Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er en som tippet tabellen i påsken som fikk rett nå Noen spesielle du sikter til eller? Si det høyt nå, si det høyt! FAKEY HADDE RETT!!!!!!! Gitt at vi vinner resten..... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Vi har igjen: Villa hjemme, der SKAL vi vinne. Boro borte, den bør vi også vinne glatt, boro er i ferd med å forlate nedrykkstriden og kjemper ikke med nebb og klør. Arsenal hjemme, klarer vi uavgjort her er mye gjort . Selv om jeg har tro på seier med arsenals form akkurat nå. Blackburn borte, denne blir vrien, blackburn er i bedre og bedre form for tiden. Vi får bare vente og se... Chelsea borte, her blir det tap eller uavgjort. Chelsea er sterke hjemme. West Ham hjemme, igjen en klar klar hjemmeseier. Wigan borte, siste kampen, vi har enten allerede avgjort det, og om vi ikke har, så vinner vi her greit. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 West Ham har slått oss i de tre siste kampene. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 West Ham har slått oss i de tre siste kampene. Den første kampen hadde de ny manager og fikk boost av det. Den andre kampen var siste i sesongen for United, vi hadde vunnet ligaen og laget gikk på halv maskin. Den tredje kampen var på bortebane, og Queiroz ledet laget. Skjer ikke igjen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fergie kan ble utestengt igjen han. Han har en sak mot seg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) West Ham har slått oss i de tre siste kampene. Den første kampen hadde de ny manager og fikk boost av det. Den andre kampen var siste i sesongen for United, vi hadde vunnet ligaen og laget gikk på halv maskin. Den tredje kampen var på bortebane, og Queiroz ledet laget. Skjer ikke igjen. Skulle til å si det . Vi har for mye gående vår vei akkurat nå. Ja, jeg er optimist, men skal vi vinne ligaen, så må vi vinne hjemme mot hammers. EDIT: Forresten folkens, genial side!! http://www.stretfordend.co.uk/menu.html Endret 23. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg tror sjangsen er for stor for at vi må på brua og ikke tape. Forhåpentligvis har vi avklart det før den kampen. Jeg har deromot god tro på at vi slår Arsenal. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som vet om en side hvor jeg kan finne bilder så store at jeg kan bruke det som bakgrunnsbilde på pc-en fra dagens kamp? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Alastor vs The game Vi har igjen: Villa hjemme, der SKAL vi vinne. Enig, denne tar vi. Boro borte, den bør vi også vinne glatt, boro er i ferd med å forlate nedrykkstriden og kjemper ikke med nebb og klør. Boro borte har tradisjonelt vært målrike matcher, men som vi har vunnet. Ikke bombesikker, men tror også at vi tar denne hjem Arsenal hjemme, klarer vi uavgjort her er mye gjort . Selv om jeg har tro på seier med arsenals form akkurat nå. Denne vinner vi, det er jeg helt sikker på Blackburn borte, denne blir vrien, blackburn er i bedre og bedre form for tiden. Vi får bare vente og se... Enig Chelsea borte, her blir det tap eller uavgjort. Chelsea er sterke hjemme. Har MEGA tro på at vi blir det første laget som vinner på brua. Bare veit at vi vinner her. Like sikker på denne, som at vi skulle vinne i dag West Ham hjemme, igjen en klar klar hjemmeseier. Enig. West Ham borte hadde vært noe annet. Men hammers med masse skader og uten Tevez, tror jeg ikke på Wigan borte, siste kampen, vi har enten allerede avgjort det, og om vi ikke har, så vinner vi her greit. Vinner vi greit Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Dere har i alle fall ikke mangel på selvtillit Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Dere har i alle fall ikke mangel på selvtillit Såklart ikke, vi er verdens beste Det så du jo i dag... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen troll tror virkelig at vi moderatorer går og legger oss kl 10 eller noe...1 idiot er herved slettet fra forumet. Game: Med dine antagelser vinner vi serien med 5 poeng eller mer dersom chelsea vinner alle kampene unntatt oss . Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Alastor når går dere og legger dere? Jeg tror det godt skal gjøres å kaste bort den poengledelsen og målforskjellen vi har nå. Å vinne Premier League er drømmen hvert år. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen troll tror virkelig at vi moderatorer går og legger oss kl 10 eller noe...1 idiot er herved slettet fra forumet. Personangrep Nei men serisøst. Dette tror jeg SAF skal klare å dra inn, han har gjort dette før. På samme tid i fjor ledet vi jo med 6 poeng, og alle mente at ligaen var avgjort for lenge siden. Da hadde vi også Chelsea igjen, en kamp som ble ubetydelig! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Vi ror dette her i land seff, tror den kampen mot Arsenal blir avgjørende. Vi får håpe at vi slår Chelsea hjemme for første gang på 4 år Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Game: Med dine antagelser vinner vi serien med 5 poeng eller mer dersom chelsea vinner alle kampene unntatt oss . Nettopp! Høres det ikke flott ut? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Vinner vi på brua tror til og med jeg at vi blir mestere. Men jeg vil nå se kampen først. Eller aller helst vil jeg ha det hele avgjort før det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg er tilbake! Å for en flott påske, tilbake på topp der vi hører hjemme. Nå skal vi bare noen snarturer til London og omegn så er tittelen i boks. Kampen idag var kanskje den herligste jeg har opplevd siden Roma kampen, jeg satt med et smil hele kampen. Å ropte til jeg ble hes og når Masche fikk det andre gule var det like før jeg nådde Nirvana. Synd det ikke ble uavgjort mellom Skurkene på brua, men jeg er fortsatt fornøyd! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ble Torres like innpakket av Rio/Vidic også denne kampen? Fikk ikke sett matchen i dag grunnet lang og kjedelig busstur hjem fra TG. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Velkommen tilbake Hyrlen 2bb1, er ikke TG slutt imorgen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå