Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se lagoppstillingen i morgen. Håper selv på disse:

vdS

Brown

Rio

Vidic

Evra

Ronaldo

Scholes

Hargreaves

Giggs

Tevez

Rooney

Litt erfaring til å starte med. Mot slutten av kampen kan vi slenge inn kidza.

Lenke til kommentar

Det er logisk. Men hvis vi ser lengre frem i tid, liksom - og ikke bare på de umiddelbare konsekvensene - er det kanskje større sjanse for at Chelsea skal kapre seg flere poeng enn Arsenal? United har ennå til gode å besøke Stamford Bridge, for eksempel. Hva tenker du - evt. dere - rundt det?

Lenke til kommentar
Det er logisk. Men hvis vi ser lengre frem i tid, liksom - og ikke bare på de umiddelbare konsekvensene - er det kanskje større sjanse for at Chelsea skal kapre seg flere poeng enn Arsenal? United har ennå til gode å besøke Stamford Bridge, for eksempel. Hva tenker du - evt. dere - rundt det?

Chelsea er vel ubeseiret på Brua på 3 år er de ikke? Er det noen som kan slå Chelsea der, så er det United. De har en vane for slikt. Stoppet Arsenals seiersrekke på 50 kamper f.eks :)

Lenke til kommentar

For å si det sånn; bare vi tar 3 poeng i morgen er jeg egentlig likegyldig til åssen det går på Brua, det får gå som det går.

Men nå må jeg nesten sove snart. 12t 30m til kampstart, og i løpet av den tiden skal jeg ha en god natts søvn som for meg denne påsken har hatt en normal lengde på rundt 12 timer. Etter det skal jeg kjøre ut til min bestemor, noe som tar 30-45 min. Deretter skal jeg være der en 2-3 timer før jeg drar hjem igjen (30-45 min).

Wish me good luck.

Lenke til kommentar

Det er faktisk fire år siden forrige Premier League-tap på Stamford Bridge: 21. februar 2004 mot Arsenal. Temmelig imponerende at denne rekorden fremdeles er intakt, egentlig, men den synger på siste vers, er jeg redd - jeg frykter at den faller i løpet av sesonginnspurten. Enten er det Arsenal som dreper oss i morra, eller United senere i sesongen - men det hadde også vært typisk at et "underdog"-lag iform av f.eks. Blackburn eller Portsmouth tok Stamford-skalpen på Chelsea.

Men det er ikke godt å si. Det blir bare spekulasjoner. Det verste med å miste rekorden er de psykiske konsekvensene det kan føre med seg, tror jeg. Eller ... "miste rekorden" blir et litt misvisende begrep, ettersom Chelsea har rekorden fremdeles - uansett om Arsenal vinner i morra - men det å bli slått hjemme kan gi redusert selvtillit, som igjen kan medføre dårlige resulterer i de etterfølgende kamper.

Men igjen spekulerer jeg.

Lenke til kommentar

Håper helt klart at Arsenal vinner. Vi har en god sjangse til å ta dem hjemme, mens jeg ikke vil på brua å måtte vinne. Det gjør vi antageligvis ikke. Men først er det scouserene. Taper vi så kommer jeg til å gi faen i fotball resukltat, ihvertfall til neste kamp.

Liverpool er et lag i medgang og har spillere som kan gjøre det på egen hånd. Er i utgangspungtet fornøyd med uavgjort.

Håper ikke dommeren ødelegger for oss igjen. Det er vel drittsekken som viste ut Ronaldo som skal dømme? Håper han ikke ødelegger kampen (for noen av lagene)

Liverpool hjemme er den nest største kampen i sesongen. Å slå scouserene er erotisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...