Sameboe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg skjønner hvorfor suporterne hater Heinze, han ville jo til Liverpool....Men saken er at han var utrolig god første sesongen, ble årets spiller...også kom skaden mot vilarreal, og Evra erstatet han glatt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som savner g. heinze btw? Etter alt det tullet han holdt på med når han ville til liverpool, han kan brenne i h... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Skjønner ikke hvorfor dere aldri slapp ham til oss. En vote på United.no viste jo at supporterne stort sett dreit i hvor han havnet, de fleste jeg snakket med mente han ikke ville styrket Liverpool noe særlig og dere hadde jo Evra som førstevalg uansett. United kan ikke forvente respekt fra Heinze, når klubben gir ham null respekt i forhold til overgangen. Endret 25. mars 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det handler om prinsipper, og måten Heinze oppførte seg på gjorde ikke saken noe bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Klubben oppførte seg ikke stort bedre. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fordi dere er Liverpool vel. Samme situasjon i Spania, da det blir harnisk når Real og Barca selger/kjøper spillere seg imellom. Ferguson anså vel Heinze for såpass god at han ikke ville bidra til å styrke pool (noe han imo hadde gjort) som jo er en rival Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Heinze til News of the World: "I will only leave if Alex Ferguson says to my face I do not enter his plans. I deserve a place in the starting 11. I don't consider myself inferior to anyone." "This is a delicate subject, especially for the fans. I believe to leave United for Liverpool would not be understood by them." Legg merke til den uthevede teksten, det var jo Heinze selv som absolutt måtte dra fra United, makan til dust. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) satan, etter helgas runder vil jeg si at seriegullet avgjøres på old trafford når vi kommer på besøk i april btw, chelsea kommer på en 3 plass. Endret 25. mars 2008 av Aleksander92 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 satan, etter helgas runder vil jeg si at seriegullet avgjøres på old trafford når vi kommer på besøk i april btw, chelsea kommer på en 3 plass. Hvorfor? Chelsea er mye farligere for oss enn Arsenal og vi har the blues på brua i slutten av april (?). Ligagullet avgjøres nok der, tror jeg. Arsenal er ferdig for iår. Jeg har aldri hatt trua på gunners at all egentlig, noe jeg har stått på hele sesongen. 6p bak oss og møte med selveste United på OT (noen som husker FA-cupen?) - Nei sorry, mate. Det blir mellom United og Chelski. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har ventet hele sesongen på at Arsenal skal sprekke, og jaggu skjedde ikke det nå ^^, Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 men JEG har et håp om at vi tar igjen chelsea, van persie er tilbake, rosicky også, med skadefri stall er vi bedre enn chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Van Persie har jo glemt hvordan fotball spilles. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 hva mener du med det? i toppform er han blant de beste i verden.. nettopp kommet tilbake, nå skal han bare komme igang å score ihjel motstandere, så blir det bra så. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) men JEG har et håp om at vi tar igjen chelsea, van persie er tilbake, rosicky også, med skadefri stall er vi bedre enn chelsea. Det er jeg helt enig i, men dere mangler kynismen, rutinen og erfaring med å vinne. Den har Chelsea etterhvert fått, etter flere trofeer de siste årene. Dessverre, Arsenal har også for tynn tropp... Men du skal få lov til å håpe Cinesque: Van Persie er jo god han! På sitt beste i toppsjiktet i PL. Synd han har vært så mye skadet i år... En av få på Arsenal jeg faktisk har sansen for. Edit:Leifzors Endret 25. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) hva mener du med det? i toppform er han blant de beste i verden.. nettopp kommet tilbake, nå skal han bare komme igang å score ihjel motstandere, så blir det bra så. ehh, nei... en Van Persie på topp rekker bare Ronaldo opp til anklene Endret 25. mars 2008 av jj_89 Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 ok, der er jeg med, TYNN stall, den er jævli tynn skulle likt å se wenger hente inn et par klassespillere. gjennomsnittsalderen er ca. 22, det er klart rutinen mangler, men synes vi klarer oss bra uansett. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Klubben oppførte seg ikke stort bedre. Enig, han kunne bare fått dra til scouserene. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 hva mener du med det? i toppform er han blant de beste i verden.. nettopp kommet tilbake, nå skal han bare komme igang å score ihjel motstandere, så blir det bra så. ehh, nei... en Van Persie på topp rekker bare Ronaldo opp til anklene DET var vel litt grisehardt inni granskauen hardt å ta i vel? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 ok, der er jeg med, TYNN stall, den er jævli tynn skulle likt å se wenger hente inn et par klassespillere. gjennomsnittsalderen er ca. 22, det er klart rutinen mangler, men synes vi klarer oss bra uansett. Jeg tror at Arsenal kommer til å bli ganske farlig om noen år, når de har spilt på seg litt rutine. Men inntil den tid må de nok se seg slått av United og Chelsea. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) ehh, nei... en Van Persie på topp rekker bare Ronaldo opp til anklene Som de fleste andre... Han skrev "blant de" og ikke verdens beste, som jo selv den mest ihugga Liverpool supporter må erkjenne at er Ronaldo. Van Persie er imo topp 10-15 strikers i verden hvis i toppform og da blir ikke hans uttalelse helt feil, etter mitt skjønn that is. Edit: Forbanna mye skrivefeil... Endret 25. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå