bruno99 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hvis du er villig til å betale 24,- i uka, så kan du jo sjekke ut www.livesport247.com Kan ende abonnementet når du vil Cool, regner med at det er bedre kvalitet enn på sopcast? Når du kobler pcn til tv, blir det tv kvalitet? Mener tv-en til pcen? Ingenting blir tvkvalitet utenom en ekte tv :=) Men det blir brukbart? Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 ja e brukbart, har sjølv sett eit par kampa på de Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hvor får du de HQ klipenne; Sunhome20? Herlig kvalitet, fikk lyst på alle United målene. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 hehe, e fra soccerpulse.com Måla fra noken kampa: Derby Vs United: Ronaldo 0 - 1 Fulham - United: 0 - 1 hargreaves 0 - 2 Park 0 - 3 Davis Newcastle Vs United: 0 - 1 Rooney 0 - 2 Ronaldo 0 - 3 Ronaldo 1 - 4 Rooney 1 - 5 Saha United - Blackburn: Ronaldo 2 Goals United - Arsenal 1 - 0 Rooney 2 - 0 Fletcher 3 - 0 Nani 4 - 0 Fletcher Adebayor dive and yellow card :!: Credit: Cappers on soccerpulse Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Gleder meg uffatelig til Søndag Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Godt å se, får satse på at de er 100% til søndag... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 gudd nius mottafakkas gleder meg til søndag..om eg får til ein plass å sjå den. Veit ikkje heilt korleis streamen blir da me køyrer det på mobilt breiband? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Bilde fra dagens trening! Torres going down! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Noen som blir med å gjetter på hvor mange ganger denne tråden og liverpool tråden til å være stenkt i løpet av søndagen på grunn av opprydding Alastor ser helt sikkert fram til det like mye som kampen i seg selv Sånn da skal jeg på "jakt" etter ny Get dekoder sånn at jeg får sett kampen i HD og ikke i en råtten stream over nettet... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Noen som blir med å gjetter på hvor mange ganger denne tråden og liverpool tråden til å være stenkt i løpet av søndagen på grunn av opprydding Alastor ser helt sikkert fram til det like mye som kampen i seg selv Sånn da skal jeg på "jakt" etter ny Get dekoder sånn at jeg får sett kampen i HD og ikke i en råtten stream over nettet... Heheh...gudd løkk Og det blir vel noen stengte tråder ja...uansett resultat tenker eg. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Bombe at Michael Carrick ikke er med blant de 30 utvalgte for landslaget til England! Ellers spiller Ferdinand sansynligvis ikke mot Pool, Men det er litt håp på å få van der Sar tilbake. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Heheh...gudd løkk Sånn da var det gjort 14 mil og en "ny" strøm-adapter på plass så blir det United-liverpool i HD i morgen Jeg møtte en kar som var ute i samme æren som meg på elkjøp på vinterbro, der hadde de den selvfølgelig ikke, men de hadde 7 stykker på lørenskog. Så da kjørte begge to dit og når vi kom fram så fikk vi beskjed om at det var feil i beholdningen så de hadde ingen på lager. Men han andre karen hadde jo fått beskjed av Get at det var strøm-adapteren det var noe galt med å ikke selve boksen så da fikk vi han på returavdelingen til å grave fram to boxer som han hadde fått inn som det var feil på. Så da fikk vi adapterene fra de boksene så da er det liv igjen, får bare se hvor lenge det varer denne gangen Get skal få lov til å fjerne noen kroner fra min neste regning det er helt klart, nå har jeg kjørt 20 mil fordelt over to dager for å få liv i den boksen igjen og jeg må nok også skaffe en ny adapter når Get får inn en ny ladning som det ikke er feil på... Edit: Fjernet litt qouting... Endret 22. mars 2008 av Manx Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Noen som blir med å gjetter på hvor mange ganger denne tråden og liverpool tråden til å være stenkt i løpet av søndagen på grunn av opprydding Det blir ihvertfall da ikke under kampen, ettersom Pool-tråden gjerne er dønn stille under disse kampene. Hvorfor aner jeg ikke Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Kanskje fordi vi sitter i sofaen og ser kampen og ikke foran PC´en ? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Og det gjør dere kun under United-kampene? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Absolutely not Men nå kan jo bare jeg snakke for meg selv, og det hender noen ganger jeg tar med meg laptopen i sofaen, men jeg prøver å rive meg løs fra den når det er kamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå