Raste Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvorfor klarte ikke Vidic stoppe blødningen i nesen? Han hadde ikke lyst. Neida, det veit jeg ikke. Tror også det var like greit å bytte han ut når dem ledet 2-0. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nå synes jeg dere syter. Ronaldo fikk ikke spesielt mye pes i denne kampen. Syntes nesten Bolton hadde for stor respekt ved flere anledninger. Tevez fikk en ufin stempling, though. Ronaldo fikk to knottetaklinger på seg, vi syter ikke, det verste var at Wiley ga faen, forbanna idioten der. Holdt på å klikke der jeg satt, er bare glad fysikken til Ronaldo er så god som den er, hadde det vært Saha hadde han vært ute i et halvt år. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Sant nok, like greit å spare ham. Pique la jeg ikke mye merke til, gjorde vel ikke stort av seg heller. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 En som virkelig skulle hatt rødt i dag var Joe Cole. Makan til stygg spiller. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) En som virkelig skulle hatt rødt i dag var Joe Cole. Makan til stygg spiller. Jeg liker faktisk Joe Cole jeg. Han er super-duper flink. Endret 19. mars 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ashley Cole kunne også fort blitt utvist Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Syns egentlig Saha spilte ræva i dag jeg, noen som er enig? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 God er han, men til tider stygg i spillet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 En som virkelig skulle hatt rødt i dag var Joe Cole. Makan til stygg spiller. ? Makan til fabelaktig spiller, spør du meg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 En som virkelig skulle hatt rødt i dag var Joe Cole. Makan til stygg spiller. Du mener vel Ashley? Var ampert tiltider på WHL ja... Raste: Nei, ikke uenig. Han spillte dirkete rass... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Tror - håper, i hvert fall - at banansplitt blander Joe Cole og Ashley Cole. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ikke veldig idëelt å puste med munnen i resten av kampen Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Syns egentlig Saha spilte ræva i dag jeg, noen som er enig? Han var ikke veldig mye å skryte av i dag nei.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg sog ikke noe veldig stygt fra Joe Cole, Men Ashley Cole hadde en som han kunne blitt utvist for. Men jeg sog bare Chelsea kampen når Manchester United ikke spilte. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ashley Cole hadde en veldig stygg takling i første omgang. Det som reddet han var det faktumet at han slappet av i foten akkurat da han traff Hutton, slik at treffet ikke ble så hardt. Men, det var definitivt på grensen til orange. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ashley Cole burde vært utvist. Det er ikke noe å diskutere engang. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ashley Cole burde vært utvist. Det er ikke noe å diskutere engang. Støttes. Faktisk latterlig dårlig av dommeren å ikke sende han rett i garderoben. Selv i PL er slike styggiser et sjedelnt syn. Skjønner godt at enkelte i Tottenham-leieren var småforbanna når dommern blåste av til pause. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ashley Cole hadde en veldig stygg takling i første omgang. Det som reddet han var det faktumet at han slappet av i foten akkurat da han traff Hutton, slik at treffet ikke ble så hardt. Men, det var definitivt på grensen til orange. Den foten slappet like mye av som Keane sin fot mot Håland. Ikke kom med den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ser du reprisen et par ganger så ser du raskt at foten til Ashley bøyde seg da han traff Hutton. Det er naturligvis irrelevant mtp regelverket, men det bidro heldigvis til at Hutton ikke fikk noen varige mèn. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Akurat som å høre scouserene etter Gerrard sin takling mot en Everton spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå