TeggY Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Selvom vi spilte 1 omgang med en mann mer, så burde dette være et klart signal for Pool-supporterne som mente de kunne slå oss om hvem som faktisk _er_ det beste laget, og det burde kanskje jekke dem ned en 5-6 hakk. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Flaut. Tenker det blir stille i Pool-tråden en lita stund framover. Haha :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Selvom vi spilte 1 omgang med en mann mer, så burde dette være et klart signal for Pool-supporterne som mente de kunne slå oss om hvem som faktisk _er_ det beste laget, og det burde kanskje jekke dem ned en 5-6 hakk. Fryder meg så jæææææævlig. Vi viser de hvem som er storebror. Men fy faen den sjansesløsingen holdt på å ta livet av meg. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Beste påske på lang, lang tid Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nå er jeg jævli skuffa, naturlig nok. Men hva kan man si, 3-0 mot Liverpool. Det er enkelt og greit bare fortjent. 10 mann eller ikke. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Selvom vi spilte 1 omgang med en mann mer, så burde dette være et klart signal for Pool-supporterne som mente de kunne slå oss om hvem som faktisk _er_ det beste laget, og det burde kanskje jekke dem ned en 5-6 hakk. De kommer dessverre aldri til å forstå. Inni den bittelille bobla dems er dem verdens beste lag fyllt med stjerner til randen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 OOOOOH YEEEEAH!!!!!!!!!!!!!!!!! Var offline en stund og what a suprise Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 You'll neeeeeever geeeet a jooooooooooob. Herlig, Red Army. HERLICH!!! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Selvom vi spilte 1 omgang med en mann mer, så burde dette være et klart signal for Pool-supporterne som mente de kunne slå oss om hvem som faktisk _er_ det beste laget, og det burde kanskje jekke dem ned en 5-6 hakk. De kommer dessverre aldri til å forstå. Inni den bittelille bobla dems er dem verdens beste lag fyllt med stjerner til randen. Stemmer bra det. Det er nok CL-seieren i 2005 som har gått til hodet på dem. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Flaut. Tenker det blir stille i Pool-tråden en lita stund framover. Haha :!: Det forutsetter at deg og andre ikke går inn der og mobber . Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Utrolig deilig seier! Men hva tror vi om Rooney, han gikk å halta en periode? kan det være noe seriøst, eller bare en liten lårhøne? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er pokker meg like moro hver gang. Nå skal det også bli virkelig moro å gå på jobben på tirsdagen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Liverpool ble så eid. Nå gleder jeg meg til kampen som begynner om en halvtime Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Torres blei atter ein gang ein liten gutt i forhold til vidic og ferdinand Utspiller liverpool so jævli men synd at ikkje rooney scorte. Veldig synd, for han va go i dag Endret 23. mars 2008 av Sunhome20 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Selvom vi spilte 1 omgang med en mann mer, så burde dette være et klart signal for Pool-supporterne som mente de kunne slå oss om hvem som faktisk _er_ det beste laget, og det burde kanskje jekke dem ned en 5-6 hakk. De kommer dessverre aldri til å forstå. Inni den bittelille bobla dems er dem verdens beste lag fyllt med stjerner til randen. Tullball, de fleste Liverpool-fans som er over 14 år ser de store svakhetene i laget. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Torres blei atter ein gang ein liten gutt i forhold til vidic og ferdinand Utspiller liverpool so jævli men synd at ikkje rooney scorte. Veldig synd, for han va go i dag Det er en grunn for at Torres sitt sleng navn er "El Nino" aka Guttungen. (El Nino eller noe. Spansk ihvertfall) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Stakkars Torres. Som jeg har sagt før, han blir for alene. Når det gjelder Rooney, så spillte han jævlig bra i dag. Men gutten trenger seriøs skuddtrening nå. Han bommer i dag på flere 100% sjangser i dag igjen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nydelig kamp. Rett og slett vakkert. Vi kontrolerte Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå