Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes Ronaldo har begynt å etablere seg på et mer stabilt høyt nivå.

7442957[/snapback]

Jeg synes fremdeles at spillet hans preges av en mangel på rutine. Han går alt for mange ganger på egenhånd hvor resultatet ofte er at han enten mister ballen eller ødelegger en god overgang. Han er uten tvil et stort talent, men det er på tide at han "vokser opp" og tilegner seg en større forståelse for (lag)spillet.

Lenke til kommentar
Ronaldo har vært blant ManUtds beste gang på gang denne sesongen, og fortsatt er det noen som ikke er fornøyde. Lurer på hvor god denne spilleren blir når alle er fornøyde jeg.  :)

7443277[/snapback]

Jeg blir fornøyd den dagen han viser større spilleforståelse og ikke hele tiden kjører enmannsshow.

Lenke til kommentar

At du sier han går altfor mange ganger på egenhånd, stemmer faktisk ikke helt med dagens Ronaldo! Hadde du skrevet dette for ett år siden, hadde jeg støttet dette, men ikke nå, faktisk! Han har modnet utrolig som spiller, og han har helt klart blitt en mye bedre lagspiller enn hva han var på samme tid i fjor! Man kan til og med se store forskjeller på spilleren som spilte i sommerens VM og i dagens kamp, og det sier litt om utviklingen hans!

Lenke til kommentar
Ronaldo har vært blant ManUtds beste gang på gang denne sesongen, og fortsatt er det noen som ikke er fornøyde. Lurer på hvor god denne spilleren blir når alle er fornøyde jeg.  :)

7443277[/snapback]

Jeg blir fornøyd den dagen han viser større spilleforståelse og ikke hele tiden kjører enmannsshow.

7443303[/snapback]

Du må begynne å se flere United-kamper, de pleier jo å gå likt med Chelsea-kamper :)

Lenke til kommentar

hei.

på tross av at jeg er Liverpool fan, vil virkelig benytte sjangsen til å skryte, å si hvor enormt artig det er å se på man U kamp. f.eks Ronaldo, en drøm å se når han er best på banen<3 Man U har en taktik som jeg liker VELDIG godt. De gir seerne en skikkelig fotballkamp hver gang, og dette liker jeg. +at Man U kanskje er det laget i england som har bygd seg mest opp, og som bygger/har bygd opp laget ved hjelp av andre metoder en PENGER. Man U kjøper selvfølgelig noen spillere, men etter kjøpet for spilleren utviklet seg myye bedre enn f.eks en go del Chelsea spillere. Alt dette takket være verdens beste fotball trener Sir Alex Ferguson<3. Måtte han bare gå til Liverpool :p

Lenke til kommentar
hei.

på tross av at jeg er Liverpool fan, vil virkelig benytte sjangsen til å skryte, å si hvor enormt artig det er å se på man U kamp. f.eks Ronaldo, en drøm å se når han er best på banen<3 Man U har en taktik som jeg liker VELDIG godt. De gir seerne en skikkelig fotballkamp hver gang, og dette liker jeg. +at Man U kanskje er det laget i england som har bygd seg mest opp, og som bygger/har bygd opp laget ved hjelp av andre metoder en PENGER. Man U kjøper selvfølgelig noen spillere, men etter  kjøpet for spilleren utviklet seg myye bedre enn f.eks en go del Chelsea spillere. Alt dette takket være verdens beste fotball trener Sir Alex Ferguson<3. Måtte han bare gå til Liverpool  :p

7443513[/snapback]

Jeg er så godt å høre slik ord fra dere chelsea og liverpool supporter, alle vi (tre) + arsenal er videre, may the best team win. Good luck ya...

Blir en godkamp til søndag, watch out city!

BTW! er det noen som vet hvor man får tak i MANU parykk??

Endret av Ohny
Lenke til kommentar

Syns Ronalo er en nøkkelspiller for Manu, den måten han bruke teknikk og det... Det innlegget han gjorde i går til giggs var så konge.

Det er greit at han går noen ganger og taper ballen, men sånt skjer, men man lærer av de tilslutt.

Du som sier at Ronaldo var ubrukelig for et år siden, da sier jeg til deg : Lær deg fotball.

Han var så god når han fikk det til, så hadde han dårlig start md at han sin far døde, og anklaget for vold.

Lenke til kommentar

Kampen i går var bare knall. Hadde en vond magefølelse når det var gått 10 minutter uten at United hadde scoret.

Men det ordnet seg da de tok et voldsomt stormløp de siste 5 minuttene i 1 omgang. 2. omgang kommer de ut å styrer kampen den veien de vill.

Utrolig sterk og underholdene kamp fra United sin side...

Så må vi ikke glemme dommer trioen da som gjorde en ufattelig dårlig jobb. Rooney var 1. meter onside å hadde vært alene med keeper.

Så er det en del andre situasjoner også... Virket ikke som om at han likte United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...