Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Han glemte passet sitt når han skulle til CL for å spille mot Barca. Nei takk. Hyrlen pirket før meg Endret 24. mars 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nokon som har handla frå Football Shirt Shop UK før? Sinnsvak billig priser på drakter, 25 pund + 6 pund for navn og nummer. Gratis frakt er det også. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ut med Saha og inn med Huntelaar og Lahm. Det hadde vært knall. Foreløpig har hverken Tevez eller Rooney vært giftige nok foran mål, selv om de er gode på alt annet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har mast om Huntelaar lenge, det at han i tillegg vil flytte på seg gjør ikke at jeg irriterer meg mindre over at han fortsatt er i Ajax, men for all del, bedre enn Chelski. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nokon som har handla frå Football Shirt Shop UK før?Sinnsvak billig priser på drakter, 25 pund + 6 pund for navn og nummer. Gratis frakt er det også. Pluss 25% norsk moms, og om du er uheldig så legges det til før momsen også 12% toll på klærne - det kommer litt ann på hvordan tollreglene for import fra england er. Totalpris for en drakt med navn blir da 31 pund ganger 11 ca 550,- inkludert alt. Fremdeles billigere enn i norge men ikke så mye billigere. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nokon som har handla frå Football Shirt Shop UK før?Sinnsvak billig priser på drakter, 25 pund + 6 pund for navn og nummer. Gratis frakt er det også. Pluss 25% norsk moms, og om du er uheldig så legges det til før momsen også 12% toll på klærne - det kommer litt ann på hvordan tollreglene for import fra england er. Totalpris for en drakt med navn blir da 31 pund ganger 11 ca 550,- inkludert alt. Fremdeles billigere enn i norge men ikke så mye billigere. Satser på at eg fikser tollen.. Men reagerer litt på prisene, 25 pund virker veldig lavt. Alle andre plasser koster ei drakt opp i 40-50 pund.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg hadde styrt unna. Det der virker som en klassisk hoax-butikk, men de selger vanligvis elektrosaker, mobiler osv. De har forøvrig spammet halve verdens videosider med fotballvideoer og websiten sin i adressefeltet. Endret 24. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Jeg ønsker også Huntelaar. Tror han hadde hevet laget. Ellers kan vi kanskje prøve oss på Micah Richards, selv om det sikkert blir vanskelig. Jeg har også sansen og Agbonlahor. (men da ikke sammen med Huntelaar.) Ellers leste jeg noe interesant. Er det eneste målet Benitez har mot oss scåret av O´Shea? Endret 25. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ja. Han har ikke sett noen av sine egne spillere score mot oss. Vi har kun sluppet inn et mål mot Liverpool når Benitez har vært manager. Det er det O'Shea som står for. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Da har ikke Liverpool scåret mot oss da. Selvmål er det jo vi som scårer. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Tror O'Shea gjorde opp for seg for den for å si det sånn Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ja. Han har ikke sett noen av sine egne spillere score mot oss. Vi har kun sluppet inn et mål mot Liverpool når Benitez har vært manager. Det er det O'Shea som står for. Og allikevel fortsetter de å ha forhåpninger om tre poeng når de skal møte oss, men gang på gang må de gå slukøret av banen. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Capello velger Ferdinand som kaptein Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ja. Han har ikke sett noen av sine egne spillere score mot oss. Vi har kun sluppet inn et mål mot Liverpool når Benitez har vært manager. Det er det O'Shea som står for. Og allikevel fortsetter de å ha forhåpninger om tre poeng når de skal møte oss, men gang på gang må de gå slukøret av banen. Gjør det jo bare enda deiligere for oss det Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Capello velger Ferdinand som kaptein Konge! Vi får håpe Capello lar han beholde det en god stund framover. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fin artikkel: How The Scouser Success Could Have Been Sweeter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fin artikkel? En fan som glorifiserer hetsing... Fantastisk patetisk. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Capello velger Ferdinand som kaptein Konge! Vi får håpe Capello lar han beholde det en god stund framover. Neppe. Capello har antydet at han vil rotere på kapteinsbindet i tiden fremover til han tar en endelig beslutning. Neste kamp er det vel Terry, Beckham eller Barry som får bindet vil jeg tro. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fin artikkel? En fan som glorifiserer hetsing... Fantastisk patetisk. Han glorifiserer rivalisering. Men artikkelen er ikke spesielt bra nei. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fin artikkel? En fan som glorifiserer hetsing... Fantastisk patetisk. Han glorifiserer rivalisering. Men artikkelen er ikke spesielt bra nei. Helt enig. Ganske kjedellig faktisk Noen som savner g. heinze btw? Fyren er god, men gjør sabla mange personlige feil bakover imo. Evra is tha shitt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå