Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ble det noe av denne frisør veddemålet mellom Ronaldo og Fergie? Blir det snauhåret Fergie i sommer? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ronaldo er vel et(?) mål fra å tangere det antallet Ruud scorte i PL i løpet av en sesong? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nettopp kommet hjem fra puben, nydelig av Ronaldo de to scoringene, ellers syns jeg det var litt kjedelig i perioder. Ronaldo er en gud for tiden, håper virkelig at han scorer flere mål til sesongslutt. Syns det også var greit at Ron var kaptein, så jo ut til å gå greit. Så har egentlig ingen problemer med hvis han får være kaptein 1 eller 2 ganger i hver sesong. SurfingElite, velger du Vidic framfor Sar i kapteinsrollen? Sar har mye mer erfaring, tror han kan lede laget bedre. Tror det er flere framfor Vidic å. Vidic er ikke helt den typen syns jeg. Men uansett, supert med 3 poeng i dag Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg synest heller ikke Vidic passer som kaptein. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Rio er vel klart førstevalg, med Van der Sar som 2.valg, såvidt jeg kan se. Er ikke sikker på om Ronaldo er helt kapteinsmateriale, da jeg ikke liker holdningene hans når det butter litt imot for laget. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvorfor skal en som har maks en sesong igjen bli kaptein? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg syns også Rooney egentlig passer bedre enn Vidic som kaptein, men det er min mening. Hvorfor skal en som har maks en sesong igjen bli kaptein? Så lenge han spiller for laget så gjør det ikke noe? Går alltid ann å bytte kaptein hver sesong, gjør det ikke ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hva var veddemåle Hvilke veddemål? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hva i helvete var det i veien med Bolton-spillerne? De gikk bevisst inn for å skade Ronaldo, og den jævla fitte-dommeren bare ignorerte det. Knotter først mange av gangene, fy faen så forbanna jeg ble. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ved valg av ny kaptein vil vel naturligvis ikke Van der Sar bli utvalgt, ei heller scholes, giggs eller neville. Tror Rio får kapteinsbindet når ny mann blir valgt, da forhåpentligvis med Rooney eller Tevez som 2.valg. Elsker holdningene til Tevez, uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Giggs, Scholes, Neville, Hargraves til og med Ronaldo før Vidic som kaptein. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 I følge Dagbladet har Nani sagt at han er en nøkkelspiller for laget. Om det er sant kommer han til å få høre det fra Fergie. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hva i helvete var det i veien med Bolton-spillerne? De gikk bevisst inn for å skade Ronaldo, og den jævla fitte-dommeren bare ignorerte det. Knotter først mange av gangene, fy faen så forbanna jeg ble. Det reagerte jeg også på. Flere stygge etterslenger, knottakling forfra og bakfra og stemplinger hele kampen gjennom. Utrolig at dommern lot så mye gå. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg håper ikke han har sagt det for hans del, men det er jo sannheten . Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hva var veddemåle Hvilke veddemål? Var vel bare et rykte. Veddemålet dette året var vist håret. Husker ikke antall mål men Ronaldo kan vel ikke tape et veddemål om antall mål i år vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nå synes jeg dere syter. Ronaldo fikk ikke spesielt mye pes i denne kampen. Syntes nesten Bolton hadde for stor respekt ved flere anledninger. Tevez fikk en ufin stempling, though. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg håper ikke han har sagt det for hans del, men det er jo sannheten . Nja. Av og til kanskje Bolton spiller alltid sånn. Slik var det på Reebook også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hva i helvete var det i veien med Bolton-spillerne? De gikk bevisst inn for å skade Ronaldo, og den jævla fitte-dommeren bare ignorerte det. Knotter først mange av gangene, fy faen så forbanna jeg ble. Jepp, enig der.. Jeg håper dem kommer til å slå hardere ned på sånt, som Fergie vil. Jeg er bare redd for skade på Ron jeg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvorfor klarte ikke Vidic stoppe blødningen i nesen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå