NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Mascherano prater på seg gult kort. UTVIST!! Haha. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAA...RØDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA.. FOR EN IDIOT Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Fy faen, dette blir litt av en kamp. Hva går det av Mascherano i dag? Hadde ikke trodd det der om ''verdens beste''... Endret 23. mars 2008 av PSV Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 haha MAche er faen meg dum ass Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Makan til korttenkt skal du lete lenge etter.... :!: Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Haha, han ga seg ikke nei, Benitez så ikke så bli ut på han han heller Lenke til kommentar
salomo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Mascherano du er lur. HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Fy faen, Liverpool pisset på! Masche er dum, snakk om spilleforståelse. BrOWN Endret 23. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 1 - 0 BROWN RØDT KORT Mascherano kan de bli beire Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ferdinand spiller? hallelujah brown Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Litt skolegang ved siden av fotballtreningene kan vel være greit, evt. noen hint og råd om oppførsel generellt. Er så utrolig glad vi ikke har slike spillere i vår stall. Som på egenhånd ødelegger totalt for laget sitt, som starter slåsskamper, osv. osv.. Og, dette var godt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) oioioi. Han er ung. Men fy flate. Ellers så lykkes Liverpool med å ta ut Ronaldo, men forsvaret vårt må elske å spille mot Liverpool Men selv om vi har en mann mere så blir ikke dette enkelt. Endret 23. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Frispark til Liverpool som gir dem ett gult og ett rødt er faen meg det beste utfallet jeg noen gang har sett. Epic moment! Deilig å høre på ham i studio. Skulle vi egentlig ha hatt ett straffespark tidligere? Lignet nesten på noe som kunne blitt blåst på. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Artig så langt, Rooney er virkelig i siget, tror ikke han går av banen uten å score i dag. Mascherano fikk jo det han ba om, så der kan jo ingen klage. Men jeg tror ikke Torres overlever kampen heller, han begynner å bli irritert han også... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Litt skolegang ved siden av fotballtreningene kan vel være greit, evt. noen hint og råd om oppførsel generellt. Er så utrolig glad vi ikke har slike spillere i vår stall. Som på egenhånd ødelegger totalt for laget sitt, som starter slåsskamper, osv. osv.. Og, dette var godt Rooney har har aplausert dommeren ved noen situasjoner Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Rooney holdt seg på bena, hvis han hadde falt hadde det vært straffe og rødt kort til Carragher. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Mascherano Ikke smart å blande seg oppi dommeravgjørelser når man har gult kort fra før. Sånt blir det utvisning av. Tviler på at Liverpool klarer å ta poeng nå. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Frispark til Liverpool som gir dem ett gult og ett rødt er faen meg det beste utfallet jeg noen gang har sett. Epic moment! Deilig å høre på ham i studio. Skulle vi egentlig ha hatt ett straffespark tidligere? Lignet nesten på noe som kunne blitt blåst på. Nja. Rooney holdt seg på bena, hvis han hadde falt hadde det vært straffe og rødt kort til Carragher. Godt poeng Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Skulle vi egentlig ha hatt ett straffespark tidligere? Lignet nesten på noe som kunne blitt blåst på. Hadde Rooney gått i bakken så tror jeg det hadde blitt blåst, men all ære til Rooney som prøver å holde seg på beina og score, sånt liker jeg. Vet om nok folk som hadde gått i bakken som en sekk i den situasjonen Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hahaha, det er bare Liverpool som greier å snakke på seg gult og rødt kort mens de selv får frispark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå