TeggY Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Bra dommern slår ned på slik pizzarro holder på, hører ikke hjemme på fotballbanen. Ronaldo, verdens beste. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ingen som har fått noe info om hvordan det går med Vidic. Han kan ikke bli skadet resten av sesongen nå. Da er jeg redd CL ryker. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 La oss alle be for at Vidic bare fikk en liten skade, så ikke mye bra ut. Nok en gang gir Ronaldo oss et mål. Fy faen for en fotballspiller! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Morsomt at Roma begynner å bli frustrert Hehe Pizarro ja. Han ble født frustret og sur. Er alltid sur. Men en god fotballspiller, det er han. Ellers ble jeg litt lei av Andersons taklinger, godt han endelig fikk gult Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ok, vi får be for Vidic. Kom igjen alle sammen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hahaha, Alastor. Grei den, men tror alle skjønner at jeg ikke dreper Pizzaro Jeg skjønte ikke at du tullet og ble redd når du skrev sånn. Vurderte et lite sekund og ringe myndighetene og varsle om drapstrusselene... Fornøyd med at vi leder og deler av spillet. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vidic? Vi har jo Wes Brown! ;D Får håpe det ikke var SÅ alvorlig. huff og huff.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hahaha, Alastor. Grei den, men tror alle skjønner at jeg ikke dreper Pizzaro Jeg skjønte ikke at du tullet og ble redd når du skrev sånn. Vurderte et lite sekund og ringe myndighetene og varsle om drapstrusselene... Fornøyd med at vi leder og deler av spillet. Hahhaha, morsom du The Game. Du trenger ikke å være sånn når jeg er din bitch Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vidic? Vi har jo Wes Brown! ;D Får håpe det ikke var SÅ alvorlig. huff og huff.. Men skulle du finne på å sette Brown på midtstopper så blir det vel Oshea på venstreback. Hva er bedre? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ok, vi får be for Vidic. Kom igjen alle sammen Ja det syntes jeg er det minste vi kan gjøre Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vi må nok forvente at Vidic forsvinner et par uker tror jeg. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hallo! kom akkurat hjem fra trening, så fikk ikke med meg første omgang :/ Noen som gidder gi meg en kjapp update? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ok, vi får be for Vidic. Kom igjen alle sammen jeg ber jeg! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Å miste Vidic er faktisk ikke verdens undergang, tror nå jeg. føler meg nesten helt sikker på at det er snakk om en korsbåndskade og da ryker resten av sesongen. Lande på på et "vridd" knee med den belastningen er ikke bra. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ro ned nå. Brown og Oshea er gull, Vidic er tilbake om 2 uker Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeeezuz... Dere blir jo eid i en hel omgang, men likevel 0-1... Manu er ikke noe uten Ronaldo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Ronaldo er skummelt god, det er jo ikke fysisk mulig å bli bedre, men han kommer til å bli det. Herlig med et bortemål. Uhyre viktig å ha med seg hjem til Old Trafford. Endret 1. april 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Å miste Vidic er faktisk ikke verdens undergang, tror nå jeg. føler meg nesten helt sikker på at det er snakk om en korsbåndskade og da ryker resten av sesongen. Lande på på et "vridd" knee med den belastningen er ikke bra. Jeg er redd jeg har samme følelse som deg nå... men ber på mine knærpå at vidic er tilbake neste akmp, at en isklump å litt massasje healer dette. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Må være enig med The Game her. Sesongen ryker nok. Vi burde fortsatt klare å dra det i havn med de andre spillerene våre da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeeezuz... Dere blir jo eid i en hel omgang, men likevel 0-1... Manu er ikke noe uten Ronaldo Vi ble eid ja...Vil du eg skal eie deg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå