Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Uannsett hvor deilig en kvalifisert ufortjent seier smaker så er det ikke verdt det. Da snakker jeg som et dedikert fan Hvis man går med på slike middelmådigheter så skyter man seg i teamfølelsefoten Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Så deilig det var med seier!! Ronaldo "fikset" på frisparket, men ikke straffen. Ellers spilte han en svært god kamp. Var veldig deilig å se på Ronaldo hvor kald han var da han la opp til Fletcher for 2-1 målet. Bare stod å venta Nå skal Chelsea få det hardt! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Ey. Ser på reprisen av Liverpool kampen nå.. Noen som kan forklare meg hvorfor det synges You are my solskjaer på JJB stadium? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 You are my John arni Brisne! Høres lett ut som mister Solskjaer Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 You are my John arni Brisne! Høres lett ut som mister Solskjaer 7410488[/snapback] Syngte de virkelig riise? Jesus, det hørtes da virkelig ut som solskjaer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Nei, tror det var originalen til Solskjærsangen.. Hvis jeg husker rett at de spilte den på stadion rett før avspark? La merke til det jeg også, men kom fram til at det var originalen.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Velvel, det bekrefter bare at den mest berømte/populære norske fotballspilleren gjennom tidene er Mister baby faced killer Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Nei, tror det var originalen til Solskjærsangen.. Hvis jeg husker rett at de spilte den på stadion rett før avspark? La merke til det jeg også, men kom fram til at det var originalen.. 7410653[/snapback] Jepp, rett før avspark. Men da sier vi det slik. Endret 2. desember 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Selvfølgelig var det ikke "you are my Solskjaer", men ganske riktig originalen "you are my sunshine" de spilte. Og det var på hjemmebana til Wigan låten ble spilt - ikke i Liverpool - så "Riise-teorien" er definitivt ikke riktig... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Selvfølgelig var det ikke "you are my Solskjaer", men ganske riktig originalen "you are my sunshine" de spilte. Og det var på hjemmebana til Wigan låten ble spilt - ikke i Liverpool - så "Riise-teorien" er definitivt ikke riktig... 7410856[/snapback] Det tok sin tid Lenke til kommentar
Kallehell Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Middlesbrough - Manchester United Premier League The Riverside Stadium Lørdag 02/12 2006 klokken 18.15 vs. Oppsummering av kampen: Manchester United har alltid slitt borte mot Middlesbrough, så jeg var veldig nervøs både før og under kampen. Men heldigvis åpnet Manchester United best, og hadde mange store sjanser på starten. Etter 19 minutter får vi en "billig" straffe. Jeg vart utrolig nervøs når jeg såg at Saha gikk frem for å ta den, men han setter den iskaldt i mål. Bare to minutter etter straffe er Middlesbrough veldig farlig frempå, og treffer stangen. Etter det er det Manchester United som har resten av sjansen før pause. Manchester United starter også andre omgang best, og har eit par sjanser de første 20 minuttene. Etter 66 minutter får innbytteren James Morrison ballen, og smeller den forbi van der Sar og i mål. Da var det 1-1! Manchester united svarer kontant, og bare to minutter etter målet får Ronaldo ballen og jobber knallhardt ine i feltet. Ronaldo spiller ut til Giggs, som løfter ballen inn i feltet. Der kommer Darren Fletcher på et perfekt timet løp, og header ballen hardt og presist i mål! 1-2! Etter 1-2 målet styrte Manchester united resten av kampen, samme om det vart utrolig lite sjanser. Fortent seier til Manchester United! 1-0 Louis Saha (Straffe) 1-1 James Morrison 2-1 Darren Fletcher Spillervurderinger: Edwin van der Sar - 7: Nok ein god kamp av nederlendaren. Han har jo alltid kontroll. Gary Neville - 6+: Kontroll defensivt. Ikke så mye med offensivt. Ikke fantastisk i forkant av Boros mål. Sterk 6'er. Rio Ferdinand - 8-: Svært god kamp av Rio. Har full kontroll hele tiden. Nemanja Vidic - 7: Også veldig bra kontroll, men ikke like bra som Rio. Gabriel Heinze - 7-: God defensivt, og god ofensivt. Cristiano Ronaldo - 8: Gjør veldig mye bra, og er neste med på alt. Litt synd at han legger seg så lett når vi får straffe. Darren Fletcher - 8-: Stabil og god defensivt, heit grei offensivt. Har også den viktige scoringa! Paul Scholes - 8+: (Banens beste) Vinner ball, slår gode pasningar. Får en sterk 8'er. Ryan Giggs - 6+: Spiller bra både defensivt og ofensivt. Har assisten til 2-1 målet. Louis Saha - 7: Helt OK. Setter straffen iskaldt. Jobber bra hele kampen. Wayne Rooney - 7: Jobber veldig bra som vanlig, men er litt uheldig med førstetouch og slik. Innbyttere: John O'Shea og Wes Brown: Spiller for lite for vurdering. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Ryen Giggs fortjener jo bedre enn 6+, han var jo en av nøkkelspillerne (som han alltid er) Edit: Greit at Darren Fletcher scorte, men han spilte da ikke bedre enn Ryan Endret 3. desember 2006 av UnitedsOmar Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Darren Fletcher var uten tvil en av banens beste. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Darren Fletcher var uten tvil en av banens beste. 7413566[/snapback] Fletcher gjorde ingen ting bortsett fra å score, som var til juble av. Han var bra defensivt, men ikke en av banens beste. Scholes og Ronaldo derimot, var nok det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Darren Fletcher var uten tvil en av banens beste. 7413566[/snapback] Fletcher gjorde ingen ting bortsett fra å score, som var til juble av. Han var bra defensivt, men ikke en av banens beste. Scholes og Ronaldo derimot, var nok det. 7413602[/snapback] Han var knallbra defensivt, og jobbet som alltid til tusen, gir 110 prosent hver kamp. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Nok en gang ser vi at Fletcher er en sentral midtbanespiller, ikke ving. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Og Nettavisen gir Ronaldo 5'er på spillerbørsen. Godt gjort. Trenger ikke å trekke 3 ekstra poeng selv om han er såpass idiotisk og filmer seg til straffe... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Og Nettavisen gir Ronaldo 5'er på spillerbørsen. Godt gjort. Trenger ikke å trekke 3 ekstra poeng selv om han er såpass idiotisk og filmer seg til straffe... 7414351[/snapback] For nte gang, han filmet seg ikke til straffe, men han filmet senere ikampen. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 sant der ass, syns ikke anh filmet, men han rett og slett mistet balansen. Det er jo dommern som dømte straffe. slik var det med Liverpool-Gerrard mot Sheff.Utd tror jeg, keeper var ikke i kontakt med dommern blåste for det. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Vel. OM han filmet seg til straffe eller ikke er egentlig uvesentlig. POENGET var at Nettavisen presterer å gi ham en 5er av 10 mulige for innsatsen. Det er relativt godt gjort syns nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå