Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.facebook.com/group.php?gid=6572123709&ref=nf

 

Dagens dummeste facebookgruppe... Og den er selvfølgelig opprettet av en norsk Liverpool-"supporter" :roll:

 

David Beckham har han stavet feil og.

Tåpelig at du trekker frem den gruppa og henger ut Liverpool-supportere som så ille, mens du selvfølgelig velger å ignorere den helt like gruppa hvor en haug av Man Utd-supportere har samlet seg: http://www.facebook.com/group.php?gid=7778215987

Lenke til kommentar
http://www.facebook.com/group.php?gid=6572123709&ref=nf

 

Dagens dummeste facebookgruppe... Og den er selvfølgelig opprettet av en norsk Liverpool-"supporter" :roll:

 

David Beckham har han stavet feil og.

Tåpelig at du trekker frem den gruppa og henger ut Liverpool-supportere som så ille, mens du selvfølgelig velger å ignorere den helt like gruppa hvor en haug av Man Utd-supportere har samlet seg: http://www.facebook.com/group.php?gid=7778215987

Hallo?

 

"Supporter"

 

Les hva jeg skriver nå.

Lenke til kommentar
Er forresten spent på hvor tid Gaz er kampklar. Han spilte nylig en reserve lags kamp mot Manchester City. Tror Silvestre gjorde det samme.

 

Tålmodig Gaz

 

Tipper Sir Alex lar Gaz få noen minutter i siste serierunde hvis gullet allerede er sikret. Håper i alle fall på det.

Ikke det at Wes Brown er en dårlig spiller. Han har gjort det bra det siste året og jeg håper han tar til fornuften og singerer ny kontrakt, men ingen kan erstatte gode gamle kaptein Neville på høyrebacken.

Lenke til kommentar

Jeg ser helt fint hva du skriver. Poenget mitt er bare at jeg synes det blir utrolig teit å trekke frem den ene gruppa, mens det finnes tusenvis av helt like grupper som går andre veien også. Hvorfor er den gruppa verre enn den andre? Og hvorfor er han som har startet den gruppa verre enn han som har startet den andre? Konklusjonen min er at begge er like meningsløse, og synes det blir feil å trekke frem bare den ene.

Lenke til kommentar
Jeg ser helt fint hva du skriver. Poenget mitt er bare at jeg synes det blir utrolig teit å trekke frem den ene gruppa, mens det finnes tusenvis av helt like grupper som går andre veien også. Hvorfor er den gruppa verre enn den andre? Og hvorfor er han som har startet den gruppa verre enn han som har startet den andre? Konklusjonen min er at begge er like meningsløse, og synes det blir feil å trekke frem bare den ene.

Jeg er ca null og niks på facern. Jeg fikk en invite til denne gruppa i dag, av en pool-supporter som vet jeg er united-fan.

 

Jeg synes gruppa er uhorvelig teit, og united-gruppa du linka til meg nå synes jeg også er uhorvelig teit.

 

At du trekker konklusjoner rundt meg som at jeg pga jeg IKKE posta flere lignende grupper, så mener jeg at han som har starta gruppa er værre enn de andre, og at den gruppa er værre enn andre synes jeg er teit gjort :).

 

Vi er jo helt enige.

Endret av Alastor
Forsøkt å forbedre en rimelig kronglete formulering.
Lenke til kommentar
Jeg ser helt fint hva du skriver. Poenget mitt er bare at jeg synes det blir utrolig teit å trekke frem den ene gruppa, mens det finnes tusenvis av helt like grupper som går andre veien også. Hvorfor er den gruppa verre enn den andre? Og hvorfor er han som har startet den gruppa verre enn han som har startet den andre? Konklusjonen min er at begge er like meningsløse, og synes det blir feil å trekke frem bare den ene.

Jeg er ca null og niks på facern. Jeg fikk en invite til denne gruppa i dag, av en pool-supporter som vet jeg er united-fan.

 

Jeg synes gruppa er uhorvelig teit, og united-gruppa du linka til meg nå synes jeg også er uhorvelig teit.

 

At du trekker konklusjoner rundt meg om at jeg pga at jeg IKKE posta flere lignende grupper så mener jeg at han som har starta gruppa er værre enn de andre, og at den gruppa er værre enn andre synes jeg er teit gjort :).

 

Vi er jo helt enige.

Ja, vi er egentlig enige, og flott er det. :) Slike grupper har ingenting godt for seg, man bør støtte sin egen klubb heller.

 

Eneste jeg reagerte på er at du trakk frem den ene gruppa og stemplet det som "dagens dummeste" osv., ettersom den gikk imot Man Utd og var startet av en Liverpool-fyr, og ikke nevnte noe om de helt like gruppene som går andre veien, da er det lett å tolke det som at du fant det ille, mens de som går motsatt vei bare ignoreres. Men siden du da tydeligvis ikke visste om de(n) andre gruppen(e) så beklager jeg for "utbruddet". :)

Lenke til kommentar
Banens beste var for meg Scholes. Ballkontroll, pasningskvalitet og måten han flyttet hele spillet med en smart tversoverpasning var helt avgjørende for at midtbanen til Pool ikke markerte seg (samt at de hadde en mann mindre).

 

Helt enig! Scholes var veldig bra.

 

Synes ikke at du er banens beste når du bommer på 2-3 100% sjangser. Greit at han hadde assist på målet til Brown, men Rooney var langt ifra så god som han kunne vært den matchen ;)

 

Det er bedre enn å ikke ha de sjangsene.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...