Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuddet mot Bolten er jo i utgangspunktet keepermat, men duppen gjør det nesten umulig for keepern

Jeg er egentlig helt enig med deg - for det du sier jo er at om skudde hadde vært et helt vanlig skudd så hadde det vært tatt enkelt, for da hadde det gått rett fram og truffet midten av mål, eller gått over.

 

Men Ronaldo skyter uvanlig, og ballen går så lurt med så god dupp at det er umulig.

 

Bra vi er enige :).

Lenke til kommentar
Veeeeeel...vil ikke akuratt kalle det keeper mat,eller for den saksskyld keepertabbe at den gikk inn,den kommer rett over muren og skrur faktiskt utover mot stolpen,så keeper mat og keeper mat

Jeg sier ikke at det er en keepertabbe, jeg sier at i utgangspunktet uten den uforutsigbare duppen bør en PL kepper ta den. Han står jo til og med på den siden av målet. Men klart muren ødelegger så han ikke for sett utgangen av skuddet og når den da plustelig dupper blir det selvfølgelig ikke lett.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Om muren ødelegger så han ikke får sett skuddet så er muren feilplassert ;). Og keeper er den som skal plassere muren, eh?

Hvis du ser filmen, så ser du at det står en haug med spillere foran ballen, så keepern ser neppe ballen i det den blir sparket. Hender keeperen setter muren feil vet du, eller setter den sånn at han ikke ser selve skuddet noe som er ganske avgjørende. Jeg sier bare at dette kan ha vært noe av grunnen til at han ikke fikk tatt skuddet, selv om jeg først og fremst tror det var duppen var avgjørende, flott skudd uansett!

Lenke til kommentar

sitter på fjellet i forbindelse med norsk folkehjelp i påsken, og fekk ikkje sett kampen i går, men det var herlig og få inn tekstmelding fra live tjenesten eg har, spesielt gledelig med 2 ronaldo scoringer.

 

Takk til sunhome for måla :)

 

MÅ ordne med canal+ til United - Liverpool søndag. Viss ikkje må eg nesten stikke fra beredskapen sånn at eg får sett den

 

Viss ingen da veit om ein kjempegod stream? Som ikkje kostar alt for mykje? Gje beskjed :)

Lenke til kommentar
Hvis du er villig til å betale 24,- i uka, så kan du jo sjekke ut www.livesport247.com :)

Kan ende abonnementet når du vil

Cool, regner med at det er bedre kvalitet enn på sopcast?

Når du kobler pcn til tv, blir det tv kvalitet?

Mener tv-en til pcen? Ingenting blir tvkvalitet utenom en ekte tv :=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...