Sameboe Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Spørsmål, er Cech skadet for Chelsea? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Håper Torres og Gerrard får kommet seg tilbake til scouserland, satser på at Ferdinand / Vidic og Anderson ikke sender shortsene på vask. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Sjølv om vi vant 3 - 0 i dag. So sløyste dei so jævli med sjansane Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Van Der Sar - Ingenting å gjøre. Koste seg sikkert like mye med å se kampen som jeg gjorde Brown - Scorte kampens første mål . Spilte bra defensivt synes jeg selv om han ikke hadde så mye å bryne seg på. Ferdinand - Helt OK, ryddet vekk det som trengtes. Vidic - Samme som Ferdinand Evra - Knallgod offensivt. Viser gang på gang at han er en av verdens beste venstrebacker C. Ronaldo - Scorer mål nummer 2 . Jeg synes han kaster seg til tider (ikke noe mer enn Torres). Han skiller seg ikke spesielt ut, men jeg synes han skulle ha satt fler av sjansene sine for gudene vet at han hadde muligheten til det Anderson - Spiller bra, bare 19 år og storspiller alltid i storoppgjørene. Skyteferdighetene var kanskje ikke helt på topp i dag, men spiller nydelig offensivt. Carrick - Uniteds dårligste i dag. Han spiller ikke ræva, men spiller helt klart under par. Scholes - Rutine, rutine, rutine. Spiller bra Giggs - Rutinert og har god kontroll. The Welsh Wizard viser at han fortsatt har det i seg, og han vil alltid ha en plass i mitt hjerte Rooney - Må bli kaldere i avslutningene, men får lagt inn og ender opp med 2 assist. Absolutt ikke dårlig denne kampen. Han kunne ha fått straffe ved å legge seg, men holder seg oppe og viser seg som en svært sportslig spiller. Innbyttere: Tevez - Konstant uromoment. Han er en utrolig spiller som fort kunne fått et mål i dag Nani - Han blir bedre, og bedre, og bedre. Helt klart på veien til å bli en av verdens beste vinger. Han har en utrolig innleggsfot, kan finte og viste skuddfoten frem i dag. MOTM for meg = Skrtel, hehe neida, men det må nok bli delt første mellom Rooney og Evra for meg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Om noen finner Sky Sports sine intervjuer på nettet blir jeg glad . Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Gratulerer, dere viste dere som et mye bedre lag. Alt fra samspillet til sjangser og avslutninger var mange hakk over liverpool i dag. Nyt seiern med masse øl og venner, så får vi heller se neste gang om vi klarer å prestere bedre enn i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Gratulerer, dere viste dere som et mye bedre lag. Alt fra samspillet til sjangser og avslutninger var mange hakk over liverpool i dag. Nyt seiern med masse øl og venner, så får vi heller se neste gang om vi klarer å prestere bedre enn i dag. Will do! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nå går vi så seriøst for 0-0 og masse kort dere! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Forblir denne 0-0 eller uavgjort har alle kampene mine gått inn unntatt Twente - Ajax, hvor Twente vant! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Holder en uavgjort på denne kampen jeg også,men håper jo på Arsenal(pga bror,og3.plassen) Endret 23. mars 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Vedder 50 spenn på 2 røde kort. ett til hvert av lagene Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvis det ikke skjer, så vil jeg gjerne ha de 50 spenna. Er det greit ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg tar dem gjerne. Har 7,45kr på kortet Endret 23. mars 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Benitez: "He didn't say nothing. Babel told me he didn't say nothing". Hahaha. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) He didn't say nothing=han sa ikke ingenting...altså..han sa noe Endret 23. mars 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hahah, hørte det. Benitez er dum Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Benitez: "He didn't say nothing. Babel told me he didn't say nothing". Hahaha. Latterlig dårlig taper. Uprofft... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå