NightKeeper Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Nettavisen er norges svar på The S*n. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Vel. OM han filmet seg til straffe eller ikke er egentlig uvesentlig. POENGET var at Nettavisen presterer å gi ham en 5er av 10 mulige for innsatsen. Det er relativt godt gjort syns nå jeg 7414486[/snapback] Ja, det skal jeg si meg veldig enig i. Bare roen når han legger opp målet til Fletcher kvalifiserer til en bedre karakter enn 5. Resten av kampen kan jeg ikke uttale meg om, men han fortjener bedre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Fin seier! Syns Ronaldo og Scholes var banens beste idag. Dere som sier at Ronaldo filmet til seg straffe, nei han kom i ubalanse, og frisparket, helt ok, det var ikke så stor sak ut av det. Når Ronaldo er på farten trengs det bare et skump så tryner, han er så rask. Scholes er en Engel, sånn som han jobber, rydder opp og gir pasninger er helt Kongfe. Endret 3. desember 2006 av Raste Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 United møter Villa hjemme på OT i Fa-cupen, greit nok det Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Dere som sier at Ronaldo filmet til seg straffe, nei han kom i ubalanse, og frisparket, helt ok, det var ikke så stor sak ut av det. Når Ronaldo er på farten trengs det bare et skump så tryner, han er så rask. 7414796[/snapback] Ang. straffa, så er det vel kanskje ikke filming, for han mister jo balansen, men keeper er ikke skyld i det, så slik jeg ser det hadde det også vært rett å ikke blåse straffe. Ang. frisparket er det jo ikke "filming" i den forstand, fordi spilleren er borti Ronaldo. Men han konstruerer det jo selv, og faller mens han holder igjen foten så den skal treffe motstanderen. Lurt, men litt "feigt".. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Han mister blansen når han skal nå ballen som er bak han. Sånn tolker jeg det Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hvordan går det egentlig med solskjær? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hvordan går det egentlig med solskjær? 7415273[/snapback] Frisk igjen. Han har vært over all forventning denne sesongen, 6 mål på 9 kamper ellerno Helt enormt å se han golle på OT igjen, ventet på det i tre år, ubeskrivelig. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Og Nettavisen gir Ronaldo 5'er på spillerbørsen. Godt gjort. Trenger ikke å trekke 3 ekstra poeng selv om han er såpass idiotisk og filmer seg til straffe... 7414351[/snapback] Får vell si slik som Halvard Thoresen på Canal+ "Hadde han ikke hoppet over han ville han jo blitt meid ned" Altså siden når ble det forbudt forsøke unngå skade seg? ..gjøk! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg er veldig nysgjerrig på hva azzman og banansplitt mener om straffen? Var det korrekt idømt? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Kampen ikveld skal være grei skuring om vi opprettholder PL-formen. Spm er om vi havner på første eller andre plass.... Havner vi på første kan vi møte; Barcelona, Inter, PSV, Roma, Real Madrid, Porto/CSKA, Lille / AEK Havner vi på andre kan vi møte; Milan, Lyon, Valencia, Bayern Vi kan vel ikke møte engelske lag før i kvarten mener jeg å huske. Så spm ville være om hva som hadde vært lurest. Det å havne på første plass er ingen fordel lenger, dette viser jo dette tydelig. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg er veldig nysgjerrig på hva azzman og banansplitt mener om straffen? Var det korrekt idømt? 7418872[/snapback] Nei, den var ikke korrekt idømt. Litt uenig i at Ronaldo snubler, etter min mening bør han klare å holde seg på beina, så jeg tror han kastet seg. Uansett om han filmet eller ikke, det skulle aldri vært straffe. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Dere burde passe dere for Benfica i kveld altså.. De er best når det gjelder, det har vel dere fått erfare før også.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Dere burde passe dere for Benfica i kveld altså.. De er best når det gjelder, det har vel dere fått erfare før også.. 7437110[/snapback] Jepp. Liverpool og forsåvidt.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Skal jeg være helt ærlig tror jeg United kommer til å kontrollere dette inn. Ettersom Benfica må fram tenker jeg at vi får en del kontringer og det blir det alltid mål av. Forsvaret vårt er i tillegg veldig sterkt nå, og Benfica skal få slite der, noe United også kommer til å gjøre motsatt vei. Eneste jeg er redd for er at Benfica har alt å vinne, United har alt å tape, noe som går i favør Benfica. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Dere burde passe dere for Benfica i kveld altså.. De er best når det gjelder, det har vel dere fått erfare før også.. 7437110[/snapback] Jepp. Liverpool og forsåvidt.. 7437126[/snapback] Ja vet det, har heller ikke sagt noe annet. Jeg tror absolutt ikke United kommer til å kontrollere denne kampen. Benfica må være en av de tøffeste motstanderne man kan få, det har de vist gang på gang i de siste årene. JA, også mot Liverpool. Gjør en stor feil hvis dere undervurderer dette laget. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Etter det som skjedde i fjor, så tror jeg ikke det er et veldig stort problem... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Satte 100 på 3-0 Korrekt Score idag Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Da var det 2 timer igjen til kampstart og treningen droppes for å se årets viktigste kamp så langt. Har folket tro på at Solskjær kan bli kastet innpå på slutten hvis han er på benken i dag? Tippet resultat: 3-1 til United. (Saha, Rooney og Carrick) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Dere kjører over Benfica idag, det er jeg 95% sikker på. Men goddamn så glad jeg blir hvis dere snubler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå