Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) City selvfølgelig. Må være best i byen Arsenal kampene har bare vert skikkelig store siden Wenger kom. Stort sett. Så har vi Vieira vs Keane og Ruud vs hele Arsenal tiden da. Pluss visse uttalelser fra Wenger osv. City og Liverpool har vert hat oppgjør hele livet. Ian Rush. Faen som jeg hata den fyren. John Barnes. (grøss) Som Pondus indirekte sa. Den dagen Liverpool rykker ned kommer jeg til å være full ei uke. Endret 23. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvor på nett får jeg set kampen anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 last ned sopcast og finn rn brukbar stream på MyP2P Men den kvaliteten suger, spring bort til en venn og se den. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvor på nett får jeg set kampen anyone? Pell deg på pub/til en kompis, en så stor kamp som den i dag fortjener ikke 300kbps-streaming med hakking. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Alastor: om vi taper i dag pga en feil dommer avgjørelse er det bare å hive meg ut med en gang Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Sliter litt sjølv. Det meste ser dessverre påskestengt ut, men eg har håp om at studenthuset kanskje viser fotball i dag. Må berre møte opp tidlig å spørre+finne bra plass. Gledar meg sjukt til kampen. Drakta er leita fram og nervane er i høgspenn. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Alastor: om vi taper i dag pga en feil dommer avgjørelse er det bare å hive meg ut med en gang Frivillig suspensjon? Det er lov å irritere seg, så lenge det ikke bryter med forumets retningslinjer . Jeg vil også slenge gloser mot dommer og gud og annen urettferdighet dersom det blir en sånn kamp. Men jeg vil ikke gå inn for å provosere andre brukere. Endret 23. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Limbeck; Jeg tar heller to tap mot City enn to tap mot Liverpool for å si det sånn. City-tapene denne sesongen har vært helt ufattelig flaut, men tap mot Liverpool er helvete, da får man høre det i uka som går av Liverpool-supportere. Ellers, nå tror jeg godfølelsen begynner å komme. Har trua på seier nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Du har det enkelt Nightkeeper, her blir vi mobba, provosert og får det slengt opp i trynet fram til neste kamp Pool møter storlag og taper. Altså ikke såå lenge. Noen av dere som faktisk har tenkt på at dette bare er en fotballkamp. Visst United ikke vinner serien så er det ikke ragnarok. Det er lov og tape mot Liverpool. Hvorfor kan ikke alle være venner? If so, you mizzunderstood Endret 23. mars 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Rio definitivt ute....sorry fakey... Vår viktigste spiller til denne kampen er altså ute, jeg skal le enda hardere om vi vinner nå. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Synd med Rio ute ja. Men det spørs jo også om pool kjem for å angripe eller om dei vil sitte å vente på kontringar. Klart det hadde vore digg å hatt Rio bakerst, men eg trur det viktige uansett blir at laget jobbar godt bakover. Ikkje berre forsvaret. Tidlig mål hadde jo absolutt ikkje gjort noko, men.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg er egentlig ikke så nervøs. Sitter her og nyter en god pasta. Akkurat sprettet den første Lundetangen, fersk General på bordet og venter på meg. Manchester-band som Joy Division, The Smiths og The Stone Roses på anlegget. Selvsagt ikke Oasis, da de er Shittys Får håpe local lad Brown spiller sin livs kamp. Ellers tror jeg mer på seier med en 4-5-1 alà Arsenal-kampen, enn en standard 4-4-2. Der som regel tilfeldighetene avgjør mot Liverpool. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eg eeeeeeeeeer så nervøs...har liksom ikke noen god følelse Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 "Sky just said Rio, Van Der Sar and Gaz Nev have all arrived there with the team. Hopefully Rio and VDS will play. Neville is probably there to hype the team up for the game" sa en på red cafe......... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Og da blir det Pique eller Brown inn sentralt? Hadde ikke hatt noe imot en 3-5-2 VDS brown-vida-evra ron-scholsey-hazza-predator-nani rooney-tevez Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Rio definitivt ute.... Hvor har du dette fra? Jeg tror det fortsatt ikke før jeg får se det... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Rio definitivt ute.... Hvor har du dette fra? Jeg tror det fortsatt ikke før jeg får se det... Om Rio fra redissue: "Sky sports news ticker ruled him out this morning. I hope it's false information and he starts, Rio is key to stopping Torres." Men hvem vet. Fergie og mind-games... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eg eeeeeeeeeer så nervøs...har liksom ikke noen god følelse Det er vel vanlig for alle supportere før en sånn kamp vil jeg tro. Sitter med vondt i magen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå