Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Imponert over Manchester United, de skapte ikke så mange sjanser, men tok vare på de dem fikk. Kampens store profiler var forøvrig Vidic, Scholes og Simão. Sistnevnte kommer nok til å flytte på seg en gang i fremtiden.

7442807[/snapback]

Flott å høre slikt fra en Chelsea supporter! :yes:

Vidic var virkelig kongen i dag, kontrollerte alt og fikk i tillegg et mål.

Hva er den bazooka feiringen dem holder på med? Så dem gjorde det mot Boro også, hva er greia liksom?

Skal jeg være helt ærlig syns jeg det er litt dumt å komme på 1.plass i gruppa ettersom vi da møter ikke de fullt så gode lagene i 8 delsfinalen. Poenget mitt er: Om vi virkelig skal vinne Champions League, da skal vi slå de aller aller beste, og da er det likegreit å få unnagjort en slik kamp med en gang, for jeg syns det er litt unødvendig å spille kamper mot de ikke fullt så gode også ryke ut mot et godt lag senere.

Hvorfor? Jo fordi da kan vi konsentrere oss om PL. Vi har en viktig vårsesong foran oss, og da er det viktige å ha uthvilte spillere og unngå skader.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Synes Ronaldo har begynt å etablere seg på et mer stabilt høyt nivå. Har hatt veldig mange gode kamper i det siste, og dette var ikke noe unntak. Mista ballen helt unødvendig et par ganger, men var en utrolig kraft forover og kom forbi mange ganger på kanten.

Utrolig synd med dømminga, vi ble i alle fall tatt fra et soleklart straffespark, kanskje 2, og offsideavblåsninga på Rooney var helt på jordet. Hadde blitt en enorm målsjanse.

Giggs slutter aldri å imponere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...