Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Fra united.no:

 

Både Nani og Cristiano Ronaldo har meldt forfall til den portugisiske landslagstroppen foran onsdagens vennskapskamp mot Hellas.

 

Portugals landslagslege bekrefter ifølge Yahoo! News at de to må stå over etter å ha blitt skadet under søndagens kamp mot Liverpool - der de for øvrig scoret hvert sitt mål.

 

Ronaldo har smerter i venstrebenet, mens landsmann Nani har pådratt seg en muskelstrekk i det høyre.

 

Dette liker vi :). Tviler sterkt på at dette er alvorlige greier.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sårene å høre alle omtalene om Saha. Han er en Manchester United spiller og jeg synest supportere skal vise han respekt. Å hetse egne spillere er en skikkelig lavt.

 

Dessuten hadde han en god første sesong og han blir ikke skadet med vilje.

 

Benzema kan vel slå til, men jeg synest ikke han er den rette for klubben.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Fra united.no:

 

Både Nani og Cristiano Ronaldo har meldt forfall til den portugisiske landslagstroppen foran onsdagens vennskapskamp mot Hellas.

 

Portugals landslagslege bekrefter ifølge Yahoo! News at de to må stå over etter å ha blitt skadet under søndagens kamp mot Liverpool - der de for øvrig scoret hvert sitt mål.

 

Ronaldo har smerter i venstrebenet, mens landsmann Nani har pådratt seg en muskelstrekk i det høyre.

 

Dette liker vi :). Tviler sterkt på at dette er alvorlige greier.

 

Da er Rooney. Ronaldo og Nani småskadet pluss Torres. Jaggu :) Hadde det ikke vert landskamp hadde de vert friske hele gjengen tenker jeg.

Lenke til kommentar
godt mulig det er sårende, men United tjener ingenting med å gi han flere tusenlapper i uka for å trene opp skaden sin... det bør til og med den beste suporteren forstå ;)

 

Greit nok å være frustrert og det er også greit å synest at klubben skal se seg om etter andre alternativer. Det er heller måten det blir fremført på.

 

Personlig tror jeg Saha er blitt redd for å bli skadet. Han går ikke til i duellene og virker litt passiv. Noe som ikke er vanskelig å forstå.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Syntes synd på Saha. Han var en meget (!) lovende spiller da han kom fra Fulham, men skadene har cappet hele karrieren hans. Syntes vi skal gi han en sjanse som vi ga til 20LEGEND.

(Solskjær har jo gjordt flere mirakler da, men...)

 

Det store minuset er jo at Saha trenger evig mye krefter og tid på å få tilbake formen sin på.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Syntes synd på Saha. Han var en meget (!) lovende spiller da han kom fra Fulham, men skadene har cappet hele karrieren hans. Syntes vi skal gi han en sjanse som vi ga til 20LEGEND.

(Solskjær har jo gjordt flere mirakler da, men...)

 

Det store minuset er jo at Saha trenger evig mye krefter og tid på å få tilbake formen sin på.

 

Jeg sa vel at han skulle få ut sesongen. Det har dessverre ikke hjulpet. Han skal få flere sjangser av meg men jeg tviler på at han blir over sommeren. Jeg tipper han drar til frankrike igjen. Ihvertfall om det blir hentet en spiss til.

 

Rart at ikke Rooney og Rio også er "skadet", er bare tull å sende av gårde gutta midt i innspurten på sesongen...

 

Fergie har vel en skamgrense han også. Kan ikke lyve på seg skade på hele laget :)

Lenke til kommentar
Fra united.no:

 

Både Nani og Cristiano Ronaldo har meldt forfall til den portugisiske landslagstroppen foran onsdagens vennskapskamp mot Hellas.

 

Portugals landslagslege bekrefter ifølge Yahoo! News at de to må stå over etter å ha blitt skadet under søndagens kamp mot Liverpool - der de for øvrig scoret hvert sitt mål.

 

Ronaldo har smerter i venstrebenet, mens landsmann Nani har pådratt seg en muskelstrekk i det høyre.

 

Dette liker vi :). Tviler sterkt på at dette er alvorlige greier.

Det virker som det er taktikk inne i bildet med disse "plutslige" skadene. Men skulle jo bare mangle da det er snakk om privatkamper/vennskapskamper.

 

Edit: Dette var visst grundig diskutert mens jeg las gjennom noen sider av tråden. Folk skriver fort her i tråden :p

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Rart at ikke Rooney og Rio også er "skadet", er bare tull å sende av gårde gutta midt i innspurten på sesongen...

 

Fergie har vel en skamgrense han også. Kan ikke lyve på seg skade på hele laget :)

 

Jaja. Vi får tørste oss med at Scholesy har skjønt tegningen United --> England og at Michael Carrick ikke er "god nok".

Lenke til kommentar
Rart at ikke Rooney og Rio også er "skadet", er bare tull å sende av gårde gutta midt i innspurten på sesongen...

 

Fergie har vel en skamgrense han også. Kan ikke lyve på seg skade på hele laget :)

Jaja. Vi får tørste oss med at Scholesy har skjønt tegningen United --> England og at Michael Carrick ikke er "god nok".

Den setningen las jeg før i dag også, nesten helt sikker. Har du kopiert den fra en tidligere side eller? :) (Bare nysgjerrig altså).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...