Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har igjen:

Villa hjemme, der SKAL vi vinne.

 

Boro borte, den bør vi også vinne glatt, boro er i ferd med å forlate nedrykkstriden og kjemper ikke med nebb og klør.

 

Arsenal hjemme, klarer vi uavgjort her er mye gjort :). Selv om jeg har tro på seier med arsenals form akkurat nå.

 

Blackburn borte, denne blir vrien, blackburn er i bedre og bedre form for tiden. Vi får bare vente og se...

 

Chelsea borte, her blir det tap eller uavgjort. Chelsea er sterke hjemme.

 

West Ham hjemme, igjen en klar klar hjemmeseier.

 

Wigan borte, siste kampen, vi har enten allerede avgjort det, og om vi ikke har, så vinner vi her greit.

Lenke til kommentar
West Ham har slått oss i de tre siste kampene.

Den første kampen hadde de ny manager og fikk boost av det. Den andre kampen var siste i sesongen for United, vi hadde vunnet ligaen og laget gikk på halv maskin. Den tredje kampen var på bortebane, og Queiroz ledet laget.

 

Skjer ikke igjen.

Lenke til kommentar
West Ham har slått oss i de tre siste kampene.

Den første kampen hadde de ny manager og fikk boost av det. Den andre kampen var siste i sesongen for United, vi hadde vunnet ligaen og laget gikk på halv maskin. Den tredje kampen var på bortebane, og Queiroz ledet laget.

 

Skjer ikke igjen.

Skulle til å si det :). Vi har for mye gående vår vei akkurat nå. Ja, jeg er optimist, men skal vi vinne ligaen, så må vi vinne hjemme mot hammers.

 

EDIT: Forresten folkens, genial side!!

http://www.stretfordend.co.uk/menu.html

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Alastor vs The game

 

Vi har igjen:

Villa hjemme, der SKAL vi vinne.

 

Enig, denne tar vi.

 

Boro borte, den bør vi også vinne glatt, boro er i ferd med å forlate nedrykkstriden og kjemper ikke med nebb og klør.

 

Boro borte har tradisjonelt vært målrike matcher, men som vi har vunnet. Ikke bombesikker, men tror også at vi tar denne hjem

 

Arsenal hjemme, klarer vi uavgjort her er mye gjort :). Selv om jeg har tro på seier med arsenals form akkurat nå.

 

Denne vinner vi, det er jeg helt sikker på

 

Blackburn borte, denne blir vrien, blackburn er i bedre og bedre form for tiden. Vi får bare vente og se...

 

Enig

 

Chelsea borte, her blir det tap eller uavgjort. Chelsea er sterke hjemme.

 

Har MEGA tro på at vi blir det første laget som vinner på brua. Bare veit at vi vinner her. Like sikker på denne, som at vi skulle vinne i dag

 

West Ham hjemme, igjen en klar klar hjemmeseier.

 

Enig. West Ham borte hadde vært noe annet. Men hammers med masse skader og uten Tevez, tror jeg ikke på

 

Wigan borte, siste kampen, vi har enten allerede avgjort det, og om vi ikke har, så vinner vi her greit.

 

Vinner vi greit

Lenke til kommentar
Noen troll tror virkelig at vi moderatorer går og legger oss kl 10 eller noe...1 idiot er herved slettet fra forumet.

Personangrep :ohmy:

 

Nei men serisøst. Dette tror jeg SAF skal klare å dra inn, han har gjort dette før. På samme tid i fjor ledet vi jo med 6 poeng, og alle mente at ligaen var avgjort for lenge siden. Da hadde vi også Chelsea igjen, en kamp som ble ubetydelig!

Lenke til kommentar

Jeg er tilbake! Å for en flott påske, tilbake på topp der vi hører hjemme. Nå skal vi bare noen snarturer til London og omegn så er tittelen i boks.

 

Kampen idag var kanskje den herligste jeg har opplevd siden Roma kampen, jeg satt med et smil hele kampen. Å ropte til jeg ble hes og når Masche fikk det andre gule var det like før jeg nådde Nirvana. Synd det ikke ble uavgjort mellom Skurkene på brua, men jeg er fortsatt fornøyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...