Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

City selvfølgelig. Må være best i byen

 

Arsenal kampene har bare vert skikkelig store siden Wenger kom. Stort sett.

 

Så har vi Vieira vs Keane og Ruud vs hele Arsenal tiden da. Pluss visse uttalelser fra Wenger osv.

 

City og Liverpool har vert hat oppgjør hele livet. Ian Rush. Faen som jeg hata den fyren. John Barnes. (grøss)

 

Som Pondus indirekte sa. Den dagen Liverpool rykker ned kommer jeg til å være full ei uke.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Alastor: om vi taper i dag pga en feil dommer avgjørelse er det bare å hive meg ut med en gang :)

 

Frivillig suspensjon? Det er lov å irritere seg, så lenge det ikke bryter med forumets retningslinjer :).

 

Jeg vil også slenge gloser mot dommer og gud og annen urettferdighet dersom det blir en sånn kamp.

 

Men jeg vil ikke gå inn for å provosere andre brukere.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Limbeck; Jeg tar heller to tap mot City enn to tap mot Liverpool for å si det sånn. City-tapene denne sesongen har vært helt ufattelig flaut, men tap mot Liverpool er helvete, da får man høre det i uka som går av Liverpool-supportere.

 

Ellers, nå tror jeg godfølelsen begynner å komme. Har trua på seier nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du har det enkelt Nightkeeper, her blir vi mobba, provosert og får det slengt opp i trynet fram til neste kamp Pool møter storlag og taper. Altså ikke såå lenge.

 

Noen av dere som faktisk har tenkt på at dette bare er en fotballkamp. Visst United ikke vinner serien så er det ikke ragnarok. Det er lov og tape mot Liverpool. Hvorfor kan ikke alle være venner?

 

If so, you mizzunderstood

 

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Synd med Rio ute ja. Men det spørs jo også om pool kjem for å angripe eller om dei vil sitte å vente på kontringar. Klart det hadde vore digg å hatt Rio bakerst, men eg trur det viktige uansett blir at laget jobbar godt bakover. Ikkje berre forsvaret.

Tidlig mål hadde jo absolutt ikkje gjort noko, men..

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikke så nervøs. Sitter her og nyter en god pasta. Akkurat sprettet den første Lundetangen, fersk General på bordet og venter på meg. Manchester-band som Joy Division, The Smiths og The Stone Roses på anlegget. Selvsagt ikke Oasis, da de er Shittys :)

 

Får håpe local lad Brown spiller sin livs kamp.

 

 

Ellers tror jeg mer på seier med en 4-5-1 alà Arsenal-kampen, enn en standard 4-4-2. Der som regel tilfeldighetene avgjør mot Liverpool.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Og da blir det Pique eller Brown inn sentralt?

Hadde ikke hatt noe imot en 3-5-2

 

VDS

brown-vida-evra

ron-scholsey-hazza-predator-nani

rooney-tevez

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...