Pangaea Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Virker som et fornuftig trekk å hente Larsson. Han er fortsatt en glimrende spiller med et godt fotballhode. Han kan brukes andre plasser enn bare som spydspiss. Han er vandt til fysisk tøffe kamper gjennom 7 år i Skottland. Tror han vil passe inn ganske så bra. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Michael owen? wtf? hvorfor det? 7402882[/snapback] Hehe, nei nei, Hargreaves selvfølgelig, slik flere andre har påpekt allerede Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Ser bra ut så langt, to "nesten" mål fra United... Tøft av Brough å kjøre med tre bak med den farten United har i angrep... Edit: Hadde Saha bommet på den, så hadde jeg blitt gærn, den var mindre god for å si det sånn, men mål er mål Endret 2. desember 2006 av Manx Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Nei, slik Ronaldo spiller idag liker vi ikke. Han er mer enn god nok til å ikke holde på med det han gjør nå, så dette vil jeg helst at han unngår i kampene framover. Ellers tør jeg påstå dette skulle gå greit. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Straffa var ikke filming, frisparket var det... United har jo 100% kontroll på kampen så langt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Forspillet til Saha, rett før straffa. Fy faen! Daniel Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Straffa var ikke filming 7409007[/snapback] Nja.. Såvidt jeg ser på reprisene så er ikke keeper borti Ronaldo i det hele tatt.. Greit at Ronaldo mister balansen, men skal vel ikke dømmes straffe av den grunn? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Regner med vi vinner denne kampen. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Greit at Schwarzer ikke er borti ham, men han hindrer ham i en 100% målsjanse, og derfor er det ikke noe i veien for å blåse straffe slik jeg ser det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Straffa var ikke filming 7409007[/snapback] Nja.. Såvidt jeg ser på reprisene så er ikke keeper borti Ronaldo i det hele tatt.. Greit at Ronaldo mister balansen, men skal vel ikke dømmes straffe av den grunn? 7409107[/snapback] Nei, men nå har vi gleden av å se reprisen 50 ganger, det har ikke dommeren og det går jævlig fort og Ronaldo faker ikke det fallet. Jeg vil gjette at 9 av 10 dommere hadde gjort det samme. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Straffa var ikke filming 7409007[/snapback] Nja.. Såvidt jeg ser på reprisene så er ikke keeper borti Ronaldo i det hele tatt.. Greit at Ronaldo mister balansen, men skal vel ikke dømmes straffe av den grunn? 7409107[/snapback] Vil du fram til at Ronald filma? Hvis det er det du prøver å si tar du feil. Uansett om keepern ikke treffer Ronaldo så er det han som hindrer Ronaldo slik at han faller, og da skal det være straffe... Edit: Så ikke at Gabi Heinze allerede hadde nevnt dette. Endret 2. desember 2006 av UnitedsOmar Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Keeperen er ikke borti ham, og at han hindrer ham ved å være tilstede i situasjonen blir for dumt. Jeg synes det hadde vært greit å ikke dømme straffe, fordi keeper ikke gjør noe ulovlig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Kjempe mål av United Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Keeperen er ikke borti ham, og at han hindrer ham ved å være tilstede i situasjonen blir for dumt. Jeg synes det hadde vært greit å ikke dømme straffe, fordi keeper ikke gjør noe ulovlig. 7409260[/snapback] Vær så snill, se på repitisjonen en gang til, keepern er ikke bare til stedet, han er helt klart årsaken til at Ronaldo faller, og da skal det bli blåst straffe, enten han er borti han eller ikke. Endret 2. desember 2006 av UnitedsOmar Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Slutt. Nei dette var deilig, 3 poeng i en bortekamp mot Boro! Vi legger press på Chelsea nå :!: Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Vær så snill, se på repitisjonen en gang til, keepern er ikke bare til stedet, han er helt klart årsaken til at Ronaldo faller, og da skal det bli blåst straffe, enten han er borti han eller ikke. 7409331[/snapback] Du har så rett, så rett! Så enkelt kan det skrives faktisk Tre meget viktige poeng i dag etter en vanskelig bortekamp! Nå har vi skaffet oss en luke på seks poeng ned til Chelsea, som har én kamp mindre spilt (mot Newcastle). Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Slutt. Nei dette var deilig, 3 poeng i en bortekamp mot Boro! Vi legger press på Chelsea nå :!: 7409478[/snapback] Deilig ja, men det aller siste angrepet skremte meg litt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Deilig seier, mange hakk bedre en 4-1 tapet i fjor. Hvis jeg leste terminlista riktig nå så skal ikke chelsea spille kamp før 10.12 mot gunners, noe som betyr at vi kan åpne opp en luke på 9 poeng hvis vi vinner den neste kampen mot City hjemme dagen før. Da vil vi ha lagt et stort press på chelsea... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Faens deilig seier, ekstra deilig med seier i slike harde bortekamper, straffa var billig, men filming var det ikke, Ronaldo lander jo på tærne og mister balansen. Dog, frisparket var filming, trodde Ronaldo hadde kuttet ut med slik dritt nå, han har holdt seg filmefri gjennom hele sesongen, jeg vil **** ikke se slikt igjen. Vi er ikke et filmerlag. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Faens deilig seier, ekstra deilig med seier i slike harde bortekamper, straffa var billig, men filming var det ikke, Ronaldo lander jo på tærne og mister balansen. Dog, frisparket var filming, trodde Ronaldo hadde kuttet ut med slik dritt nå, han har holdt seg filmefri gjennom hele sesongen, jeg vil **** ikke se slikt igjen. Vi er ikke et filmerlag. 7409561[/snapback] Helt enig! Vi får satse på at Arsenal kan stelle i stann litt trøbbel for Chelsea når de møtes om ikke lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå