow :p

Nja oversiden av tverrliggeren. Scoret ett godt mål i dag men ikke vært god ellers. Dekket f.eks Vucinic på en corner hvor han lar Vucinic stå alene og heade fra 5 meter.

 

Men det er som kjent målene som teller

Ronaldo var ikke god? Han var best av de alle! Spilte like bra overalt på banen, dribler og springer overalt. Og kommer i hundre-og-helvete inn på 1-0. Ekstremt bra plassert i tillegg.

 

SAF er GENIAL!!!

Lenke til kommentar
ronaldo i tverleggeren! scort et mål, truffet stolpen og tverleggeren! wow :p

Nja oversiden av tverrliggeren. Scoret ett godt mål i dag men ikke vært god ellers. Dekket f.eks Vucinic på en corner hvor han lar Vucinic stå alene og heade fra 5 meter.

 

Men det er som kjent målene som teller

Ronaldo var ikke god? Han var best av de alle! Spilte like bra overalt på banen, dribler og springer overalt. Og kommer i hundre-og-helvete inn på 1-0. Ekstremt bra plassert i tillegg.

 

SAF er GENIAL!!!

Åja så jeg snakker med en som bare så de siste 20 minuttene. Altså han var ikke dårlig. Hadde noen farlige sjanser men mistet ballen en gang eller to for mye, dekket ikke Vucinic på en corner, og nei han spilte ikke overalt på banen.

 

Jeg sier det igjen: Han var ikke dårlig, det sier ganske mye at han scorer i en kamp hvor han ikke er på sitt beste men jeg har ofte sett ham skarpere og bedre. VDS og Ferdinand var banens beste.

 

Gratulerer med seiern

Lenke til kommentar

Ronaldo kan vi ikke regne med engang, siden han ligger på en skala for seg selv.

 

Ang Barca kampen:

 

 

Men herregud, Fjørtoft er greit fjols. Rett før reklamen klarte han å røpe at Barca hadde putta. "nære ved å utligne"

 

 

Edit @ Jeg_ruler: Det var carrick som markerte Vucinic og ikke Ronaldo.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...