Jørgen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Håper vi fortsetter å presse på. Helt klart overlegne for øyeblikket, og det skulle ikke forundre meg om vi putter flere. Fakey...Jeg synes egentlig ikke at det er så farlig om Rooney ikke putter så lenge alle jobber slik de gjør. Jeg synes at alle så langt har gjort en god jobb og spiller vi sånn vi gjorde nå i CL så har vi det så godt som vunnet. Nå trekker jeg meg vekk fra PCen for å se kampen igjen. Hva synes dere om han i studio forresten? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Venter i spenning på avataren til Banan... Da bør du kanskje oppdatere, bytta avatar rett etter målet. Aaaaaa. Da ser jeg også "verket" Men faen så bra vi spiller for tiden. Anderson inn for Carrick etter timen hadde vært flotters! Edit @ Raste: Haha, flott å sjå! Du tørr ikke større skrf.størrelse altså? Edit 2: Se på Zaltmanns signatur. Det liker jeg Endret 29. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Vil heller ha Anderson inn for Scholes for å være helt ærlig. Carrick kan jeg ikke skjønne at ikke har en plass på Englands landslag. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg håper selvsagt på målkalas, men jeg tviler på det. Ikke sjeldent vi leder med 2-0 til pause og det blir måltørke i andre omgang. I og med at jeg har sagt dette, får sikkert et par spillere hattrick . Goscinny Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Greit med veddemål, men husk følgende ang signaturen: MAKS 4 linjer, og ikke stor skrift. Fix folkens . Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 peeeen avatar fakey...grøss Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg håper selvsagt på målkalas, men jeg tviler på det. Ikke sjeldent vi leder med 2-0 til pause og det blir måltørke i andre omgang. I og med at jeg har sagt dette, får sikkert et par spillere hattrick . Goscinny Den siste setningen der ødela jo alt igjen! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Carrick ut?? Sammen med Ronaldo desidert MoM så langt. Brown har også vært fantastisk. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Greit med veddemål, men husk følgende ang signaturen: MAKS 4 linjer, og ikke stor skrift. Fix folkens . Ikke fire på reglene pittelitt i en ussel uke? Pliiiiiis haha Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Og Rooney fortsetter der han slapp... Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 NEI ROONEY....NEEEEEEEEEEEEIIII Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Håper Rooney blir tatt ut av treningene framover for å øve avslutninger med Sunny. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Håper Rooney blir tatt ut av treningene framover for å øve avslutninger med Sunny. DER JA!!!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jada..ROOOOOOOOOONEY Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 ROOONEEEYY.. Herregud så vakker footy vi spiller!! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Endelig Rooney. Og vi slakter Aston Villa. Vi river dem sønder og sammen Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...ROONEY..JAAAAAAAA ENDELEG..nesten på gråten her no asso Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Men fyyyy faen for en pasning av Ronaldo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå