Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er Rooney syk? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er Rooney syk? Han er på benken som du kanskje ser Ellers, hva faen er dealen med å benke Rio nok engang, han kunne vel fått spille nå vel!? Må jo ha en match før Liverpool-kampen, ser ikke vitsen Fergie... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Med Neville, Giggs, Rooney, Ferdinand, Scholes, VDS ute så var det kanskje ikke så rart med Ronaldo som kaptein. Ellers mener jeg det er jævla unødvendig å spare spillere i kampen om seriegullet, driter vi oss ut idag så vet jeg ikke hva jeg gjør, mtp på denne kampens viktighet. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er jo et par på det laget som nok vil spele ræva av seg for å få spele mot pool også. Og så får han jo kvilt enkelte spelarar. Men får håpe vi spelar godt nok. Håper Anderson spelar bra. Forresten enig i at Ron kan få en kamp som kaptein. Han er jo egentlig ikkje kapteinsemne, men iogmed at han har spelt så bra som han har denne sesongen og det er en viss mangel på andre alternativ så er det heilt greit.. Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ja , ser jo nå at det ikke er bedre alternativer på banen.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Med Neville, Giggs, Rooney, Ferdinand, Scholes, VDS ute så var det kanskje ikke så rart med Ronaldo som kaptein. Ellers mener jeg det er jævla unødvendig å spare spillere i kampen om seriegullet, driter vi oss ut idag så vet jeg ikke hva jeg gjør, mtp på denne kampens viktighet. Syntes det virker litt skummelt ja, noe overraskende, er det bare for å hvile spillerne til LIverpool kampen? Ser ikke helt poenget Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Rio tvilsom til Liverpool-kampen...faen. Tror vi kan vinne uten han og. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vi trenger Rio mot Torres, håper han blir klar. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Litt overraskelser ja. Jeg hadde trodd og håpet på at Foster skulle få ny tillit etter god (kjempe) match mot Derby. At Ferdinand blir hvilt, er et unødvendig trekk av Fergie, - syntes jeg. Og vi får se hvordan Fletcher greier det som høyreback (!) Og Ronaldo har vist gode "kaptein takter" for Portugal. Han var veldig god mot i kampen Brazil som kaptein. Jeg husker ikke hvor tid var kampen var. Hvem er det vi frykter mest fra Bolton da? Diouf eller Campo (som er benket) ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det jeg frykter mest er skader. Diouf er en stygg j*vel, og kan finne på idiotiske ting. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Silvestre før trolig sin første kamp for reserve laget på Skjærtorsdag! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kan du ikke se de på stream da....ikke akuratt det samme men..,. Det må jeg nå etter å ha brutt de fleste traffikreglene som finnes for å kjøre tur-retur askim-vinterbro på litt for kort tid. Så hvis det er noen som har en linkt til en stream eller noe så tar jeg gjerne i mot. Jeg har selvfølgelig slettet den mappa mi som het fotball-stream på grunn av at jeg fikk meg canal+ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Rio blir en av våre viktigste spillere mot pool, håper han blir klar. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Rio blir en av våre viktigste spillere mot pool, håper han blir klar. Måtte han falle igjen og brekke benet tvert av (Kompliment til Rio) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Det er egentlig skremmende at vi kan bytte så mange spillere og allikevel stille med et så sterkt lag! Endret 19. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hehe. Sant det, Alastor. Likevel litt skeptisk til Haregreavs på backplass... Jaja, lykk til alle sammen Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Vi har en ganske bred stall, men akkurat høyrebacken... EDIT: Litt sein. :| Endret 19. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hargreaves som back? Uff. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Han gjør seg nok ikke bort, men ville foretrukket brown... Positiv start på kampen syntes jeg, med pent spill. Selv om vi ikke har skapt noen sjangser ennå. Men det kommer Edit: Dagens første store sjangse falt til tevez edit 2: Ronaldo putta på corneren :D Endret 19. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå