Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Van Der Sar - Ingenting å gjøre. Koste seg sikkert like mye med å se kampen som jeg gjorde

 

Brown - Scorte kampens første mål :love:. Spilte bra defensivt synes jeg selv om han ikke hadde så mye å bryne seg på.

 

Ferdinand - Helt OK, ryddet vekk det som trengtes.

 

Vidic - Samme som Ferdinand

 

Evra - Knallgod offensivt. Viser gang på gang at han er en av verdens beste venstrebacker

 

C. Ronaldo - Scorer mål nummer 2 :love:. Jeg synes han kaster seg til tider (ikke noe mer enn Torres). Han skiller seg ikke spesielt ut, men jeg synes han skulle ha satt fler av sjansene sine for gudene vet at han hadde muligheten til det

 

Anderson - Spiller bra, bare 19 år og storspiller alltid i storoppgjørene. Skyteferdighetene var kanskje ikke helt på topp i dag, men spiller nydelig offensivt.

 

Carrick - Uniteds dårligste i dag. Han spiller ikke ræva, men spiller helt klart under par.

 

Scholes - Rutine, rutine, rutine. Spiller bra

 

Giggs - Rutinert og har god kontroll. The Welsh Wizard viser at han fortsatt har det i seg, og han vil alltid ha en plass i mitt hjerte :love:

 

Rooney - Må bli kaldere i avslutningene, men får lagt inn og ender opp med 2 assist. Absolutt ikke dårlig denne kampen. Han kunne ha fått straffe ved å legge seg, men holder seg oppe og viser seg som en svært sportslig spiller.

 

Innbyttere:

 

Tevez - Konstant uromoment. Han er en utrolig spiller som fort kunne fått et mål i dag

 

Nani - Han blir bedre, og bedre, og bedre. Helt klart på veien til å bli en av verdens beste vinger. Han har en utrolig innleggsfot, kan finte og viste skuddfoten frem i dag.

 

MOTM for meg = Skrtel, hehe neida, men det må nok bli delt første mellom Rooney og Evra for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Holder en uavgjort på denne kampen jeg også,men håper jo på Arsenal(pga bror,og3.plassen)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...