Ed Hunter Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvem var kaptein i dag? Ronaldo! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ajax og Huntelaar mot PSV på VS2 nå. Kampen er i opptak Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ronaldo Ja, fyttigrisen for en save det var av cudicini, men føles like surt likeså. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ronaldo er ikke typisk kaptein i mine øyne, vel vel han tok hvertfall ansvar. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvem var kaptein i dag? Ronaldo! ok Litt bekymret for denne kapteinsrollen. Vi har ingen fast kaptein og det betyr i praksis at vi har ingen kaptein. Vi får se hvordan det blir med Gary nå. Jeg er redd for fremtiden hans. Tror vi tjener på å ha en fast kaptein som spiller ofte/alltid. Rooney kommer mange til å si, men jeg liker ikke spisser som kaptein siden det ofte er lang distanse mellom spiss og resten av laget. En kaptein bør være nær spillere slik at han kan snakke og styre spillet som Keane gjorde. Jeg synest jeg ser en kaptein i Anderson en gang i fremtiden, men ikke enda. Lære seg engelsk må han også. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Rio Ferdinand er vår naturlige kaptein spør du meg . Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 He scores with his left He scores with his right Captain Ronaldo, makes keepers look shit! Am I good or what? :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Rio er et godt alternativ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Rio er vårt beste alternativ. Jeg skjønner ikke at folk kan klage på Ronaldo som kaptein i dag :\. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Rio Ferdinand er vår naturlige kaptein spør du meg . Enig, reserve for han.. Vidic kanskje? Rio er vårt beste alternativ. Jeg skjønner ikke at folk kan klage på Ronaldo som kaptein i dag :\. Er det noen som har klaget på han? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nei, Vidic er for mye..Wild Wild West? Reservekaptein må bli Rooney. Han betyr enormt mye for laget rett og slett . Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvis Vidic er Wild, hva er da Rooney? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvis Vidic er Wild, hva er da Rooney? Tynn i håret? Nei, men seriøst - fint frispark av Ronaldo i dag. Synes han virket som en habil kaptein også. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ser ingen problemer med Rio som kaptein som nevnt. Tipper Nani får ei skyllebøtte av Rooney og SAF ikveld.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ronaldo synest jeg ikke er noen kaptein. Han er ikke den trygge klippen som beroliger et lag. Han er heller ikke noe balangsepungt eller kjerne i laget. Han er ingen Keane I kampene på slutten for Irland var ikke Keane kaptein, men det var ingen tvil om hvem som var midtpungtet i laget. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ronaldo mangler nå forøvrig 8 mål på å være mestscorende i 38-kampers premier leagues historie . Da slår han Shearer fra 95/96 som putta 31. Om han fortsetter å score 1 mål i snitt pr kamp slik han har gjort til nå går det akkurat . Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ronaldo er nå også mest scårende ikke spiss i Manchester United gjenom tidene. Og det er påske. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Blir spennende å se om Ronaldo klarer å holde scoringsformen helt ut, håper virkelig det. Kapteiner: 1. Rio 2. Vidic 3. Sar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå