Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ikke C+ og fotballshop.no ha et felles tilbud på drakter til de tre store + liverpool (:p) i dag? Finner ikke tilbudet. Trøyene koster 499, og det er vel det samme som før? Jeg finner heller ikke bortedrakten der.

Skulle egentlig bestille fra united.no, men de har bare small, xxxl og xxxxl igjen ... Håper de får inn mer snart.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Okok, men hørte i dag at dem sang That Boy Ronaldo å.

Btw, Du The Game sa at det ble 1 rødt til hver lag mot kampen mot Chelsea-Arsenal ellers skulle vi få 50 spenn. Har ikke hørt noe til de ?:p

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke Viva Ronaldo sangen er så forferdelig fengende. Den kan holdes i gang lenge, men ikke like fengende som "that boy Ronaldo".

Det beste er jo Pool-supporterne som var knallfornøyde med at YNWA runget utover OT i dag. De var tydeligvis ikke klar over at det var You'll Never Get a Job.

EDIT NightKeeper: Stemmer det som Raste sier? Sender deg kontonummeret mitt på PM jeg.

Endret av fakey™
Lenke til kommentar
Skulle ikke C+ og fotballshop.no ha et felles tilbud på drakter til de tre store + liverpool (:p) i dag? Finner ikke tilbudet. Trøyene koster 499, og det er vel det samme som før? Jeg finner heller ikke bortedrakten der.

Skulle egentlig bestille fra united.no, men de har bare small, xxxl og xxxxl igjen ... Håper de får inn mer snart.

Goscinny ;)

Kanskje det er 499,- med trykk?

Hvis det bare er plain drakt til 499, så er da ikke det noen superpris

Endret av Nordz
Lenke til kommentar
Det beste er jo Pool-supporterne som var knallfornøyde med at YNWA runget utover OT i dag. De var tydeligvis ikke klar over at det var You'll Never Get a Job.

Alle Liverpoolsupporterne trodde at det var YNWA også da, absolutt alle sammen faktisk! :)

Lenke til kommentar

Er en som tippet tabellen i påsken som fikk rett nå :)

Ellers var det det resultatet jeg ikke ville ha på brua. Chelsea holder følge og om vi taper på brue (noe vi meget godt kan gjøre) så kan dette bli veldig vanskelig. Arsenal faller akterut og virker ikke som en utfordrer i dag.

Er livredd bortekampen mot Chelsea. Når skal scouserene spille mot dem?

Lenke til kommentar
Noen som forresten har tekstene til united-supporternes sanger? Er en del nye jeg har hørt i det siste jeg ikke kan teksten på. Ny sang for ronaldo blant annet? Eller hører jeg feil?

http://therepublikofmancunia.com/viva-rona...w-united-chant/

Viva Ronaldo

Viva Ronaldo

Running down the wing

Hear United sing

Viva Ronaldo

Skikkelig evighetssang det der ja. Hørte den første gang mot bolton, og lurte på om det var en bortesupportersang :p. For jeg hadde ikke hørt den før. Men tenkte at det nok var noe nytt om ronaldo da de sang for høyt til å være bortefans.

EDIT: Denne er også ny:

http://therepublikofmancunia.com/annnnderrrr-son-son-son/

Litt vrien tekst, blir nok forbedret, men slutten er rå!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Er en som tippet tabellen i påsken som fikk rett nå :)

Ellers var det det resultatet jeg ikke ville ha på brua. Chelsea holder følge og om vi taper på brue (noe vi meget godt kan gjøre) så kan dette bli veldig vanskelig. Arsenal faller akterut og virker ikke som en utfordrer i dag.

Er livredd bortekampen mot Chelsea. Når skal scouserene spille mot dem?

Tror det var Fakey som tippet det.

Lenke til kommentar

Chelsea kan jo tape poeng mot City, Everton eller Newcastle. (ikkje at eg har så veldig trua på det) men det er klart at det aller meste er opp til oss sjølv. Dersom vi slår Arsenal og Chelsea eller vinner mot Arse og tek poeng på brua, så trur eg vi klarer oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...