Kiruk Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeeezuz... Dere blir jo eid i en hel omgang, men likevel 0-1... Eid i en hel omgang. Så vidt jeg har sett har ikke Roma hatt ett eneste skudd påmål? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeeezuz... Dere blir jo eid i en hel omgang, men likevel 0-1... Manu er ikke noe uten Ronaldo Eid, ser du kampen? Hahah, driter det ut. Ronaldo spiller heller ikke for manure, men Manchester United. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Må være enig med The Game her. Sesongen ryker nok. Vi burde fortsatt klare å dra det i havn med de andre spillerene våre da. Nja, tror dere klarer PL, men CL blir vanskelig uten Vidic. Så jo i fjor når Heinze ødela for dere kampen mot AC Milan, Rio og Vidic er blant europas beste midtstopperpar Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Må være enig med The Game her. Sesongen ryker nok. Vi burde fortsatt klare å dra det i havn med de andre spillerene våre da. Jeg tørr ikke tenke tanken engang. Ferdinand og Vidic er klippene i forsvaret vårt, med en av de langtidskadet er jeg redd vi blir svekket i innspurten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 vida skadet er faktisk en big deal.. oshea er ikke god nok, og silvestre har ikke spilt nok! MEN, hvis neville er klar for boro til søndag (bra at det er søndag og ikke lørdag) så kan jo brown spille som midtstopper og kaptein nevo som høyreback! høres bra ut det vel? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeeezuz... Dere blir jo eid i en hel omgang, men likevel 0-1... Manu er ikke noe uten Ronaldo Ble sagt om Ruud også Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jo, Ronaldo spiller for manU Ja, Roma har vært det beste laget uten tvil... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg skal ikke si noe på at Roma har vært mye mer målfarlige enn oss for det har de, men det er fortsatt vi som fikk målet. 500 kroner til meg i dag (satset 50) hvis Barca vinner med 2 og vi vinner, og så vidt jeg husker så har vi alltid vunnet når jeg har satset penger på oss. Ronaldo er gud. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ronaldo var i ONSIDE! herregud!!!! trodde den var inne der.. oi så skummelt.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Anderson ut. Lurt av Fergi og NightKeeper Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jo, Ronaldo spiller for manU Ja, Roma har vært det beste laget uten tvil... Det skulle vert aldersgrense på denne tråden Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Gutta må skjerpe seg nå, forsvaret henger ikke på geip. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Anderson ut. Lurt av Fergi og NightKeeper hehe nei, jo, kanskje, men han er småskadet.. (anderson) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nå kommer Roma-mål snart. Sjanser på sjanser, typisk United på bortebane dette. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Fy steike for en redning av VDS Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Liker ikke tedensen nå. Vi kler ikke å ligge så bakpå.... Er jo ikke Liverpool heller!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 nei, giggs må komme på og park må ut... da blir det bedre og mer positivt.. ROOOOOOOOOOOOOOOOOOONEY JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå