Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det drar seg til. Ikke at kamper tidligere i sesongen ikke er like viktig, men man ser litt hva man kan ende opp med nå. Det gir en ekstra stemning rundt kampene. CL kampene blir hardere og dårlige kamper nå og vi kan miste alt sammen

I løpet av 3 kamper kan ledelsen i PL være borte og vi kan være ute av CL. Fallgruven er så uendelig stor. Dog jeg nekter å tenke seriegull enda.

Vi har 7 kamper de neste 4 ukene pluss eventuelle cl semifinaler, vet ikke når de spilles. Blandt de kampene er 2 x Roma (som virkelig er i form for tiden og jakter Inter), Arsenal og Chelsea.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Fortsatt bitter over at Roma gikk videre på bekostning av Real Madrid. Hadde vi møtt Real Madrid hadde det virkelig blitt kamp i Madrid, nå kan det være at jeg går glipp av både Roma (B) og Middlesbrough (B) grunnet skoletur :( (Ankomst OG avreise-dag)

Håper kvaliteten på turen veier opp for to ''tapte'' kamper.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Have some balls a. United fan til i die, men klarer en uke på et anonymt fora med pool avatar ass. surt som faen riktignok

Hva går veddemålet ut på? har ikke fått det med meg :p

Jeg har nok veddet på at Tevez, Giggs og/eller Anderson scorer i helgens oppgjør mot Villa. En av disse altså...

Da var det fredag og endelig helg. Sosial som jeg er avslo jeg tilbud om hyttetur sammens deilige jenter (og noen få guttær) hvorav ute-badestamp stod på menyen... for å sjå fotball og drekke pils med mine slaskete footy kompiser. Føler at det er litt ille og overhode ikke kunne avse en forbanna pl runde, ikke engang for f***e :!:

Da veit du at du er fullbolds fotball idiot.

OT: Glad vi slipper Real Madrid, for selv om de rører i enkelte kamper så har de mer kvalitet i laget en Roma. Tror ikke det blir noen ny 7-1 kamp, men at vi går videre er jeg forholdsvis sikker på.

Lenke til kommentar
Have some balls a. United fan til i die, men klarer en uke på et anonymt fora med pool avatar ass. surt som faen riktignok

...

Da var det fredag og endelig helg. Sosial som jeg er avslo jeg tilbud om hyttetur sammens deilige jenter (og noen få guttær) hvorav ute-badestamp stod på menyen... for å sjå fotball og drekke pils med mine slaskete footy kompiser. Føler at det er litt ille og overhode ikke kunne avse en forbanna pl runde, ikke engang for f***e :!:

wtf?? Du er noe for deg selv du Game :p

Lenke til kommentar

Bra du ofrar litt for laget The Game. Spesielt ettersom du kanskje må til å bytte avatar og sånt etter kampen. Håpar også på et mål frå Anderson i helga, så du har mi støtte der.

Ang. Real vs Roma så er det nok greit å få Roma, rett og slett fordi vi har spelt såpass mykje mot dei og fortsatt ikkje tapt over to kampar siste to åra, at vi veit kva som må til for å slå dei. Det er opp til laget i dei kampane, for så lenge vi spelar så godt som vi kan, så har ikkje Roma sjangs.

Lenke til kommentar

Zaltmann: Guess i am. Føles litt ille nå, spesiellt siden jeg er singel for tiden. (er ikke samlivsforumet, så fjerna litt tøvete OT)

archanios: Flott at du heier litt ekstra på Anderson. Gutten er god som gull og det er bare et spm om tid. Ikke redd for å skyte heller. Du får heie litt ekstra på gutta mine da, så får du se banan med liverpool avatar :cool:

Raste: Okey. Taper ikke uansett, så 0 stressless.

Edit: masse leifs

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Idiot.

Menmen, om det skulle være en grunn for å avslå er dette en av de bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har nok veddet på at Tevez, Giggs og/eller Anderson scorer i helgens oppgjør mot Villa. En av disse altså...

OT: Glad vi slipper Real Madrid, for selv om de rører i enkelte kamper så har de mer kvalitet i laget en Roma. Tror ikke det blir noen ny 7-1 kamp, men at vi går videre er jeg forholdsvis sikker på.

Du legger press på laget nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...