Thomas J.L Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) For en kis! Han må være en GUD! (tror ikke på gud selv, men dette er det nærmeste jeg kommer) Kommer fra ingenplass å header den rett i mål. The victory is coming home to England! Endret 1. april 2008 av Thomas J.L Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Snakker deg om å komme flygende!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Opp med deg nå Ronaldo, for guds skyld ingen skade. Fuckings verdens beste. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg tror ikke på gud, jeg tror på ronaldo... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, hvem faen kan slå Ronaldo?`HÆÆÆÆÆ, VERDENS BESTE SPILLER FOR FAEN. Ble drit redd når jeg så han nede der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) hører "that boy ronaldo" overalt nå! red army in form!!! makes england look shite! oi skummelt av vucunic... Endret 1. april 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Faen, hvem er førsteforsvarer ftw!? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Faen, hvem er førsteforsvarer ftw!? Han er skadet..? . Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 oi, park jobber så jævlig... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Faen, hvem er førsteforsvarer ftw!? Han er skadet..? . Godt poeng det Alastor. Håper ikke savnet hans blir så synlig spillemessig. Håper han kommer seg fort tilbake. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vil egentlig ha Park ut så Giggs kan gå på kanten og Ron på kanten og sette Rooney opp. Men fy faen, Ronaldo er en gud i år. Alastor jeg tror du kan oppdatere den toppscorer greia i førsteposten nå snart Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Fy faen Pizzzzzarro....stygge jævel Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Bra dommer eller? Gir gult kort fordi publikum hyler? WTF! Anderson har ikke spillt veldig bra i dag.... Håper han tar seg opp Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg mener pizzaro er teit. Endret 1. april 2008 av Alastor At du er irritert er ingen grunn til å komme med drapstrusler. Fixed! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vi leder 1 - 0 med scoring av god gutten vår Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Morsomt at Roma begynner å bli frustrert Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Få ut Anderson, han kommer til å få rødt. Inn med Hazza. Jævla leit med Vida. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hahaha, Alastor. Grei den, men tror alle skjønner at jeg ikke dreper Pizzaro Uansett, håper ikke det er noe alvorlig med Vidic. Han så ikke ut til å ha det godt, og det er ikke ofte han har vondt han tøffingen der. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Glimrende resultat dette. Synes vi har overraskende bra kontroll på Roma. Carrick gjør en herlig usynlig jobb på midten VIKTIG Endret 1. april 2008 av Blax Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Egentlig bra. Vi slet til tider men dette er Roma borte. Vi er effektive og vi er gode. Og vi leder. Det virker som om vi får en del skader. Det er nok nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå