fakey Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Yeah!! United taper aldri når Rooney scorer! 7463260[/snapback] Jo de har tapt èn gang. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Deilig å endelig slå lillebror igjen, de er noen defensive jævler som legger seg bakpå hver gang de er på OT. Ronaldo, fortsatt en av banens beste i hver kamp Carrick, styrer spillet defensivt Mine to BB. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Yeah!! United taper aldri når Rooney scorer! 7463260[/snapback] Jo de har tapt èn gang. 7463271[/snapback] WHAT? HVEM NÅR HVOR`?? tragisk Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/12/09/485550.html United-spillernes feiring skal være et stikk til kompisene og gull-rivalene i Chelsea - etter heftig konkurranse de to klanene i mellom i PS-spillet SOCOM US Navy Seals. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/12/09/485550.html United-spillernes feiring skal være et stikk til kompisene og gull-rivalene i Chelsea - etter heftig konkurranse de to klanene i mellom i PS-spillet SOCOM US Navy Seals. 7463767[/snapback] Som vi fikk svar på av the sun på forrige side. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Som vi fikk svar på av the sun på forrige side. 7463812[/snapback] Ah, så ikke det! Litt morsomt egentlig. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Deilig med ny seier... Håper vi holder 1.plassen til over jul... Mange kamer mellom lille julaften og første nyttårsdag, og viktig å ikke avgi poeng da.. Men viktigste er seff å lede etter 13.mai Syns Ronaldo var MoM idag!! Glitrende pasning på 1-0!! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 syns Vidic minner meg litt om R.Johnsen... Vidic har ikke spilt dårlig for United i år, Johnsen leverte gode kamper når han spilte. Var meget sjeldent Johnsen spilte dårlig... Men hvem er det united har tapt mot da Roon scora? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 syns Vidic minner meg litt om R.Johnsen... Vidic har ikke spilt dårlig for United i år, Johnsen leverte gode kamper når han spilte. Var meget sjeldent Johnsen spilte dårlig... Men hvem er det united har tapt mot da Roon scora? 7465729[/snapback] Jeg husker ikke. Eneste jeg husker var en kamp hvor Rooney scorte, så da tenkte vi at alt kom til å gå greit siden United ikke taper når Rooney scorer. Så tapte vi.. Derfor jeg husker det. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Her kan man se en oversikt over alle kamper i liga, FA-cup og europacup de siste to år. Ligacupkamper er ikke inkludert i oversikten, men i og med at United vant Ligacupen i fjor og Rooney ikke skåret i denne turneringen sesongen før, gjør ikke det noe. Jeg så kjapt over det hele, og det ser ikke ut til at United noen gang har tapt i en kamp der Rooney har skåret. Kanskje tenker signaturen banansplitt på 2-2-kampen mot Birmingham forrige sesong, der United ledet to ganger, siste gangen etter mål av Rooney, men likevel tapte to (men altså ikke tre) poeng. Lenke til kommentar
brd Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 I dag heier vi på " the gunners" , eller er hate så stort at vi driter i denne kampen? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 I dag heier vi på " the gunners" , eller er hate så stort at vi driter i denne kampen? 7469115[/snapback] Heier på The Gunners ja. Men bare i 90 minutter Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Pff. Gunners hakke sjans. Toure og Gallas ute, synd men sant. Henry er også ute, men han kan ikke måle seg med disse slik som han har spilt i det siste. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Chelsea med 4 engelskmenn i troppen idag, arsenal med en... United hadde vel 7 eller noe i går... Men holder med arsenal idag da... Noe som ikke skjer så ofte... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Det skjer aldri Men sånn som kampen ser ut så blir det ikke mer enn et mål i kampen tror jeg, men tror nok 0-0 ikke er så langt fra sannheten... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 ÅHHHH :!: Tusen takk Arsenal, detta var deilig! Lenke til kommentar
brd Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 ÅHHHH :!: Tusen takk Arsenal, detta var deilig! 7470397[/snapback] Flamini min nye yngling Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Bare de klarer å holde inn nå, så har vi seks poeng på chelski... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Håper egentlig United kvitter seg med Ronaldo etter denne sesongen, da han står for omtrent det jeg misliker med dagens fotball - filming. Igrunn litt synd at han er så pokkers god.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Da har du ikke sett nok kamper, siden han har så og si sluttet med det. Og man selger ikke det som anntageligvis kommer til å bli/er en av verdens beste spillere på grunn at han detter litt lett når han er/var 18-20 gammel... Faen i helvete at chelski skulle score, men for et mål av Essien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå