Alastor Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har helt grei fungerende stream for de som vil holde seg oppdatert. http://www2.myp2p.eu/broadcast.php?matchid...amp;part=sports Bruker guangdong sopcast. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Så at Saha takket nei til å være med landslaget.. Han hadde vel igrunn ikke hatt vondt av å spille? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 fikk dere noen skade i dag? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har helt grei fungerende stream for de som vil holde seg oppdatert. http://www2.myp2p.eu/broadcast.php?matchid...amp;part=sports Bruker guangdong sopcast. Takker Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 fikk dere noen skade i dag? Å håpe skader på andre mennesker er en uting, selv om det er fotball spillere for feil lag Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 fikk dere noen skade i dag? Å håpe skader på andre mennesker er en uting, selv om det er fotball spillere for feil lag whatever, noen skadede i dag mr.sunshine? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 fikk dere noen skade i dag? Å håpe skader på andre mennesker er en uting, selv om det er fotball spillere for feil lag whatever, noen skadede i dag mr.sunshine? Så for at Arsenal skal vinne PL trenger United skader altså. Fint at du innrømmer det Sånn, nattinatt. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 fikk dere noen skade i dag? Å håpe skader på andre mennesker er en uting, selv om det er fotball spillere for feil lag whatever, noen skadede i dag mr.sunshine? Så for at Arsenal skal vinne PL trenger United skader altså. Fint at du innrømmer det Sånn, nattinatt. hva faen? nei, det er så jævli deili at manu-spillere blir skadet!!! uansett hvordan situasjon Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Faen, din umodne lille nek. Btw, mener du når laget Manure spillere blir skadet siden du nevner manu? Btw, du kommer ikke hit og sier at du syns det er deilig at United spillere blir skadet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg vil anbefale deg å roe deg litt, ellers kommer en mod og rydder opp Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ok, skal roe meg ned. Men blir så forbanna at sånne folk skal poste det her, dem kan vel holde det for seg selv da? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 haha, mente manure ja selvfølgelig^^ ja, synes faktisk det er skamdeilig. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 fikk dere noen skade i dag? Å håpe skader på andre mennesker er en uting, selv om det er fotball spillere for feil lag whatever, noen skadede i dag mr.sunshine? Så for at Arsenal skal vinne PL trenger United skader altså. Fint at du innrømmer det Sånn, nattinatt. hva faen? nei, det er så jævli deili at manu-spillere blir skadet!!! uansett hvordan situasjon Du har hvertfall skapt et fint inntrykk av deg selv som en useriøs liten drittunge. Premie på vei i posten! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 haha, mente manure ja selvfølgelig^^ ja, synes faktisk det er skamdeilig. Hva faen? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 fikk dere noen skade i dag? Å håpe skader på andre mennesker er en uting, selv om det er fotball spillere for feil lag whatever, noen skadede i dag mr.sunshine? Så for at Arsenal skal vinne PL trenger United skader altså. Fint at du innrømmer det Sånn, nattinatt. hva faen? nei, det er så jævli deili at manu-spillere blir skadet!!! uansett hvordan situasjon Du har hvertfall skapt et fint inntrykk av deg selv som en useriøs liten drittunge. Premie på vei i posten! nice men sånn helt seriøst: fikk dere noen skader i dag? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Ok, skal roe meg ned. Men blir så forbanna at sånne folk skal poste det her, dem kan vel holde det for seg selv da? Jeg mente han Arsenal maskoten som har rota seg inpå feil forum. Noen takler ikke at andre lag gjør det bra Endret 26. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nei, du skal få konfekt eske av meg i posten. Hvor skal jeg sende den hen? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 - Setter fotballen i et litt annet perspektivRiise sterkt preget av tragedien i hjembyen. Måtte le litt av denne. Men så har jeg en ganske rar tankegang da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ok, skal roe meg ned. Men blir så forbanna at sånne folk skal poste det her, dem kan vel holde det for seg selv da? Jeg mente han Arsenal maskoten som har rota seg inpå feil forum. Noen takler ikke at andre lag gjør det bra Ok, da så Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nei, du skal få konfekt eske av meg i posten. Hvor skal jeg sende den hen? send en manu-drakt, har ikke ved sendes til Bunnpris, innherredsveien, buran i trondheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå