NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Faenmeg verre enn Arsene "I didnt zee anything" Wenger dette. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fantastisk underholdning å tråle KopForum, spesielt denne er genial: Grunnen til at vi idag taper heter Javier Mascherano. Tullete første gult kort og horribelt andre gult kort vitner om null rutine i stor sammenheng. Vi hadde grei kontroll på Scum inntil han ble utvist. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Lurer på om han fikk med at vi scorte før det og hadde en i stolpen jeg.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nei, så jævlig. Der scorte Arsenal. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Haha, genialt det der KopForumet, jeg siterer: Bennett har **** meg ødelagt hele kampen ikke skyld på Mascherano det blir for dumt. Men vi knuser scum med 10 mann er jeg sikker på.Mot 12 likevel vi knuser dem for ****. Scum kan brenne i H****** med Bennett Mildt sagt.... Alonso14 Finn en feil Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Faen hvis Arsenal skal vinne på Brua. Chelsea-seier eller uavgjort, for guds skyld. Er liksom vi som skal slå Chelsea på brua for første gang på 4 år... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Haha, genialt det der KopForumet, jeg siterer: Bennett har **** meg ødelagt hele kampen ikke skyld på Mascherano det blir for dumt. Men vi knuser scum med 10 mann er jeg sikker på.Mot 12 likevel vi knuser dem for ****. Scum kan brenne i H****** med Bennett Mildt sagt.... Alonso14 Finn en feil 12 mann hehe Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 1-1 i London for faen! Får håpe ingen klarer å score no mer! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Haehhaehae! Faen så digg! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Herlig! Drømme påske hvis det resultatet ror seg til sjøs! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 La nå resultatet holde seg. Alt annet enn Arse-seier er jeg fornøyd med. Få gjerne noen karantener og åpne benbrudd også Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 La nå resultatet holde seg. Alt annet enn Arse-seier er jeg fornøyd med. Få gjerne noen karantener og åpne benbrudd også Hahah Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Drooooooooooooooooogbaaaaa Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hmmpf.. Får satse på et sent mål av Arsenal Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Bedre enn Arse-seier hvertfall. Men tar gjerne en utligning på overtid. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Uff a meg, flere enn meg som la merke til Drogbas kølle som humpet opp og ned i det han slang seg ned på gressteppet? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Uff a meg, flere enn meg som la merke til Drogbas kølle som humpet opp og ned i det han slang seg ned på gressteppet? Nei, men det som er fakta faen er at Makelele har den største kølla i PL, mens vi først er inne på kjønnsorgan-prat liksom. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Uff a meg, flere enn meg som la merke til Drogbas kølle som humpet opp og ned i det han slang seg ned på gressteppet? HAHA! Nei, og takk faen for det :!: Uff a meg, flere enn meg som la merke til Drogbas kølle som humpet opp og ned i det han slang seg ned på gressteppet? Nei, men det som er fakta faen er at Makelele har den største kølla i PL, mens vi først er inne på kjønnsorgan-prat liksom. Hva i helvete..? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Wenger: - Vi vinner Premier League :!: Å tape 11 poeng på 5 kamper på rad er ikke akkurat mestertakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå