Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ronaldo, en drøm å se når han er best på banen

7443513[/snapback]

Ronaldo var ikke beste United spiller i går, det var det Vidic med Scholes på en god andre plass...

7447142[/snapback]

Er enig med deg der, men det er jo ikke du som bestemmer det uansett hva andre skal mene.

Ronaldo spilte kjempegodt i går, så forstår godt hvis noen synes det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jeg klar over :), men mange har en tendens til å trekke fram midtbane/agripere hver gang man skal nevne banens beste...

Beste eksemplet noensinne VM 06, Zidane vinner gullballen som VMs beste spiller etter å ha spilt halvannen god omgang i løpet av hele vm, mens Cannavaro som spilte alle syv kampene og VAR konge i alle syv og VMs beste spiller ikke fikk den gleden å ta med seg det trofeet hjem...

Men Vidic var best i går uannsett hvordan man vrir og vender på det ;)

Edit: Manglet et ord...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Det er jeg klar over :), men mange har en tendens til å trekke fram midtbane/agripere hver gang man skal nevne banens beste...

Beste eksemplet noensinne VM 06, Zidane vinner gullballen som VMs beste spiller etter å ha spilt halvannen god omgang i løpet av hele vm, mens Cannavaro som spilte alle syv kampene og VAR konge i alle syv og VMs beste spiller ikke fikk den gleden å ta med seg det trofeet hjem...

Men Vidic var best i går uannsett hvordan man vrir og vender på det ;)

Edit: Manglet et ord...

7447303[/snapback]

Du har så rett så rett :yes:

Vidic er fenomenal!

United har et veldig solid forsvar og Carrick og Scholes spilte veldig bra sammen i går!!

Håper dette fortsetter :)

Lenke til kommentar

7447303[/snapback]

Det er mye vanskeligere å spille bra en hel kamp hele tiden, for en som er så sentral som Zidane var. Han må jobbe hele tiden, oppe og nede, i mens Cannavaro kun trenger å spille bra i forsvar. Zidane fortjente gulballen mye mer enn Cannavaro.

Men uansett, Vidic var kongen i går ja!

Lenke til kommentar

Zidane fortjente ikke gullballen for spillet i VM. Han hadde en god kamp, ellers var han middels. Han fikk gullballen fordi han har hatt en glimrende karriere.

Vidic var enkelt og greit SJEF igår. Trodde han kom til å være et kjempekjøp, men trodde ærlig talt ikke han skulle slå til så raskt. Ikke enkelt å spille seg inn på et så godt lag i en av verdens tøffeste serier. Det lover veldig bra :)

Kjempekamp igår, bortsett fra siste halvtime i første omgang. Den var litt svak. Hadde litt Dortmund-tanker, men så kom det befriende målet like før pause. Det var viktig! Derfra og ut var det ett lag på banen.

Lenke til kommentar
Kjempekamp igår, bortsett fra siste halvtime i første omgang. Den var litt svak. Hadde litt Dortmund-tanker, men så kom det befriende målet like før pause. Det var viktig! Derfra og ut var det ett lag på banen.

7448758[/snapback]

Håper du ekskluderer de 5 siste minuttene i første ongang fra den siste halvtimen din...

Siste 5 minuttene av første omgang var jo et eneste United stormløp! :D

Lenke til kommentar
Så må vi ikke glemme dommer trioen da som gjorde en ufattelig dårlig jobb. Rooney var 1. meter onside å hadde vært alene med keeper.

7444800[/snapback]

Ufattelig dårlig var de jo ikke da.

Uansett, fantastisk kamp av Vidic. Men jeg vil trekke Carrick frem før Scholes, han hadde mange flotte pasninger igår.

Lenke til kommentar
Så må vi ikke glemme dommer trioen da som gjorde en ufattelig dårlig jobb. Rooney var 1. meter onside å hadde vært alene med keeper.

7444800[/snapback]

Ufattelig dårlig var de jo ikke da.

Uansett, fantastisk kamp av Vidic. Men jeg vil trekke Carrick frem før Scholes, han hadde mange flotte pasninger igår.

7449344[/snapback]

Neinei..

Men jeg synes de var dårlige og hadde en del rare avgjørelser.

Lenke til kommentar

Hadde den store mareritt igår, fikk slutte 15min før på jobb, altså kl.21. Løp til en pub hvor kameraten min venta, der var det KUN 1 flatskjerm og ikke noe lyd, det skulle være komprimiss sa bartenderen, så det spilte musikk fra jukebox, greit når det er 32kr for 0.5L, men KAMP? HALLO??

nei dette var ikke akutelt, så vi løp av gårde for å finne en annen pub, der var det dårlig med kamper gitt. Til slutt så vi stor skilt utafor en pub "ManUtd - Benfica" storskjerm... YES!! løp som F... inn og hørte roping, heing, skriking osv... gjett hva det var?? Det var en Bendica spiller som feiret målet sitt gitt! Satan... gjett om det var bombe!!

Men heldigvis gikk det bra, grattis dere andre united fan, dette fortjente vi ass.

Btw.. jeg spør igjen, er det noen som vet hvor det går ann å få tak i manutd parykk??

Lenke til kommentar

Zidane gullballen, pøh. Det virket som i det øyeblikket prisen skulle deles ut "glemte" alle de ELENDIGE kampene han hadde i gruppespillet. Han ble tatt av banen i første kamp og så på treneren med skarpt blikk og satte seg på benken med en sur mine. Så hadde han en god kamp mot Brasil, en ganske god kamp mot Spania og i finalen var han når sant skal sies j***** heldig. Den straffen ser jeg på som mislykket forsøk på Totti's kjente "Cucchiao".

Så spiller Cannavaro NYDELIG under hele VM, Italia får på seg 2 mål, ett selvmål og en straffe, lagånden i Italia er utrolig god men han vinner ikke gullballen.

Men det var litt OT.

Når det gjelder Manchester (jeg er Spurs suppporter) må jeg si at de spiller ganske bra. Jeg har sett de fleste kampene deres og de spiller kanskje ikke verdens mest underholdende fotball men den er effektiv.

Vidic har en stor framtid foran seg

Lenke til kommentar
Men det var litt OT. 

Når det gjelder Manchester (jeg er Spurs suppporter) må jeg si at de spiller ganske bra.  Jeg har sett de fleste kampene deres og de spiller kanskje ikke verdens mest underholdende fotball men den er effektiv. 

7452149[/snapback]

Vel så spiller de kanskje ikke den peneste fotballen i Europa, men å hinte til at den er kjedelig!? whut.

Lenke til kommentar
Folkens! hvor får man bestilt "langsida" på old trafford, alle steder jeg finner, er den upper east hjørnet.

7452212[/snapback]

Den ene langsiden er vel for sesongkort om jeg ikke tar feil. Sist jeg var der satt vi på langsiden ovenfor spillertunnellen, og da hadde vi 4 x sesongkort hvertfall.

Om det gjelder hele siden, eller om det gjelder begge langsidene vet jeg ærlig talt ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...