Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
syns Vidic minner meg litt om R.Johnsen... Vidic har ikke spilt dårlig for United i år, Johnsen leverte gode kamper når han spilte. Var meget sjeldent Johnsen spilte dårlig...

Men hvem er det united har tapt mot da Roon scora?

7465729[/snapback]

Jeg husker ikke. Eneste jeg husker var en kamp hvor Rooney scorte, så da tenkte vi at alt kom til å gå greit siden United ikke taper når Rooney scorer. Så tapte vi.. Derfor jeg husker det.

Lenke til kommentar
Her kan man se en oversikt over alle kamper i liga, FA-cup og europacup de siste to år. Ligacupkamper er ikke inkludert i oversikten, men i og med at United vant Ligacupen i fjor og Rooney ikke skåret i denne turneringen sesongen før, gjør ikke det noe. Jeg så kjapt over det hele, og det ser ikke ut til at United noen gang har tapt i en kamp der Rooney har skåret. Kanskje tenker signaturen banansplitt på 2-2-kampen mot Birmingham forrige sesong, der United ledet to ganger, siste gangen etter mål av Rooney, men likevel tapte to (men altså ikke tre) poeng.
Lenke til kommentar

Da har du ikke sett nok kamper, siden han har så og si sluttet med det. Og man selger ikke det som anntageligvis kommer til å bli/er en av verdens beste spillere på grunn at han detter litt lett når han er/var 18-20 gammel...

Faen i helvete at chelski skulle score, men for et mål av Essien :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...