Manx Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eg eeeeeeeeeer så nervøs...har liksom ikke noen god følelse Det er vel vanlig for alle supportere før en sånn kamp vil jeg tro. Sitter med vondt i magen selv. Det begynner nå for å si det sånn, en time til kamp så da skal jeg hive meg i dusjen og så få i meg noe frokost før det hele starter... 1 time til moroa starter Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Reina, Aurelio, Carragher, Skrtel, Arbeloa, Mascherano, Alonso, Gerrard, Babel, Kuyt, Torres. Subs: Itandje, Hyypia, Riise, Benayoun, Crouch. Håper virkelig på 4-5-1 nå... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 VDS Brown Vidic Rio Evra Ronaldo Scholes Carrick Anderson Giggs Rooney Omfgzoroffkkfeke Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 AAAAAAAAH. Fantastisk! Gleder meg innmari til kampen nå, fy faen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er det det offisielle laget? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er det det offisielle laget? Jepp VDS Brown - Rio - Vida - Evra Ron - Carrick - Andy - Scholesy - Giggsy Roon Ville helst sett Fletcher / Hazza på midten som def. anker og Nani fremfor Giggs, som faenmeg bør skjerpe seg idag. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 NightKeeper!!! Er dette det offisielle laget, eller din ønskede startoppstilling? :o GOscinny Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tror det. Noen som har benken i så tilfelle? Vil gjerne ha Hargreaves inn i en slik kamp, håper vi får se ham i 2. omgang. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tror det. Noen som har benken i så tilfelle? Vil gjerne ha Hargreaves inn i en slik kamp, håper vi får se ham i 2. omgang. PIG, Tevez, Hargreaves, Nani, Oshea SUBS Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tipper Torres har gjemt seg i en krok i garderoben nå. Han tør vell ikke komme ut på matta. :!: Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Artig lag, rutine teller stort i dag altså. Enig med deg NightKeeper, i dag må Giggs skjerpe seg. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Bra lag, bra benk. Håper SAF tør å ta ut giggs hvis det viser seg at han ikke presterer på det godkjente, og heller tør å sette innpå Nani, som nok kan gjøre det bra i denne kampen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tipper Torres har gjemt seg i en krok i garderoben nå. Han tør vell ikke komme ut på matta. :!: HAHA. Stemmer greit det! Fint lag vi stiller i dag. Nani må gjerne komme inn etterhvert, noe jeg tror han gjør. Tevez likeså... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Lykke til, mancs. Heldigvis er kameraten min som jeg blir tvunget til å se kampen med litt snillere enn dere er. Det blir tøft, men Liverpool er fullt kapable til å overraske dere. Og jeg har sagt det flere ganger nå - Torres scorer i dag. Så får vi se om dere greier å score minst to mål da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Scouserdødaren Ferdinand spiller også Samt Anfield-dødaren O'Shea på benk Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Lykke til, mancs. Heldigvis er kameraten min som jeg blir tvunget til å se kampen med litt snillere enn dere er. Det blir tøft, men Liverpool er fullt kapable til å overraske dere. Og jeg har sagt det flere ganger nå - Torres scorer i dag. Så får vi se om dere greier å score minst to mål da. Sorry påsan, Rio spiller... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Han ungen fra Idol er United-supporter og gjest i C+-studioet idag. Jeg blir flau. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Han ungen fra Idol er United-supporter og gjest i C+-studioet idag. Jeg blir flau. Flau? Hvorfor det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Lykke til alle sammen. Måtte gudene være med oss Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Rio definitivt ute.... Hvor har du dette fra? Jeg tror det fortsatt ikke før jeg får se det... Quoter meg selv... Nå ble jeg overrasket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå