Ol'H Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2267729,00.html Sier bare vel fortjent til det øverste, men så leser jeg at Rooney er skadet nederst!? Hyl! isåfall. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg fikk ingenting når Torres prøvde å dra seg fri, for ingen kommer uansett forbi Rio og Vidic Hvor mange mål har Rooney totalt nå? Jeg er litt skeptisk til den måltørken han har for tiden. Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2267729,00.html Sier bare vel fortjent til det øverste, men så leser jeg at Rooney er skadet nederst!? Hyl! isåfall. Han er visst ute av England troppen :/ Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg fikk ingenting når Torres prøvde å dra seg fri, for ingen kommer uansett forbi Rio og Vidic Hvor mange mål har Rooney totalt nå? Jeg er litt skeptisk til den måltørken han har for tiden. Jeg var i hundre i går pga at SopCast ikke fungerte under 1. omgangen. Så jeg hylte og skreik slik at naboene sikkert trodde jeg drepte en bjørn med hendene mine:) Rooney har vel 5 eller 6 liga mål i år. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Merkelig det der, både Rooney og Torres "småskadet" før privatlandskamper. Tipper at Rio slår opp skaden også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ. Er Rooney skadet? PUL BJØRNENE. Rooney er en viktig spiller og vi har tapt alle kampene uten han. Håper Rooney blir frisk igjen kjapt. Endret 24. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 her er linken til artikkelen der det står at Roo er ute av England troppen: http://football365.com/story/0,17033,8742_3340040,00.html Skaden er vistnokk ikke så omfattende. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Rooney har vel 5 eller 6 liga mål i år. Han har 8 mål i serien... Engelsk presse legger ingenting i mellom: Dumbest man on the planet Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Bare tull tenker jeg. Både med Rooney og Torres. Vi trenger ikke landskamper nå. Rooney har vel 5 eller 6 liga mål i år. Han har 8 mål i serien... Engelsk presse legger ingenting i mellom: Dumbest man on the planet Engelsk presse er jo kjent for å behandle fotballnyheter pent da. Bare forståelse der i gården. Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg holder i hvert fall vakt her: www.physioroom.com De personene som satte opp landskampene så tett oppunder innspurten av PL burde seriøst få juling! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er nok en grunn til at Rooney og Torres har pådratt seg forhåpentligvis mindre skader nå. Tror nok vi får se Rooney i neste runde i PL. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 United - Liverpool 3 - 0. Mål Fra sky sport, med martin Tyler. 1 - 0 Brown 2 - 0 Ronaldo 3 - 0 Nani Credit: Soccerpulse Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ingen av linkene som virker, hverken i Opera eller IE... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14494&zone=1 haha, da de vant i det minste Dr pepper cupen. Hahaha Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=14494&zone=1 haha, da de vant i det minste Dr pepper cupen. Hahaha Hater i det hele tatt tenke dette, men jeg håper Liverpool greier seg bra uten Mascherano mot Arse. Urgh...grøsser ned ryggen min... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Carrick er også overraskende ute av Englands troppen... Det Engelske landslaget er en vits. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Registrer forøvrig følgende, før kampen har Rafa sammenlignet Masche med Keane og Skrtel med Vidic, har ikke Liverpool noen egne kjemper de kan sammenligne unge spillere med? Masche er ikke i nærheten av Keane, og Skrtel er ikke like god som Vidic! Ingen av linkene som virker, hverken i Opera eller IE... Funker fint i Firefox (Versjon 3 beta 4 forøvrig). Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Fikk ikke sett kampen jeg Hadde akkuratt kommet hjem fra TG og satte på pcen. Internett klikka, men kom fort på igjen. Så klikka SopCast, både 3.0.0v og 2.0.4v. Da gikk jeg og la meg, men våknet heldigvis nå til en gladnyhet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Fernando Torres ble gitt tøff behandling i møtet med Manchester Uniteds tøffe forsvar søndag, og måtte gå av banen knappe ti minutter før slutt. - Jeg måtte bare beskytte ham og tok ham av, sier Rafael Benitez. Nå innrømmer Liverpool-manageren at de første bildene ser ut som det kan være et ribbeinsbrudd. Dårlig nytt for det spaske landslaget og for Liverpool. - Han fikk flere slag og spark både mot ribbeina og ankelen, og det ser ut som skadene er så alvorlige at han må stå over neste ukes landskamp for Spania, sier Benitez til Sky Sports. (liverpool.no) >>> Hahah. Høres ut som veslegutten Torres ble brutalt banket opp der ute. Jeg ler av deg Rafa. Tatt fra VGD forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå