Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Ingen som greier å finne gjennomsnittsalderen på Pool da?

 

Sakser et innlegg jeg hadde på et annet forum:

 

Jeg ble inspirert til å lage en liten snittaldertråd for laget vårt, i forskjellige utgaver.

 

Først tar jeg utgangspunkt i min mer eller mindre foretrukne startellever med benk:

 

Reina (25)

Arbeloa (25) - Carragher (30) - Agger (23) - Riise (27)

Mascherano (23) - Alonso (26)

Pennant (25) - Gerrard (27) - Babel (21)

Torres (24)

 

Itandje (25), Kuyt (27), Skrtel (23), Lucas (21), Benayoun (27)

 

Dette gir en snittalder på: 24,9

 

 

Så tar jeg utgangspunkt i de elleve som har spilt flest kamper (i de respektive posisjoner selvsagt):

 

Reina (25)

Arbeloa (25) - Carragher (30) - Hyypia (34) - Riise (27)

Mascherano (23) - Alonso (26)

Kuyt (27) - Gerrard (27) - Benayoun (27)

Torres (24)

 

Dette gir en snittalder på: 26,8

 

 

Så tar jeg utgangspunkt i et spennende, ungt lag som vi kanskje får se en modifisert versjon av til neste sesong:

 

Reina (25)

Rafinha (22) - Skrtel (23) - Agger (23) - Insua (19)

Pennant (25) - Gerrard (27) - Mascherano (23) - Babel (21)

Torres (24) - Nemeth (19)

 

Dette gir en snittalder på: 22,8

 

 

Konklusjonen er vel at vi har et temmelig ungt lag med mye å bygge på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samma søren det da egentlig. Må innrømme at jeg ble overrasket over den "høye" (ift forventing) gjennomsnittsalderen i Arsenal. Chelsea og Liverpool har vel da ganske mye eldre snitt enn Arsenal og t.o.m oss? Noen som har snittet på de lagene også? Hadde vært veldig artig å sjå

 

Nå er jeg ikke helt oppdatert på hvilke Liverpool-spillere som har spilt i år, men noe slik? (De 18 jeg tror har spilt mest for Liverpool i år, med forbehold om feil selvsagt.)

 

31 Finnan - 34 Hyypiä - 27 Gerrard - 24 Torres - 27 Benayoun - 26 Alonso - 25 Pennant - 25 Arbeloa - 27 Kuyt - 21 Babel - 23 Mascherano - 30 Carragher - 25 Reina - 23 Škrtel - 27 Riise - 27 Crouch - 28 Aurélio - 29 Kewell

 

Snitt: 26.61

 

Kilde: Wikipedia, så forbehold om feil der også :)

 

Red.: Jeg glemte selvfølgelig Riise.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
btw, du The Game? Du veddet 50 spenn på Lørdag hvis ikke Chelsea og Arsenal fikk en spiller utvist hver. Skal jeg sende deg PM med kontonummer ?:)

 

Men er helt ening at det er veldig gøy å se snitt alderen.:)

Hæ`? Tok du betten Raste? Fikk jeg ikke med meg :ohmy: hehe. Pleier faktisk å ta veddemål litt seriøst, siden det ikke er noe morro ellers, men denne var jo litt løs da. Jeg dobbler innsatsen til heite 100spenn og vedder på at at enten Anderson, Scholes, Giggs eller Tevez scorer mot villa. ?

 

Egentlig, når jeg tenker meg om, så er det kjedelig å vedde om cæsh. Ydmykelse er langt morsomere. Drømmen må jo være å se de mest ihugga pool gutta her på forumet i United drakt mens de kysser emblemet. :love:

 

Ingen som greier å finne gjennomsnittsalderen på Pool da?

Haha, greit det. Men kan du ikke si også hvis Ronaldo scorer mot Villa? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

De 18 som har spilt mest for oss i år er:

 

Reina

Alonso

Arbeloa

Aurelio

Babel

Benayoun

Carragher

Finnan

Gerrard

Hyypia

Kuyt

Mascherano

Pennant

Riise

Torres

Voronin

Skrtel

Kewell

Lenke til kommentar

Ugh, kom nettopp over denne siden, jeg skjemmer meg over dette:

 

Etter en knapp seier mot Reading hjemme på Anfield, står det nå godbiter i kø i ukene fremover.

 

Neste helg møter vi Scum i Scumchester, i SuperSøndag på Canal+. Slik vi spiller om dagen, bør mulighetene helt klart være til stede for å ta med alle 3 poengene hjem til Liverpool. Helgen etter venter Everton på Anfield, en kamp vi garantert vinner.

 

Men det er ikkje ferdig med det. For i perioden 2-8.april, skal vi møte Gunners hele 3 ganger, der 2 oppgjør er kvartfinalen i CL og1 er returmøtet i PL. Om vi holder formen ved like dei neste 3 ukene, skal dette være kamper vi bør vinne. Men det er tøffe motstandere, så vi skal ikkje ta altfor lett på oppgavene. Regner med Rafa holder guttane på tå hev, og forklarer viktigheten av å vinne disse.

 

Ingenting er nemlig avgjort i PL enda. Som vi har skrevet tidligere, ting kan gå vår vei fortsatt. På dei siste 4 serierundene, har vi tatt inn 8 poeng på Gunners. Ingenting er avgjort, vi skal jo i tillegg møte både Scum og Gunners...

 

Og Gunners skal møte Chelski. Mange godbiter igjen, mange poeng å fordele.

 

CL-finalen går 21.mai. Har dokke handla flybillett til Moskva?

 

Godt å se at optimismen råder her i byen også, haha :)

 

Uansett mye interessane saker på den siden :)

Lenke til kommentar
Ugh, kom nettopp over denne siden, jeg skjemmer meg over dette:

 

Etter en knapp seier mot Reading hjemme på Anfield, står det nå godbiter i kø i ukene fremover.

 

Neste helg møter vi Scum i Scumchester, i SuperSøndag på Canal+. Slik vi spiller om dagen, bør mulighetene helt klart være til stede for å ta med alle 3 poengene hjem til Liverpool. Helgen etter venter Everton på Anfield, en kamp vi garantert vinner.

 

Men det er ikkje ferdig med det. For i perioden 2-8.april, skal vi møte Gunners hele 3 ganger, der 2 oppgjør er kvartfinalen i CL og1 er returmøtet i PL. Om vi holder formen ved like dei neste 3 ukene, skal dette være kamper vi bør vinne. Men det er tøffe motstandere, så vi skal ikkje ta altfor lett på oppgavene. Regner med Rafa holder guttane på tå hev, og forklarer viktigheten av å vinne disse.

 

Ingenting er nemlig avgjort i PL enda. Som vi har skrevet tidligere, ting kan gå vår vei fortsatt. På dei siste 4 serierundene, har vi tatt inn 8 poeng på Gunners. Ingenting er avgjort, vi skal jo i tillegg møte både Scum og Gunners...

 

Og Gunners skal møte Chelski. Mange godbiter igjen, mange poeng å fordele.

 

CL-finalen går 21.mai. Har dokke handla flybillett til Moskva?

 

Godt å se at optimismen råder her i byen også, haha :)

 

Uansett mye interessane saker på den siden :)

 

 

Er det mulig. "Vi bør slå Arsenal 3 ganger hvis vi ikke undervurderer dem......." De har jo ikke bakkekontakt i hele tatt.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Rooney var Man of the match for meg. Nani kunne fort hva vært det hvis han hadde spilt fra start ville jeg tro, men han kom jo inn når kampen var punktert. Rooney gjorde ikke noen superjobb for han hadde jo 2 - 3 ganger han skulle ha satt den i mål, men det var ingen på banen som utmerket seg noe spesielt den dagen heller.

Lenke til kommentar

Enig i at Rooney var blant banens beste, men irriterer meg at han bommer på så sabla mange sjangser. Av den grunn, klarer jeg ikke å kåre han til MOM. Scholes var et godt forslag, men for meg litt for anonym til tider. Syntes faktisk Brown var meget vass mot Pool. Ble lurt 1 gang (da babel lurte seg fri på kanten) men foruten om det, hadde han stålkontroll bakover. Vant mange baller høyt i banen og var alltid med fremover, noe som resulterte i det viktige førstemålet. Så det blir Wes Brown for meg...

Lenke til kommentar
Banens beste var for meg Scholes. Ballkontroll, pasningskvalitet og måten han flyttet hele spillet med en smart tversoverpasning var helt avgjørende for at midtbanen til Pool ikke markerte seg (samt at de hadde en mann mindre).

 

Helt enig! Scholes var veldig bra.

 

Synes ikke at du er banens beste når du bommer på 2-3 100% sjangser. Greit at han hadde assist på målet til Brown, men Rooney var langt ifra så god som han kunne vært den matchen ;)

Endret av Nordz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...