Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes den var såpass stygg at FA burde kikke på saken. Men det er min mening...

Edit: også mht reaksjonen hans på at han fikk gult kort. Ekstremt barnslig takter, som trekker tankene mot en annen back i PL - Eboue...

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Jøss, er det slik at du ofte diskuterer fotball med engelskmenn?

La oss få en ting klart, jeg prøver på ingen måte å forsvare en spiller som gjennomfører en hodeløs takling, jeg legger kun vekt på at det gikk bra og grunnen bak det. Ashley sliter åpenbart med et voldsomt temperament, noe som definitivt er en uting på en fotballbane. Jeg vil ikke se at han en dag utvikler seg til å bli en Roy Keane.

Lenke til kommentar
... eller dere etter en random stygg takling av en Man Utd-spiller?

Ja, hadde likt å sett trynet på dere om vi påsto at Keane trakk seg liiiiiike før.

Jøss, er det slik at du ofte diskuterer fotball med engelskmenn?

La oss få en ting klart, jeg prøver på ingen måte å forsvare en spiller som gjennomfører en hodeløs takling, jeg legger kun vekt på at det gikk bra og grunnen bak det. Ashley sliter åpenbart med et voldsomt temperament, noe som definitivt er en uting på en fotballbane. Jeg vil ikke se at han en dag utvikler seg til å bli en Roy Keane.

Yeah Right

Lenke til kommentar
Yeah Right

Flott hersketeknikk du utviser her. I stedet for å slenge med leppa så kan du vel for en gangs skyld prøve å argumentere litt? :)

Litt vanskelig å argumentere. Jeg sog reprisene (bare reprisene) og absolutt ingenting som tyder på at Cole trakk seg på noen måte.

Angående hersketeknikk så er det så frustrerende typisk at alt skal forsvares, samme hva det er.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Yeah Right

Flott hersketeknikk du utviser her. I stedet for å slenge med leppa så kan du vel for en gangs skyld prøve å argumentere litt? :)

For all del, syntes ikke det virker som du forsvarer Cole nevneverdig, men det kan høres ut som om du er en Chelsea supporter? Om det er tilfelle, så syntes jeg du har tatt et pent ståsted. Vil jo ikke overdrive kritikken av egen spiller liksom. Hvis ikke, så skjønner jeg ikke "vennligheten" ovenfor Cole som jeg syntes, ved flere anledninger, har visst noen takter som ikke hører hjemme på en fotballbane

ps. credd til den som finne vids av taklingen. Keen på å se igjen jeg også....

Lenke til kommentar

Hæ? Når han skriver at det var en hodeløs aksjon så utelukker vel det at han mener det var en fair tackle? Noe jeg ikke har fått med meg nå eller? Anyway, fyren får forsvare seg selv. I don't care :p

*Sitte opp og vente på pitch black 2 på tv3 :love: *

Lenke til kommentar

Pitch Black 2? jeg elsket eneren.

Det jeg reagerte på var denne:

<Ashley Cole hadde en veldig stygg takling i første omgang. Det som reddet han var det faktumet at han slappet av i foten akkurat da han traff Hutton, slik at treffet ikke ble så hardt. Men, det var definitivt på grensen til orange.<

Men skal ikke blåse meg veldig mye (mere) opp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...