Movieheart Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Channel - 47009 i SopCast Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 synes ronaldo er god jeg.. 10hi kn9z han er så god til å lage mål ... k9s fj0r10zZ? Finner ingen plass å streame denne kampen gratis.. Help anyone? http://www.justin.tv/fsfe Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 10hi kn9z k9s Hvilket språk er dette??? Har jo funnet en stream som funket i 33 minutter eller noe sånt og så må jeg finne en ny en Men strålende frispark av Ronaldo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 værsåsnill!! ont: snart er denne omgangen med veis ende, hva syns folket. For min del var dette strålende. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Koker visst på WHL, med masse stygge taklinger og 1-2 til chelsea. Vi kan jo parallelt heie på spurs, mens vi banker bolton... Edit: Flott om mods kan fjerne litt spam. tenker da på fjortisspraten.... Endret 19. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Og då sett vi ein sluttstrekt for SMS-språk i denne tråden. #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som ser denne kampen online? Sitter i Vikingskipet og får ikke til en dritt. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Noen som ser denne kampen online? Sitter i Vikingskipet og får ikke til en dritt. Går på Setanta, men ser den på C+Sport1 selv Endret 19. mars 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Off topic vil fortløpende forsvinne fra tråden. Spam vil bli belønnet med ferie. Og nei, ikke kommenter dette innlegget . Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Smart variant på frisparket. Meget god redning av ali al habsi det der!! Håper Rooney kommer inn for Saha etterhvert, så kanskje det blir en brakseier. Mange mål er viktig mtp målstatestikken og selvtilliten frem mot søndag Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Saha treng all den kamptreninga han kan få. Så eg håper han kan få spele heile kampen i dag. I alle fall så lenge vi har brukbar kontroll. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Og igjen blør Vidic for drakta! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) vi spiller helt ræva nå, selv om vi har noenlunde kontroll. Hadde ikke vært noe å si på om Bolton hadde fått en scoring nå. Edit: Barba har redusert på WHL. 2-3!! kanskje kan det bli poengtap for chelski?!??? De kan jo bli farlig i serieinspurten. Arsenal har jeg ikke tro på.... Endret 19. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Smart variant på frisparket. Meget god redning av ali al habsi det der!! Er jo keeperhjørnet, og siden han står 50cm fra der frisparket lander hadde det vært et under om den hadde gått inn, selvom det var hardt. Nei, fått Hargreaves til å skru i nærmeste over muren og keeper hadde vært sjangseløs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 nja, ikke bare bare og "skru den over muren i nærmeste". Men for all del, Owen kan skyte frispark. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Rooney inn for Saha, endelig! den fyren der har fått nok sjangser av meg. skuffer nesten alltid.... Forøvrig drama i london. smug kikker litt på den kampen også. *Håpe på poengtap for the blues der* Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Endelig blir Saha byttet ut! Godt å se at Ronaldo firsparkene ikke bare er flaks som noen kritikkere mener. Han viste en del gode mot Derby også. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 HUDDELSTONE 3-3!!!! Chelski sliter stort i derbyet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Oh yeah, baby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå