Chicharito Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det beste vi kan håpe på nå er at Arsenal og Chelsea spiller uavgjort Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nå gleder jeg meg til kampen som begynner om en halvtime Seier til chelski eller et uavgjort resultat passer bra, jeg tar uavgjort siden jeg tror chelski blir sterkere en gunners på slutten av sesongen... Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nydelig kamp. Rett og slett vakkert. Vi kontrolerte Liverpool. Ja ditta var mester takte Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Herlig seier og 3 deilige poeng Nå mangler det bare en uavgjort på brua, så er dagen perfekt. Gjør ikke så veldig mye om Chelsea vinner heller, men U er å foretrekke. Vi må vel også sende en takk til Mascherano som bidro til en lett match i 2. omgang. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Det beste vi kan håpe på nå er at Arsenal og Chelsea spiller uavgjort Det har jeg på oddsbongen min. Pluss united i dag og united mot roma . Endret 23. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 En ting er Torres, men Gerrard var helt ute. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 1 stk 100% feilaktig påstand som omhandler andre brukere på forumet er fjernet. En ting er Torres, men Gerrard var helt ute. Gerrard så jeg ikke noe til. Og ikke FØR mache ble vist ut heller.. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Skrtel eide jo i hodeduellene da. Det var som om han var assisten på 2 av målene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Utrolig deilig kamp. Mye sløsing med sjanser, men så lenge vi skaper nok av dem er ikke dette et stort problem. Liverpool sitt forsvar var bånn i bøtta, men vi oser klasse og det kunne fort blitt 5 - 6 mål. Jeg spådde 3 - 4 målsseier og jeg fikk rett. Liverpool supporterene var høye på pæra, men nå må de være laaaaaaaaangt nede på jorda. Vi er det beste laget i England enkelt og greit. Premier League er vår liga, og nå er det bare å sette seg ned og kose seg med Chelsea og Arsenal. BROWN RONALDO :love: NANI :love: Hvem synes dere var kampens beste i dag? Endret 23. mars 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det beste vi kan håpe på nå er at Arsenal og Chelsea spiller uavgjort Det har jeg på oddsbongen min. Pluss united i dag og united mot roma . At vi slår Roma i Roma? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er selvfølgelig kjempefornøyd med seiern i dag, men dette var nok en kamp som viser at Giggs og Scholes ikke har noe i første elleveren å gjøre. Nani er helt klart hakket bedre enn Giggs for tiden, og selv om Andersson ikke var helt på topp i dag foretrekker jeg han foran Scholes ved siden av Carrick eller Hargreaves. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Chelsea har det enkleste programmet igjen. Håper på U. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Banens beste synest jeg er Rooney eller Scholes. Rooney bomma på mye men han herja med forsvaret alene. Scholes synest jeg var den viktigste brikken i midtbanen som slo Liverpool sin midtbane og vi kunne kontrolere. Nani hadde et fantastisk inhopp, men kampen var langt på vei vunnet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Vanskelig å kåre en MOTM i dag - det var ingen som skilte seg spesiellt ut. Rooney hadde latterlig god innsats i dag, anderson viser syk klasse til å fortsatt være tenåring, giggs har god kontroll og viser rutine, rio og vidic eier forsvaret, og van der sar får plusspoeng for beste statistrolle. Vår dårligste må være carrick, han var svak i dag spør du meg..evra heller ikke helt stabil, mister ballen altfor mange ganger. Det beste vi kan håpe på nå er at Arsenal og Chelsea spiller uavgjort Det har jeg på oddsbongen min. Pluss united i dag og united mot roma . At vi slår Roma i Roma? Jess. Den er vågal, jeg veit - men innsatsen vi prater om er en 50lapp . Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Anderson er syk. Helt rå teknikk. Han og Scholes regjerte idag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tja, ikke helt enig med deg Alastor. I 2.omg gjorde Anderson mye rart, virket veldig sliten. Carrick hadde noen geniale pasninger, og fungerte greit med Scholes. Evra mistet noen ganger ballen idag, men det gjør alle. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fikk ikke sett kampen, men en kompis sier at på forhånd av corneren som skaffet 2-0 målet, så var Ronaldo offside, stemmer dette Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nei, han var onside. Det brukes "målsnøre"-prinsippet, liverpools bakerste var såvidt bak og gjorde ronaldo onside. I tillegg hadde han beinet sitt skrått mot mål. God assistentdommer. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Vanskelig å kåre en MOTM i dag - det var ingen som skilte seg spesiellt ut. Rooney hadde latterlig god innsats i dag, anderson viser syk klasse til å fortsatt være tenåring, giggs har god kontroll og viser rutine, rio og vidic eier forsvaret, og van der sar får plusspoeng for beste statistrolle. Vår dårligste må være carrick, han var svak i dag spør du meg..evra heller ikke helt stabil, mister ballen altfor mange ganger. Syntes Evra var god i dag jeg. Veldig god offensivt... Enig med Carrick, dog. Anderson var jævlig god i første omgang (ville passninger bl.a) med heller svak i andre. Rio var kald fisk, selv om han ikke var like autoritær som vanlig. Veit dere hva, vi knuste Liverpool på en grei dag for oss. Sett oss bedre for å si det sånn.. Vi rundspillte dem likevel og det varmer sjela Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Gratulerer! Dere vant fortjent. Tross alt lettere å akseptere et 3-0 tap, enn et bittert 1-0 tap. Endret 23. mars 2008 av Superparanoid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå