Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig deilig kamp. Mye sløsing med sjanser, men så lenge vi skaper nok av dem er ikke dette et stort problem. Liverpool sitt forsvar var bånn i bøtta, men vi oser klasse og det kunne fort blitt 5 - 6 mål. Jeg spådde 3 - 4 målsseier og jeg fikk rett. Liverpool supporterene var høye på pæra, men nå må de være laaaaaaaaangt nede på jorda. Vi er det beste laget i England enkelt og greit. Premier League er vår liga, og nå er det bare å sette seg ned og kose seg med Chelsea og Arsenal.

 

BROWN :love:

 

RONALDO :love: :love:

 

NANI :love: :love: :love:

 

Hvem synes dere var kampens beste i dag?

Endret av Wisdom_Jay
Lenke til kommentar

Er selvfølgelig kjempefornøyd med seiern i dag, men dette var nok en kamp som viser at Giggs og Scholes ikke har noe i første elleveren å gjøre. Nani er helt klart hakket bedre enn Giggs for tiden, og selv om Andersson ikke var helt på topp i dag foretrekker jeg han foran Scholes ved siden av Carrick eller Hargreaves.

Lenke til kommentar

Banens beste synest jeg er Rooney eller Scholes. Rooney bomma på mye men han herja med forsvaret alene. Scholes synest jeg var den viktigste brikken i midtbanen som slo Liverpool sin midtbane og vi kunne kontrolere.

 

Nani hadde et fantastisk inhopp, men kampen var langt på vei vunnet.

Lenke til kommentar

Vanskelig å kåre en MOTM i dag - det var ingen som skilte seg spesiellt ut.

 

Rooney hadde latterlig god innsats i dag, anderson viser syk klasse til å fortsatt være tenåring, giggs har god kontroll og viser rutine, rio og vidic eier forsvaret, og van der sar får plusspoeng for beste statistrolle.

 

Vår dårligste må være carrick, han var svak i dag spør du meg..evra heller ikke helt stabil, mister ballen altfor mange ganger.

 

Det beste vi kan håpe på nå er at Arsenal og Chelsea spiller uavgjort :)

 

Det har jeg på oddsbongen min. Pluss united i dag og united mot roma :).

 

At vi slår Roma i Roma?

Jess. Den er vågal, jeg veit - men innsatsen vi prater om er en 50lapp :p.

Lenke til kommentar
Vanskelig å kåre en MOTM i dag - det var ingen som skilte seg spesiellt ut.

 

Rooney hadde latterlig god innsats i dag, anderson viser syk klasse til å fortsatt være tenåring, giggs har god kontroll og viser rutine, rio og vidic eier forsvaret, og van der sar får plusspoeng for beste statistrolle.

 

Vår dårligste må være carrick, han var svak i dag spør du meg..evra heller ikke helt stabil, mister ballen altfor mange ganger.

Syntes Evra var god i dag jeg. Veldig god offensivt... Enig med Carrick, dog.

 

Anderson var jævlig god i første omgang (ville passninger bl.a) med heller svak i andre. Rio var kald fisk, selv om han ikke var like autoritær som vanlig.

 

Veit dere hva, vi knuste Liverpool på en grei dag for oss. Sett oss bedre for å si det sånn.. Vi rundspillte dem likevel og det varmer sjela

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...