Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Liverpool er for svake bakover. Serlig på venstreback. Hadde ikke vert galt med en spiss sammen med Torres som kan avlaste han litt. Midtbanen er bra.

Det sog vi i helga også. Rooney alene lekte med forsvaret til Liverpool og hadde han vert målfarlig for tiden kunne det blitt mange mål.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Avskaff driten! Fy faen, 6 uker for en jævla landskamp. Kjenner det koker.

You're making me angry. You wouldn't like me when I'm angry. Bruce "Hyrlen" Banner

Jeg skjønner frustrasjonen.

Lenke til kommentar

United har alltid vært satt opp av unge stjerner, rutinerte eldre garde, og sliterne som gjør jobjben, kan spille på mange ulike posisjoner og er det lille ekstra som gjør at vi vinner pokaler.

Fletcher og O'Shea er våre to store helter her.

Lenke til kommentar
Frustrert over å miste en middelmådig spiller som ikke er fast på laget en gang?

1. Vi Man Utd-supportere er glade i spillerne. Det er dere kanskje ikke i Pool-leiren?

2. Han er langt fra middelmådig. Har spilt 105 kamper for laget, og ingen med 105 kamper for Man Utd er "middelmådig".

Det er ingen krise resultatmessig siden vi har flere ess i ermet, men det er selvsagt kjedelig. Det optimale er jo en skadefri tropp!

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Siste newz fra KopForum:

Jeg er skuffet, på mange måten rystet og sjokkert.

Jeg gar gått inn på liverpool.no, på supportrerklubbens nettsider og funnet en diskusjonstråd om drømmelag. Hva finner jeg? Hele ellevere med ManU-spillere, Chelsea-spillere og spillere fra våre CL-motstandere. På noen lag er det bare en-to-tre-spillere fra egen klubb som kommer med.

HVA **** ER DETTE? (Unnskyld, Moderator)

Vi er Liverpool FC. Vi tar ikke med Rooney og ferdinand på våre lag. Vi har Carra og Agger, StevieG og Javier, Torres og Alonso.

Dere som tror dere er Liverpool-supportere for gøy og har dere foran PC-en her inne ved å spille en variant av Championship Manager, GET LOST!!

Mitt drømmelag:

Reina

Finnan-Carragher-Agger-Riise

Mascherano-Alonso

Kuyt-Gerrarf-Babel

Torres

Benk:

Itandje

Skrtel

Arbeloa

Benayoun

Lucas

Crouch

Lenke til kommentar
Frustrert over å miste en middelmådig spiller som ikke er fast på laget en gang?

"krise"

Krise er det ikke, men forbanna kjedelig likevel. Spesielt hvis vi tenker på den formen han har vist i år. Spillt bra hver eneste gang han får sjansen.

Lenke til kommentar
Siste newz fra KopForum:

Jeg er skuffet, på mange måten rystet og sjokkert.

Jeg gar gått inn på liverpool.no, på supportrerklubbens nettsider og funnet en diskusjonstråd om drømmelag. Hva finner jeg? Hele ellevere med ManU-spillere, Chelsea-spillere og spillere fra våre CL-motstandere. På noen lag er det bare en-to-tre-spillere fra egen klubb som kommer med.

HVA **** ER DETTE? (Unnskyld, Moderator)

Vi er Liverpool FC. Vi tar ikke med Rooney og ferdinand på våre lag. Vi har Carra og Agger, StevieG og Javier, Torres og Alonso.

Dere som tror dere er Liverpool-supportere for gøy og har dere foran PC-en her inne ved å spille en variant av Championship Manager, GET LOST!!

Mitt drømmelag:

Reina

Finnan-Carragher-Agger-Riise

Mascherano-Alonso

Kuyt-Gerrarf-Babel

Torres

Benk:

Itandje

Skrtel

Arbeloa

Benayoun

Lucas

Crouch

Hva er vitsen med å sette opp et drømmelag om man bare tar sitt eget lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...