Raste Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Og jeg og Zaltmann bestemmer signaturen din ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg begynner å bli redd for at Evra ikke skal bli i klubben vår. Jeg håper han blir ut karrieren sin. Han er vidunderlig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hva får deg til å frykte for at han stikker da? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Denne muligens Edit: og det er heilt klart at United må gjere sitt ypperste for å beholde Evra. Det trur eg egentlig SAF også innser, og at han om ikkje lenge vil gå til nye forhandlingar. Endret 27. mars 2008 av archanios Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Patrice Evra avslører at han ikke føler seg sikker på hva som kommer til å skje med United-karrieren hans. Blir han? Drar han? Den franske venstrebacken, som kom til United fra Monaco i januar 2006, er så langt bundet av en kontrakt som utløper allerede etter neste sesong. Fortsatt aner han ingenting om når - eller om - det vil komme på tale å skrive under på en forlengelse; det spørsmålet har han overlatt til sin agent. "Når det gjelder fremtiden, er det ikke godt å vite. Kanskje drar jeg videre neste år, eller kanskje gjør jeg det om to år. Alle stiller meg dette spørsmålet på grunn av at jeg ennå ikke har forlenget avtalen, men alt det har jeg overlatt til agenten min," sier Evra, ifølge Tribalfootball. Usikker Evra Det og det faktum at han er en av verdens beste backer og derfor kan det fort komme et tilbud til han. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Pssshh...pisspreik....Han blir nok Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Uten å nevne navn, Raste, så må folk her inne slutte å lese på united.no. Kilden de viser til er tribalfootball som BARE er piss. The Sun må dere også slutte å lese, News of the World osv. De dere derimot kan lese, og som er til å stole på er SkySports, BBC Sports og manutd.com, alt annet må dere ta med en klype salt. Jeg skal bestemme din avatar i en uke jeg, det vi er enige om sant? Stemmer det. Hvorfor har jeg på følsen at det kommer noe grisete eller noe helt påkanten nå? På kanten ja, det skal jeg faen meg love deg. Endret 27. mars 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Legger The Guardian på listen din der, så har du kremen Og hvorfor skulle ikke Evra bli? Fast plass på et av verdens beste og største lag, bare ondsinnede rykter dette her, og enkelte går på Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Her er forresten avataren The Game må stille med når han taper veddemålet på lørdag. Tipper den svei jeg, Game. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Den hadde EG ALDRI brukt Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Og til han lille Arsenal-supportern: Sagna setback for Gunners Full-back out for at least three weeks Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Her er forresten avataren The Game må stille med når han taper veddemålet på lørdag. Tipper den svei jeg, Game. Hahahhahahaha, nå må bare jeg og zaltmann finne en signatur som svir Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Her er forresten avataren The Game må stille med når han taper veddemålet på lørdag. Tipper den svei jeg, Game. Hahahhahahaha, nå må bare jeg og zaltmann finne en signatur som svir Håhåhå banan på randen! Å bruke liverpool avatar er som å ha sex med en mann når man er homofob... Men okey, en uke skal jeg overleve. Men da skal faen meg du bruke den hvis du taper betten du også. (da utgår signatur straffen) Ellers, NO DEAL!! Min straff til deg var kanskje tusen ganger så mild og da blir det ikke en fair deal. Kan se for meg enkelte i pool leieren om provokatøren fakey var å sjå med pool avatar. Blir nesten for drøyt :!: Ja dere får PM'e hverandre Raste og komme på noe vittig. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Okey, taper jeg skal jeg bekle brukeren min med den avataren. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Okey, taper jeg skal jeg bekle brukeren min med den avataren. Da har vi en deal. Faen så surt det blir den for som taper Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Skjer det ingenting med meg og zaltmann? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg hadde aldri gått med på en sånn avatar. Da hadde jeg ikke blitt med på vedemålet Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Haha, man må jo tørre å da Men gleder meg hvis ingen av de scorer på Lørdag, og The Game må stille med den i avatar. Whoho, så artig det blir. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Alternativet er vel å ikke være på forum i tiden det gjelder, eller late som jeg er en annen person eller noe. Endret 27. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Håper han ikke er så "pingle" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå