Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Kjetil91, så vidt jeg vet så har vel dere aldri vunnet Premier League. Så syns jeg Premier League tittler er viktigst, så 2 CL titteler er ikke noe å skryte av :)

 

Men vi har vunnet serien flere ganger enn dere har. Og vi eier trofeet dere vant i CL 99 :p

 

Navn? Spillere fra vårt juniorlag som kan slå gjennom:

 

- Jack Hobbs.

- Mikel San Jose.

- Kriztian Nemeth.

- Robbie Threlfall.

- Jay Spearing.

- Ryan Flynn.

- Craig Lindfield.

- Astrit Ajdarevic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som forventer seier idag? ManUtd på bortebane i Europa er en sørgelig skue gitt, det må jeg innrømme. Hadde gitt mye for å se et angrepsvillig United ikveld..

 

 

Ellers blir det spennende å se hvordan det blir på tribunene ikveld, politiet var en fuckings skam forrige sesong.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Ser du på et talent som ikke blir førstevalg på Manchester United som et ødelagt talent da? Du finner haugevis at spillere i championship som har gått gradene i Manchester United. De tjener ikke 50 mill i året men lider ingen nød.

 

Hvor spilte keeperen som var med å slo ut Liverpool og Chelsea fra fa-cupen før da?

Luke Steele? Vet da selvfølgelig hvem det er, men markedsverdien på disse spillerne utgjør uansett bare en brøkdel av de summene som var på den listen. Noen spillere hos f.eks Roma spiller nå i Udinese og en er på lån hos Pisa. En spiller for Genoa også. Jeg kom med den listen fordi det er ett av synspunktene. Jeg tror ikke på den listen som om det skulle vært gud som har laget den, det er slik jeg er. Tar sammen informasjon fra mange forskjellige vinkler og danner meg en mening. Tror du ellers at jeg som Roma fan hadde sittet på en manu forumtråd og snakke med folk som nesten bare har peiling på engelsk fotball og ikke har peil på den italienske? Neppe.

 

ok, så den listen var av de antatt dyreste spillerene og hvor de gikk gradene hen?

Jepp. Om det er den riktigste maten a male det pa er er jeg ikke sikker pa men dette er en side av saken. Har ikke funnet flere lister over dette laget av profesjonelle aviser/firmaer.

Lenke til kommentar
Kan ikke vinne 4-2...kan vinne 2-4 derimot...

 

nja tviler 2-4... jeg er fornøyd med 1-1 jeg, men 1-2 hadde vært deilig! gleder meg utrolig til kampen, og gleder meg til å se hva fergie velger å spille med, 4-4-2 eller 4-5-1 uten tevez.. kom igjen united! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...