fakey Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg slenger meg på den The Game. Om ikke Tevez, Giggs eller Anderson skal jeg bestemme avataren din i en uke, scorer de så omvendt. Deal? "DEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAL" "no deal" "DEAAAAAL" "DEAL!!!!!" Måtte bare etter å ha sett for mye på "Deal or No Deal". Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Du mener vel signatur... Den er grei den Fakey, men dersom en av mine gulltips slår til så må du ha noe i din signatur også. En uke er greit.. Jeg er underlegen Game og epler smaker bedre enn bananer. Den siste med frukten svir nok litt ekstra, eller hur banan? Edit: Herregud. *trøtt* Endret 26. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Du er nesten verre enn de som spiser bananer. Jeg snakket forøvrig om avatar, ikke signatur. Avatarer gjør det bare enda mer gøy. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Usikker på om jeg tørr vedde penger for tiden. Blækk som faen.. Men vi kan godt kjøre opp en bett, uten penger i gevinst. Feks at jeg skriver at Raste er verdens kuleste fyr og at jeg er bitcha hans i signaturen og omvendt, ettersom hvem som vinner. Eller noe sånnt. Kom gjerne med forslag på "ydmykene" stuff om du er keen. Kan nok ikke komme med noe bedre denne helgen er jeg redd. Men ja, Tevez, Giggs og/eller Anderson netter til helgen. En av dem i det minste. Det vedder jeg på Ok, slenger meg også på denne Hadde aldri uansett tatt dine penger hvis du hadde tapt og hadde gitt meg. Det er for frekt syns nå jeg Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Usikker på om jeg tørr vedde penger for tiden. Blækk som faen.. Men vi kan godt kjøre opp en bett, uten penger i gevinst. Feks at jeg skriver at Raste er verdens kuleste fyr og at jeg er bitcha hans i signaturen og omvendt, ettersom hvem som vinner. Eller noe sånnt. Kom gjerne med forslag på "ydmykene" stuff om du er keen. Kan nok ikke komme med noe bedre denne helgen er jeg redd. Men ja, Tevez, Giggs og/eller Anderson netter til helgen. En av dem i det minste. Det vedder jeg på Ok, slenger meg også på denne Hadde aldri uansett tatt dine penger hvis du hadde tapt og hadde gitt meg. Det er for frekt syns nå jeg Haha, du er morsom du. Leker rik Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Leker rik? Nei, men jeg vil jo ikke bare ta penger fra en. Jeg er ikke særlig rik når det er 0.28 øre igjen på kontoen Endret 27. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ta penger? Vinner du et veddemål så tar du ikke penger, du har vunnet og dermed får penger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nei, men syns det er uansett frekt siden han er United fan Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Greit, da blir det "deal no deal" avatar og en ydmykende signatur på meg hvis jeg taper og en aldri så flott signatur på dere hvis jeg får rett i min spådom. Blir flott å sjå gutta med ala Game signatur en heeeel uke. OT: Ingen skader i midtukas kamper meg bekjent og det er flott. Hater når landslagene kjører treningskamper midt i en hektisk del av sesongen... Ikke ta ifra meg pengene fordi jeg er United fan Burde jobba i skatteetaten du Raste :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Ja, skal begynne å jobbe der faktisk. Hoho, fkk nettopp vite at pvr dekoderen min er sendt. Så da håper jeg får den imorgen eller noe Endret 27. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Greit, da blir det "deal no deal" avatar og en ydmykende signatur på meg hvis jeg taper og en aldri så flott signatur på dere hvis jeg får rett i min spådom. Blir flott å sjå gutta med ala Game signatur en heeeel uke. OT: Ingen skader i midtukas kamper meg bekjent og det er flott. Hater når landslagene kjører treningskamper midt i en hektisk del av sesongen... Ikke ta ifra meg pengene fordi jeg er United fan Burde jobba i skatteetaten du Raste :!: kan jeg slenge meg på den? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 fikk dere noen skade i dag? Nei, vi var heldige med kampene igår. Ble ikke noen skade. Ellers, ingen uting å håpe på skader. Jeg tar lett en skade på Fabregas, fordi jeg avskyr fyren. Tror ikke han har det så ille, tjener vel 150.000 pund i uka. Det går opp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vi som har slengt oss med på den veddegreiene. Hvordan skal vi gjøre det? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) The Anderson Song Endret 27. mars 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Anderson pissing on Gerrard, burde det heller vært... Venter i spenning på den første goalen hans. Det blir en lykkens dag og noe sier meg at den kommer mot Villa. Min straff er vel klar om jeg skulle tape Raste. Blir da avatar opplegget til banan (med mindre han finner på noe annet) og en signatur som dere får bestemme. Eller noe annet, hvis dere finner på noe. Men dykken må komme på noe før matchen da, siden jeg nesten må godkjenne den først. Eneste straffen jeg har bestemt meg for er den som til nå svir mest. Denne signaturen for banan (må være i stor font btw) : Jeg er underlegen The Game og epler smaker bedre enn bananer. Da blir det tre stk med game signatur denne uka zaltmann. Du og Rastepus får tenke ut en signaturstraff eller whatever floats em boats. Må være litt sting da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ok, flott The Game Tja, jeg og zaltmann får vel finne på noe i løpet av kvelden eller morgendagen. Kan vel si at det blir ikke noe gøy å ha den der Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg skal bestemme din avatar i en uke jeg, det vi er enige om sant? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg skal bestemme din avatar i en uke jeg, det vi er enige om sant? Stemmer det. Hvorfor har jeg på følsen at det kommer noe grisete eller noe helt påkanten nå? Eller tviholder du på deal no dealen din? Jeg får smøre meg inn med tålmodighet... OT: Ikke lenge til Silvestere er tilbake for fullt og det er jeg gald for. Utorlig kjekt å ha en strålende backup for Evra, samt at vi kan hvile den lille magikeren vår i mindre viktige kamper fremover. Satser på at Fergi tilbyr Evra en ny kontrakt til sommeren og at lillemann blir å se frese på venstresiden i mange år fremover... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå