Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk ingenting når Torres prøvde å dra seg fri, for ingen kommer uansett forbi Rio og Vidic :D

Hvor mange mål har Rooney totalt nå? Jeg er litt skeptisk til den måltørken han har for tiden.

Jeg var i hundre i går pga at SopCast ikke fungerte under 1. omgangen. Så jeg hylte og skreik slik at naboene sikkert trodde jeg drepte en bjørn med hendene mine:) Rooney har vel 5 eller 6 liga mål i år.

Lenke til kommentar

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.

Er Rooney skadet? PUL BJØRNENE.

Rooney er en viktig spiller og vi har tapt alle kampene uten han.

Håper Rooney blir frisk igjen kjapt.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Registrer forøvrig følgende, før kampen har Rafa sammenlignet Masche med Keane og Skrtel med Vidic, har ikke Liverpool noen egne kjemper de kan sammenligne unge spillere med?

Masche er ikke i nærheten av Keane, og Skrtel er ikke like god som Vidic! :ohmy:

Ingen av linkene som virker, hverken i Opera eller IE...

Funker fint i Firefox :) (Versjon 3 beta 4 forøvrig).

Lenke til kommentar

Fernando Torres ble gitt tøff behandling i møtet med Manchester Uniteds tøffe forsvar søndag, og måtte gå av banen knappe ti minutter før slutt.

- Jeg måtte bare beskytte ham og tok ham av, sier Rafael Benitez.

Nå innrømmer Liverpool-manageren at de første bildene ser ut som det kan være et ribbeinsbrudd. Dårlig nytt for det spaske landslaget og for Liverpool.

- Han fikk flere slag og spark både mot ribbeina og ankelen, og det ser ut som skadene er så alvorlige at han må stå over neste ukes landskamp for Spania, sier Benitez til Sky Sports.

(liverpool.no)

>>> Hahah. Høres ut som veslegutten Torres ble brutalt banket opp der ute. Jeg ler av deg Rafa.

Tatt fra VGD forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...