Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Han glemte passet sitt når han skulle til CL for å spille mot Barca. Nei takk.

Hyrlen pirket før meg

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokon som har handla frå Football Shirt Shop UK før?

Sinnsvak billig priser på drakter, 25 pund + 6 pund for navn og nummer. Gratis frakt er det også.

Pluss 25% norsk moms, og om du er uheldig så legges det til før momsen også 12% toll på klærne - det kommer litt ann på hvordan tollreglene for import fra england er.

Totalpris for en drakt med navn blir da 31 pund ganger 11 ca 550,- inkludert alt. Fremdeles billigere enn i norge men ikke så mye billigere.

Lenke til kommentar
Nokon som har handla frå Football Shirt Shop UK før?

Sinnsvak billig priser på drakter, 25 pund + 6 pund for navn og nummer. Gratis frakt er det også.

Pluss 25% norsk moms, og om du er uheldig så legges det til før momsen også 12% toll på klærne - det kommer litt ann på hvordan tollreglene for import fra england er.

Totalpris for en drakt med navn blir da 31 pund ganger 11 ca 550,- inkludert alt. Fremdeles billigere enn i norge men ikke så mye billigere.

Satser på at eg fikser tollen.. :p Men reagerer litt på prisene, 25 pund virker veldig lavt. Alle andre plasser koster ei drakt opp i 40-50 pund..

Lenke til kommentar

Jeg hadde styrt unna. Det der virker som en klassisk hoax-butikk, men de selger vanligvis elektrosaker, mobiler osv.

De har forøvrig spammet halve verdens videosider med fotballvideoer og websiten sin i adressefeltet.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Jeg ønsker også Huntelaar. Tror han hadde hevet laget.

Ellers kan vi kanskje prøve oss på Micah Richards, selv om det sikkert blir vanskelig. Jeg har også sansen og Agbonlahor. (men da ikke sammen med Huntelaar.)

Ellers leste jeg noe interesant. Er det eneste målet Benitez har mot oss scåret av O´Shea?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Ja. Han har ikke sett noen av sine egne spillere score mot oss. Vi har kun sluppet inn et mål mot Liverpool når Benitez har vært manager. Det er det O'Shea som står for.

Og allikevel fortsetter de å ha forhåpninger om tre poeng når de skal møte oss, men gang på gang må de gå slukøret av banen. :)

Lenke til kommentar
Ja. Han har ikke sett noen av sine egne spillere score mot oss. Vi har kun sluppet inn et mål mot Liverpool når Benitez har vært manager. Det er det O'Shea som står for.

Og allikevel fortsetter de å ha forhåpninger om tre poeng når de skal møte oss, men gang på gang må de gå slukøret av banen. :)

Gjør det jo bare enda deiligere for oss det :)

Lenke til kommentar
Fin artikkel? En fan som glorifiserer hetsing... Fantastisk patetisk.

Han glorifiserer rivalisering. Men artikkelen er ikke spesielt bra nei.

Helt enig. Ganske kjedellig faktisk :p

Noen som savner g. heinze btw? Fyren er god, men gjør sabla mange personlige feil bakover imo. Evra is tha shitt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...