AnewZ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Synd den glei av foten til Carrick! .. En slik sjanse bør være mål. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Utklassing!!! Faen så bra kontringsfooty vi spiller nå... hehe årets Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Spiller Hargreaves spiss ? :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Begynner å se bra ut. 12-13 minutter igjen. Det skal gå veien. Føler at vi burde safe det inn. To bortemål er vanskelig å ta igjen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Et mål til av Ron hadde vært fint, eller et mål av en United spiller Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) kan ikke se for meg roma score nå.. skal vel gå bra.. burde vært 0-3 der.. svakt av rooney.. menmen, 0-2 holder Endret 1. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Et mål fra Troll Tevez hadde passet utmerket, men jeg er så til de grader fornøyd med resultatet allerede. Tydelig forskjell i kvaliteten på hvordan lagene setter opp angrepene. United har en ro og en pasningstyrke som får spillet til å se mye mer intelligent ut. Fantastisk å se på noen ganger. Endret 1. april 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Syns egentlig Tevez er litt ego innenfor 16 metern : / Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ronaldo i tverleggeren! scort et mål, truffet stolpen og tverleggeren! wow Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå gleder jeg meg til returen på OT, det blir morro kamp det, ren overkjøring vil det bli Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Det her var nærmere 0-5 enn 2-2. Genialt Endret 1. april 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kanskje ikke helt fortjent, men gode lag vinner når det gjelder. Banens beste i dag? Synes van der Sar var ENORM til tider. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ronaldo i tverleggeren! scort et mål, truffet stolpen og tverleggeren! wow Nja oversiden av tverrliggeren. Scoret ett godt mål i dag men ikke vært god ellers. Dekket f.eks Vucinic på en corner hvor han lar Vucinic stå alene og heade fra 5 meter. Men det er som kjent målene som teller Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Dumme dobbel... skilt av en person til og med. Endret 1. april 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Fyfaen for et bra resultat. Skal godt gjøres å tape nå. Digg! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Blant de mest imponerende resultatene i år, fy faen så stolt jeg er. Viktig å holde nullen på slutten der, men Roma burde nok ha hatt ett mål med alle de sjansene de hadde. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Rett og slett et deilig resultat.. Klasse forskjell på laga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå