Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forventningene står i stil ser jeg :)

 

<Jepp. Om det er den riktigste maten a male det pa er er jeg ikke sikker pa men dette er en side av saken. Har ikke funnet flere lister over dette laget av profesjonelle aviser/firmaer.

 

Hva som er den riktige metoden blir en lang diskusjon. Det som er sikkert er at det er en veldig liten del av talentene som er med i beregningen. Som Manchester United fans så liker vi gjerne å se litt ekstra stort på klubben. Det er bare sånn det er. Personlig er jeg imponert av West Ham som har en temmelig imponerende liste spillere. Rio, Carrick, Defoe, Lampard, Joe Cole osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Denne kampen er et av høydepunktene denne uka, om ikke det eneste, så jeg håper det blir bra!

 

Bare seier er godt nok... eller?

Nei, Roma på bortebane blir ekstremt vanskeligt. Roma er et formlag i Serie A og vi skal være godt førnøyde med uavgjort heldst med bortemål. Håper dog på at vi går mer offansivt ut fra start.

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg melding fra [email protected] at jeg har blitt trukket ut til å få billetter til CL finalen. Noen andre som søkte via linken på United.no? Er dette en aprilsnarr?

 

Edit: Og nå ble jeg nettopp trukket 3500kr fra brukskontoen min... :D

Du selger til meg når Man Utd ryker ut og Liverpool kommer til finalen!! :p

 

Men grattis da, det er jo fett. Får vel alltids solgt de for en høyere sum hvis du ikke reiser selv.

Lenke til kommentar

Ser på MUTV nå, og det var en l

 

Live fra Roma som sa at dette ble antatt lag:

 

 

-----------VDS---------------

 

Brown-Ferdinan-Vidic-Evra

 

Scholes-Hargreaves-Anderson

Ron-----------------------Giggs

 

------------Rooney-----------

 

Intervju nå med G.Neville der :)

 

 

Nå kampen fra i fjor 7-1 :D

 

Det angrepet som Smith scorte på var verdensklasse :D

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Nå fikk jeg melding fra [email protected] at jeg har blitt trukket ut til å få billetter til CL finalen. Noen andre som søkte via linken på United.no? Er dette en aprilsnarr?

 

Edit: Og nå ble jeg nettopp trukket 3500kr fra brukskontoen min... :D

 

Må huska at hvis ingen andre ordnar sånt for deg, så må du vel ha visum og diverse for å reise til Russland. Vi måtte iallefalldet for 2 år sidan. Men ellers grattis, får håpe det blir rett lag i finala då.. ;)

Lenke til kommentar
Er det noen som skal til Bergen og treffe Gary Neville da?

Haha, det er rett og slett herlig.

 

Etter kampen, som starter klokken 20.45, vil Gary analysere og kommentere sine lagkameraters innsats i denne første av to kvartfinaler mot italienerne. Det kan nok bli en svært interessant opplevelse!
Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg får sett kampen i kveld. Men jeg er overbevist om at dere vinner. Hvis jeg leser et sted etterpå at dere tapte, vil jeg tro det er aprilsnarr. Ser på dere som et mye bedre lag enn Roma, og selv om dere har bortebane, greier dere dette.

 

Nja, det er litt av ei opphenting Roma holder på med i Serie A da. De er det beste italienske laget for tiden. Slo Real Madrid borte i siste cl kamp....

Lenke til kommentar
Du får Roma til å virke som et dårlig lag, noe de selvsagt ikke er. Selv om de spiller uten Totti så tror jeg det blir uavgjort i beste fall, men en eller annen gang må jo United begynne å spille fotball ute i Europa igjen.

Neida Roma er ikke noe dårlig lag, og de er sikkert veldig ivrig på å revansjere seg siden tidligere møter med dere. Men jeg ser fortsatt på dere som et bedre lag, og dere har en veldig smart manager som vet hvordan han skal takle slike kamper. Ta det til dere, er ikke hver gang jeg kommer med sånn ros til den største rivalen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg gruer meg til United-kampen i kveld av den enkle grunn at det utvilsomt kommer til å bli dominans fra ende til annen av bortelaget.

Lenke til kommentar

Begynner å kjenne det sjøl. Gikk rundt tidligare i dag og var forbanna på BKK som har kabelabb'et vårt som har flytta Viasat 4 sånn at den ikkje er mulig å finne igjen. Sikker på det var der kampen skulle gå, og at eg måtte sjå den på stream. Men etter å ha konferert med United.no, kunne vreden roe seg litt.. :D

 

Har det kommt eit offisielt lag? Det som var referert her tidligare såg jo ganske sannsynlig ut. Håper som vanlig at Anderson skal få opna målkontoen sin i dag. Berre for å få stemninga har eg sett igjen kampreferatet frå helga. Lil'Wazza gjer det spes bra når han spelar fram Hargreaves på det annulerte til Rooney.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg gruer meg til United-kampen i kveld av den enkle grunn at det utvilsomt kommer til å bli dominans fra ende til annen av bortelaget.

Omvendt psykologi :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...