Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

ok matchtime boys and girls! snakkes til pausen! kom igjen utd, bortemål og seier/uavgjort! må ikke tape! 2-1 må være verste som skjer! come on you red devils!

 

diesel: nerver ja, helt sykt nervøs.. tåler ikke tap, gjør så ufattelig vondt!

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et eksempel ser vi jo nå. De melder at Ronaldo står i faresonen. I tillegg er de ekstremt sent ute med nyheter, og kildene deres er ofte bare piss.

Ja en hårreisende feil, med tanke på at det bare er et knippe menn som står for artiklene der. Å når det kommer opptil 5-10 hver dag kan det gå litt raskt i svingene. Jeg tilgir dem det. Sent ute med nyheter sammenlignet med ekte presse? Er det overraskende? Tviler på at de har avtale med Reuters da, ei heller en som tråler nettet hele dagen. Kildene er som oftest de samme kildene som medier som VG og Dagbladet gjengir, ofte dårlige ja. På det punktet er jeg enig, selv om jeg liker litt sladder selv om det ikke nødvendigvis er sant.

Her sier du jo faktisk selv hvor dårlig de er. Flott innsats fra dem, men har du lyst til å faktisk få de gode ryktene og nyhetene levert raskt, så bruker du SkySports eller BBC Sports. Vil du bekrefte ryktene? manutd.com !

Ja ingen bruker vel United.no når det kommer til overganger, det ga jeg opp etter eventyret med Ronaldinho.

 

Anyway, kamp!

Lenke til kommentar
Fælt så nervøs eg sko bli foran denne kampen, men eg er jo egentlig ikkje i tvil om at me vinne..

Glede meg meg til kick-off nå!!

 

håper dere har rett! hør på stemningen der! herregud! sånn, kick-off! aaah nervøs--- håper dommeren er god! sånn, kick-off!'

 

EDIT: bra start, veldig positivt! :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
et par dårlige pasninger fra carrick.. ærlig talt, hargreaves hadde vært viktig her i dag..

 

jeg lurer faktisk på om anderson vet hvordan man skal skyte...

Anderson har en god slegge. Snakk om tid før han putter...

 

håper du har rett.. elsker måten han spiller på ellers..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...