Maynard James Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg er værtfall en stakkar som ikke har canal + eller viasat 4 osv, så jeg streamer oftest kampene... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Noen som blir med å gjetter på hvor mange ganger denne tråden og liverpool tråden til å være stenkt i løpet av søndagen på grunn av opprydding Det blir ihvertfall da ikke under kampen, ettersom Pool-tråden gjerne er dønn stille under disse kampene. Hvorfor aner jeg ikke Hvorfor er jo knallenkelt: Fordi vi ser kampen med full konsentrasjon, enten i sofaen eller godstolen, eller på pub. Jeg kan også bare snakke for meg selv, men jeg greier hvert fall ikke sitte med en PC, enten i kontorstolen eller med laptopen i stolen, greier ikke å konsentrere meg fullt om kampen om jeg skal sitte og skrive og lese på Diskusjon samtidig som jeg ser en kamp. Ikke ser jeg vitsen heller, diskuterer heller alt når kampen er ferdig. Forstyrrelser under en Liverpool-kamp er fyfy. Når jeg derimot ser kamper med andre lag, for eksempel Man Utd, som jeg praktisk talt ikke bryr meg om, så er det ikke så nøye, da går det an å gjøre begge tingene samtidig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) INFORMASJON FRA MODERATORTEAMET I forbindelse med morgendagens oppgjør mellom United og Liverpool vil vi bare informere om at vi vil følge nøye med på de ulike fotballtrådene denne kampen diskuteres i. Vi vil være strenge, og slette enhver form for provokasjon, mobbing eller annen diskusjon på kanten. Grove overtramp VIL bli belønnet med ferie. Vil derfor oppfordre ALLE Unitedsupportere til å holde seg på et seriøst nivå, og ikke la seg synke ned på nivåer som bryter med retningslinjene - fotballen er viktigst! (Ta gjerne kontakt med meg på pm, dersom du har spørsmål) Endret 22. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hvorfor er jo knallenkelt: Fordi vi ser kampen med full konsentrasjon, enten i sofaen eller godstolen, eller på pub. Jeg kan også bare snakke for meg selv, men jeg greier hvert fall ikke sitte med en PC, enten i kontorstolen eller med laptopen i stolen, greier ikke å konsentrere meg fullt om kampen om jeg skal sitte og skrive og lese på Diskusjon samtidig som jeg ser en kamp. Ikke ser jeg vitsen heller, diskuterer heller alt når kampen er ferdig. Forstyrrelser under en Liverpool-kamp er fyfy. Når jeg derimot ser kamper med andre lag, for eksempel Man Utd, som jeg praktisk talt ikke bryr meg om, så er det ikke så nøye, da går det an å gjøre begge tingene samtidig. Bare bytt litt på lagene så er jeg helt enig Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Diesel_: Glad i deg også. Endret 22. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Glad i deg også. Awww... Endret 22. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Oooog sånn for å bare statuere et lite eksempel her, småkjekling og krangling og diskusjon rundt HVORDAN man best skal diskutere og hvem som diskuterer lurest er slettet fra tråden. (Det mest relevante er blitt igjen ). La oss være venner ^^. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Noe nytt om Rio Ferdinand any1? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ifølge pressekonferanse i går var han ikke klar i det hele tatt dessverre. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Rio Ferdinand spiller sannsynligvis ikke mot Scouserne. Derimot, er det håp på å få Edwin van der Sar kamp klar. Pique starter trolig på stopperplassen sammen med Vidic ettersom han spilte bra mot Bolton sist Onsdag. Ferguson om sitasjonen til van der Sar & Ferdinand: Begge to må bruke treningen til å bevise at jeg kan stole på dem. I så måte tviler jeg på Rio, men har et visst håp for Edwin. Tatt i betraktning deres lange erfaring, vil det være en bonus om vi kan stille med én av dem. Få håpe på et mirakel og RIO. Endret 22. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det er et stort minus og litt synd mtp Ferdinand - Toress duellen. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ifølge pressekonferanse i går var han ikke klar i det hele tatt dessverre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Kunne ha vært bra om Rio spilte i morgen, men jeg tror vi greier oss uten Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Kunne ha vært bra om Rio spilte i morgen, men jeg tror vi greier oss uten Torres mot Pique, som er tregere enn bestemora mi. Det kan bli gøy. La nå for guds skyld Brown spille i midtforsvaret. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Nå er vel ikkje Brown akkurat så mykje raskare enn Pique heller, og langt bak teknisk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Nå er vel ikkje Brown akkurat så mykje raskare enn Pique heller, og langt bak teknisk. Teknisk? På hvilken måte, og hvorfor er dette så viktig? Uansett. Ferdinand hadde vært vår viktigste spiller imorra. Han er fantastisk i storoppgjørene, og mange ganger viktigere enn Ronaldo mot Liverpool. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Helt enig, Brown må inn i midten. Syntes ikke Pique er moden for slike oppgaver ennå... Brown er jo ikke treig han og har en fysisk tilstedeverelse som kan bli vond for Torres. Klart, det er en kjempeminus å miste Rio. Edit: Kan forresten være lureri av Ferguson (ville ikke vært første gang) og at Ferdinand spiller i mårra likevel. Så jo blid og fornøyd ut på trening i alle fall. *Ønsketenking* Endret 22. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Den artikkelen er skrevet for over 48 timer siden. Bildene fra i går sier meg at begge er klare! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 La oss håpe du har rett Fakey... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Brown er ikke så treg han. Tror og håper at han stiller i midten. Er ikke så negativ til den løsningem. Jeg håper også at Hargreaves spiller i midten med klar beskjed om at Gerrard ikke skal ha ballen. Derfor får jeg ikke inn Carrick/Scholes som jeg hadde ønsket å starte med, fordi jeg vil ha to spisser. Tomasz O´Shea - Brown - Vidic - Evra Ronaldo - Scholes - Hargreaves - Giggs Tevez - Rooney Skulle Torres løpe seg på ballen og vi må jage, bør Anderson inn for Hargreaves og kanskje Nani for Giggs. Blir det prekært skal Saha inn for Brown. Vil ellers si at spillere kan trene selv om de ikke er kampklare. Endret 22. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå